Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - OB-AGF 13. maj 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Der er faktisk også en del på bold.dk der uafhængigt af hinanden erklærer sig imponerede over Casper Nielsen.

    Jeg ved ikke om jeg er helt enig. Han er vigtig med sit enorme løbearbejde i højt tempo, og han har nogle fantastiske afleveringer i dag, men spildprocenten er fandme også høj.
    Syntes faktisk han har gjort det okay i foråret. Men generelt set mangler der bare en del. Men hellere ham end Thrane,Welbeck mm

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Præcis beskrivelse. Som modstander vil du hade at spille over for ham fordi han fighter og løber meget. Hvis han kunne afslutte og gøre tingene færdig, så spillede han ikke i DK for et bundhold. Ja vi er bundhold efter så mange år væk fra toppen.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Casper Nielsen har også været en af de bedste de sidste par kampe
    Der er faktisk også en del på bold.dk der uafhængigt af hinanden erklærer sig imponerede over Casper Nielsen.

    Jeg ved ikke om jeg er helt enig. Han er vigtig med sit enorme løbearbejde i højt tempo, og han har nogle fantastiske afleveringer i dag, men spildprocenten er fandme også høj.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Jeg synes det nogen gange så klart bedre ud midt på banen, så jeg hører til dem, der er med på, der har været fremskridt. Men det nytter så lidt, når det offensive trænes forkert. Jeg tror næste træner ikke skal have haft sin aktive tid i forsvarskæden - som f.eks Kent og Lars Olsen. Det er en fordel at have set fodboldkampe lidt længere fremme på banen, tror jeg.
    Det er ingen kunst. Modstanderne spiller i visse kampe på at det ser fint ud midt på banen og frem til feltet. Æige til de er over os ved vores første fejl. Sombekendt vindes kampene i feltet, og det er naivt at tale om fremgang når vi har et så dårligt CF, og en angriber som AK som måske nok har scoret en del mål, men som også gemmer sig utroligt meget i kampene.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
    Hvor er vores indlæg håbløse, vi fortjener det sgu ikke
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvis man troede på det før sidste sæson, kan man ligeså godt tro på det igen ja.

    Vi spiller fint med bolden indtil vi rammer sidste tredjedel, vi forsvarer os ikke særligt godt, vi er svage på dødbolde, vi kan ikke vinde på udebane, og vi kan fremfor alt ikke vinde, når det spidser til.

    Men at blive nr. 9 i grundspillet, nr. 10 i den endelige stilling, og slutte hele miséren af med at lukke 6 mål ind i to kampe til det 3. mindst scorende hold i rækken, kan jeg ikke gennemskue de positive tendenser i. Med mindre, at Superligaen næste sæson overgår til en struktur, hvor det handler om at være gode til at spille bolden op på sidste tredjedel.
    Pinligt klart set.

    Jeg tror dog stadig at en anden træner havde kunnet få mere ud af holdet. Bemærk AGFs 2. mål. Og tænk på alle vore spil ud til kanterne og så indover hvor ingen kunne ramme bolden. Når nu vi har bedre skytter end hovedstødsangribere hvorfor så ikke træne oplæg til det.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Jeg synes det nogen gange så klart bedre ud midt på banen, så jeg hører til dem, der er med på, der har været fremskridt. Men det nytter så lidt, når det offensive trænes forkert. Jeg tror næste træner ikke skal have haft sin aktive tid i forsvarskæden - som f.eks Kent og Lars Olsen. Det er en fordel at have set fodboldkampe lidt længere fremme på banen, tror jeg.
    Det kan også være en fordel hvis de har set fodboldkampe efter årtusind skiftet ;-)

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Carsten Sæbye og Jesper Thygesen.
    Jeg har bemærket at han er helt vild med Casper Nielsen og fremhæver ham som en af OB´s bedste generelt ... han må have set meget lidt OB.

    Der har dog været bedring at spore.
    Casper Nielsen har også været en af de bedste de sidste par kampe

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Kenneth Emil er frustreret over, at vi igen står som taber mod AGF.

    http://obstruktion.dk/kep-frustreren...-til-agf-igen/
    Har vi hørt den klage ynk før bare med forbandet i stedet for frusterende ?

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
    Hvor er vores indlæg håbløse, vi fortjener det sgu ikke
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Det er jo som sidst år vi møder de dårlige hold. Straks er der nogen som syntes det ser godt ud. Vi har ikke flytte os 10 cm frem.
    Jeg synes det nogen gange så klart bedre ud midt på banen, så jeg hører til dem, der er med på, der har været fremskridt. Men det nytter så lidt, når det offensive trænes forkert. Jeg tror næste træner ikke skal have haft sin aktive tid i forsvarskæden - som f.eks Kent og Lars Olsen. Det er en fordel at have set fodboldkampe lidt længere fremme på banen, tror jeg.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Straffesparksmål tæller selvfølgelig ligeså meget som alle andre mål i en fodboldkamp, men når man skal bedømme kvaliteten af en angriber, er det ikke særligt relevant. Trækker vi straffesparkene fra er fakta jo, at AK fik lavet 14 kasser, Festersen 6 og Helenius 5. Med tanke på, at han er hentet ind på en af truppens højere lønninger, og har fået næsten dobbelt så mange minutter som Festersen, så er det for mig stadig en meget ringe sæson.

    Spillet har så absolut været bedre i foråret end i efteråret, men modstanden har så også været ringere. Jeg har svært ved at se, at vi skal tage det som et tegn på, at der er meget bedre ting i vente. Jönsson leverede også et rigtigt flot forår sidste år, en del flottere end Helenius, men det kom jo også på baggrund af ringere modstand og viste sig slet ikke at pege ind i næste sæson.

    Helenius ligner endnu en spiller der ikke lever op til det han får for at spille her, og som ikke har niveau til at skulle være en bærende kraft og en af klubbens profiler. Jeg håber rigtigt meget på, at man sonderer terrænnet og formår at finde en ny klub til ham i sommervinduet.
    Vi er helt enige , Helenius vinder vel kun en duel i dag , og generelt er hans første berøring også hans sidste . At aflevere til ham er lige som at sparke bolden ind på et træ , du aner ikke hvilken retning den kommer retur i .

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Kenneth Emil er frustreret over, at vi igen står som taber mod AGF.

    http://obstruktion.dk/kep-frustreren...-til-agf-igen/

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Helenius har scoret en del fordi gan desværre tager vires straffespark
    Straffesparksmål tæller selvfølgelig ligeså meget som alle andre mål i en fodboldkamp, men når man skal bedømme kvaliteten af en angriber, er det ikke særligt relevant. Trækker vi straffesparkene fra er fakta jo, at AK fik lavet 14 kasser, Festersen 6 og Helenius 5. Med tanke på, at han er hentet ind på en af truppens højere lønninger, og har fået næsten dobbelt så mange minutter som Festersen, så er det for mig stadig en meget ringe sæson.

    Spillet har så absolut været bedre i foråret end i efteråret, men modstanden har så også været ringere. Jeg har svært ved at se, at vi skal tage det som et tegn på, at der er meget bedre ting i vente. Jönsson leverede også et rigtigt flot forår sidste år, en del flottere end Helenius, men det kom jo også på baggrund af ringere modstand og viste sig slet ikke at pege ind i næste sæson.

    Helenius ligner endnu en spiller der ikke lever op til det han får for at spille her, og som ikke har niveau til at skulle være en bærende kraft og en af klubbens profiler. Jeg håber rigtigt meget på, at man sonderer terrænnet og formår at finde en ny klub til ham i sommervinduet.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Forstår heller ikke hva Lund laver i det midterforsvar. Ham periea i de då kampe han fik derinde gjorde der super. Lund har ikke lavet andet end ar koste mål og være usikker. Ved godt økonomien ikke er til ar hente stjerne spillere. Men shor hvor har JH of KN lavet mange fejlkøb. Man ser sgu flere andre klubber hente fine spillere til billige penge
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jeg synes nu godt at jeg kan se potentialet i Lund, men du har ret. Han har ikke ligefrem været en klassespiller.
    Sjovt nok gik vi fra en forsvar der lukkede få mål ind da Lund overtog for Tingager.. Ikke at jeg kun bebrejder Lund. For han gør hvad han kan.
    Men han har simpelthen ikke niveau andet til bænken max. Vi må bebrejde Kent og Jesper for at købe og bruge ham.
    For god er han ikke. Vi ser det ikke i fuldt flor nu men bare vent til vi kommer op mod Top 6 hold igen. Så kommer sandheden frem

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    mente heller ikke der var hele 7 udløb - men ja det var hvad kent sagde. Men det er jo også det der skal til - start 11 skal styrkes og så skal bredden være bedre.....

    Syntes jo lidt der mangler over det hele. Skal tverskov spille på midt - så skal forsvaret i den grad styrkes - og midtbanen....tverskov / jjt ser fin ud - men her kunne også bruges noget mere.

    AK har haft en ok sæson - men sidder stadig ikke med samme følelse af han er "skarp" - syntes han brænder for meget. Helenius....har da fået scoret en del så man kan jo håbe han så småt er på vej i gang. Og hvad med fester?.....

    Faktisk syntes jeg vi over-all har en fornuftig trup - MEN der mangler bare noget mere top niveau.....
    Helenius har scoret en del fordi gan desværre tager vires straffespark

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Forstår heller ikke hva Lund laver i det midterforsvar. Ham periea i de då kampe han fik derinde gjorde der super. Lund har ikke lavet andet end ar koste mål og være usikker. Ved godt økonomien ikke er til ar hente stjerne spillere. Men shor hvor har JH of KN lavet mange fejlkøb. Man ser sgu flere andre klubber hente fine spillere til billige penge
    Jeg synes nu godt at jeg kan se potentialet i Lund, men du har ret. Han har ikke ligefrem været en klassespiller.

    Leave a comment:

Working...
X