Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Vibog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
    Det er ikke lykkes Troels at sætte holdet op til en kamp i nu 2 og et halvt år. Vores angribere er ikke top klasse, men vi har da et par stykker som kan score mål. Udskiftninger i startopstillingen uden nogen logik er jo med til at der ALDRIG kommer rytme i vores spil. Vi har endnu ikke præsteret at "fange modstanderne på sengen", hvorimod det ligner at det modsatte er tilfældet i ca. hver anden kamp. Vi har ikke råd til at komme af med ham, men har vi råd til at beholde ham, især når vi spiller 1. Division efter sommerpausen?
    Vi gik tilbage til en viste det sig fuser. Ledelsen har ikke andet valg end at finde noget andet til Troels
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #92
      Kampen i dag var en stor skuffelse hele vejen , flere spillere med Spellmann i spidsen præsterede på et pinligt niveau .
      Og nu 3 timer senere er det skuffende at der endnu ikke er meldt ud at T.B fremover ikke skal stå i spidsen for OB .

      Comment


        #93
        Jeg var nødt til at høre kampen påP3. Han kan ikke sige o så vi lød som ÅB, men han gjorde grin med hvor elendig og kedelig kampen var.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Vi gik tilbage til en viste det sig fuser. Ledelsen har ikke andet valg end at finde noget andet til Troels
          Det har de da .....
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #95
            Vi kan vel ikke helt fritage Jesper Hansen, for at have et medansvar i tingenes tilstand. Han er jo også med til at spotte og i sidste ende underskrive kontrakten med spillerne. Hvorfor har han ikke undret sig over og handlet på, at vi har overflod af spillere på midten. Når der i den grad mangler i angreb og forsvar.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
              Vi kan vel ikke helt fritage Jesper Hansen, for at have et medansvar i tingenes tilstand. Han er jo også med til at spotte og i sidste ende underskrive kontrakten med spillerne. Hvorfor har han ikke undret sig over og handlet på, at vi har overflod af spillere på midten. Når der i den grad mangler i angreb og forsvar.
              Jesper har et meget stort medansvar , bedst symboliseret i et hovedløst indkøb af COB.
              Han har ikke sat sig ind i vores mangler .

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                Jesper har et meget stort medansvar , bedst symboliseret i et hovedløst indkøb af COB.
                Han har ikke sat sig ind i vores mangler .
                mon dog ikke troels har været inde over?? Tvivler stærkt på (håber virkeligt ikke) at Jesper bare har hentet COB uden Troels har været involveret

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  mon dog ikke troels har været inde over?? Tvivler stærkt på (håber virkeligt ikke) at Jesper bare har hentet COB uden Troels har været involveret
                  Jamen, så viser det jo så også, at Troels da i hvert fald helst ikke skal have ret meget at skulle have sagt mht. spillerindkøb...skal vi nævne N'Koum og Løffe også? Det er jo i hvert fald et par spillere som Troels har sagt god for...
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Jamen, så viser det jo så også, at Troels da i hvert fald helst ikke skal have ret meget at skulle have sagt mht. spillerindkøb...skal vi nævne N'Koum og Løffe også? Det er jo i hvert fald et par spillere som Troels har sagt god for...
                    enig - pointen var nok mere at jeg da bestemt ikke håber vores sportschef henter en spiller henover hovedet på træneren.....men ja der er alt for mange missere, bodul kan også sluttes til den liste.

                    COB mener jeg så ikke falder i samme kategori, han er en glimrende spiller, det var nok bare ikke lige hans plads vi mest stod og manglede en man til

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      enig - pointen var nok mere at jeg da bestemt ikke håber vores sportschef henter en spiller henover hovedet på træneren.....men ja der er alt for mange missere, bodul kan også sluttes til den liste.

                      COB mener jeg så ikke falder i samme kategori, han er en glimrende spiller, det var nok bare ikke lige hans plads vi mest stod og manglede en man til
                      Jeg syntes uanset hvor glimrende en spiller COB er at det var et dybt hovedløst indkøb , når man sammenholder det med vores mangler både de øvrige steder på banen og i økonomien.

                      Vi havde i forvejen Spellman , Vadocz , og Schoop samt havde lige skrevet med Azer til den plads ...
                      Last edited by Slambert; 16-03-2014, 21:06.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        enig - pointen var nok mere at jeg da bestemt ikke håber vores sportschef henter en spiller henover hovedet på træneren.....men ja der er alt for mange missere, bodul kan også sluttes til den liste.

                        COB mener jeg så ikke falder i samme kategori, han er en glimrende spiller, det var nok bare ikke lige hans plads vi mest stod og manglede en man til
                        Spiller han ikke højre back på reserveholdet pt?

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                          Jeg syntes uanset hvor glimrende en spiller COB er at det var et dybt hovedløst indkøb , når man sammenholder det med vores mangler både de øvrige steder på banen og i økonomien.
                          ikke dybt uenig....men selv om vi jo nok er overbefolkede på midten, så er det jo ikke just kvalitet der lyser ud af alle spillerne;
                          situationen da COB blev hentet var at Azer stadig rendte rundt i vejle, Schoop sad så hut jeg visker ude med en skade, ari burde være på vb men er blevet rykket op af nød. Spelmann hører helt sikkert til derinde, vadocz tja....og diarra er bare aldrig blevet brugt derinde.

                          Jeg er ikke uenig i at pengene nok var brugt bedre på en ordenlig angriber - men som sådan forstår jeg godt behovet for at styrke midtbanen i den situation vi var i

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Spiller han ikke højre back på reserveholdet pt?

                            Mvh

                            MaxHH

                            aner det ikke - men ser ud til azer har overhalet ham

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Spiller han ikke højre back på reserveholdet pt?

                              Mvh

                              MaxHH
                              Mest jo. Sidste kamp spillede han vidst hele kampen på den plads

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                aner det ikke - men ser ud til azer har overhalet ham
                                Tænkte bare at det var interessant, jvf. vores kommende hul på lige den plads... ,o)

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X