Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Vibog
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægVi gik tilbage til en viste det sig fuser. Ledelsen har ikke andet valg end at finde noget andet til Troels"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Vi kan vel ikke helt fritage Jesper Hansen, for at have et medansvar i tingenes tilstand. Han er jo også med til at spotte og i sidste ende underskrive kontrakten med spillerne. Hvorfor har han ikke undret sig over og handlet på, at vi har overflod af spillere på midten. Når der i den grad mangler i angreb og forsvar.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægVi kan vel ikke helt fritage Jesper Hansen, for at have et medansvar i tingenes tilstand. Han er jo også med til at spotte og i sidste ende underskrive kontrakten med spillerne. Hvorfor har han ikke undret sig over og handlet på, at vi har overflod af spillere på midten. Når der i den grad mangler i angreb og forsvar.
Han har ikke sat sig ind i vores mangler .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlægJesper har et meget stort medansvar , bedst symboliseret i et hovedløst indkøb af COB.
Han har ikke sat sig ind i vores mangler .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægmon dog ikke troels har været inde over?? Tvivler stærkt på (håber virkeligt ikke) at Jesper bare har hentet COB uden Troels har været involveret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJamen, så viser det jo så også, at Troels da i hvert fald helst ikke skal have ret meget at skulle have sagt mht. spillerindkøb...skal vi nævne N'Koum og Løffe også? Det er jo i hvert fald et par spillere som Troels har sagt god for...
COB mener jeg så ikke falder i samme kategori, han er en glimrende spiller, det var nok bare ikke lige hans plads vi mest stod og manglede en man til
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægenig - pointen var nok mere at jeg da bestemt ikke håber vores sportschef henter en spiller henover hovedet på træneren.....men ja der er alt for mange missere, bodul kan også sluttes til den liste.
COB mener jeg så ikke falder i samme kategori, han er en glimrende spiller, det var nok bare ikke lige hans plads vi mest stod og manglede en man til
Vi havde i forvejen Spellman , Vadocz , og Schoop samt havde lige skrevet med Azer til den plads ...Last edited by Slambert; 16-03-2014, 21:06.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægenig - pointen var nok mere at jeg da bestemt ikke håber vores sportschef henter en spiller henover hovedet på træneren.....men ja der er alt for mange missere, bodul kan også sluttes til den liste.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlægJeg syntes uanset hvor glimrende en spiller COB er at det var et dybt hovedløst indkøb , når man sammenholder det med vores mangler både de øvrige steder på banen og i økonomien.
situationen da COB blev hentet var at Azer stadig rendte rundt i vejle, Schoop sad så hut jeg visker ude med en skade, ari burde være på vb men er blevet rykket op af nød. Spelmann hører helt sikkert til derinde, vadocz tja....og diarra er bare aldrig blevet brugt derinde.
Jeg er ikke uenig i at pengene nok var brugt bedre på en ordenlig angriber - men som sådan forstår jeg godt behovet for at styrke midtbanen i den situation vi var i
Comment
Comment