Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Vibog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Tænkte bare at det var interessant, jvf. vores kommende hul på lige den plads... ,o)

    Mvh

    MaxHH
    enig - mon ikke midtbanen mod bif bliver; azer og COB

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      enig - mon ikke midtbanen mod bif bliver; azer og COB
      Det ville være mit bud... jeg tænkte dog mere fremadrettet, med de få højrebacks, og mange centrale midtbanespillere vi har... ,o)

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        ikke dybt uenig....men selv om vi jo nok er overbefolkede på midten, så er det jo ikke just kvalitet der lyser ud af alle spillerne;
        situationen da COB blev hentet var at Azer stadig rendte rundt i vejle, Schoop sad så hut jeg visker ude med en skade, ari burde være på vb men er blevet rykket op af nød. Spelmann hører helt sikkert til derinde, vadocz tja....og diarra er bare aldrig blevet brugt derinde.

        Jeg er ikke uenig i at pengene nok var brugt bedre på en ordenlig angriber - men som sådan forstår jeg godt behovet for at styrke midtbanen i den situation vi var i
        Så havde det måske været klogere at smide 100.000 kr til VB og hente Azer straks ..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Det ville være mit bud... jeg tænkte dog mere fremadrettet, med de få højrebacks, og mange centrale midtbanespillere vi har... ,o)

          Mvh

          MaxHH
          aaa jo sikkert....troels er vel efterhånden kendt(berygtet) for at forsøge sig med at omskole folk ;)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
            Så havde det måske været klogere at smide 100.000 kr til VB og hente Azer straks ..
            ja sådan som det ser ud nu - så ja.
            men;
            1. aner ikke om det overhovedet var en mulighed
            2. tror stadig azer var tænkt som en der skulle have tid til at udvikle sig - tvivler på det var planen han skulle have fået så meget spilletid som han allerede har fået
            og derfor
            3. gik man efter COB en etableret spiller der skulle kunne gå direkte ind på pladsen ved siden af spelmann mens ari så kunne blive på sin back
            4. det viste sig så slet slet ikke at fungere og derfor bliver COB sådan et fejlcast
            5. man har vel haft tiltro til de angribere der var i truppen kunne levere de mål der skulle til, da kadrii så bliver skadet henter man mos
            men
            6. i bagklogskabens ulideligt klare lys - ja der var COB en fejl signing og pengene havde klart været brugt bedre på en angriber der kunne lave mål

            Comment


              1 . VB meldte klart ud at bolden lå hos OB.
              2. Hvis man troede at en midtbane med Spellman og COB ville fungere defensivt så gør det kun fejlcastet endnu større.
              3 . Vi havde kun Kadrii som brugbar angriber da man hentede COB .

              COB ville iøvrigt væk fra FCN fordi de ville bruge ham i en for defensiv rolle....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                1 . VB meldte klart ud at bolden lå hos OB.
                2. Hvis man troede at en midtbane med Spellman og COB ville fungere defensivt så gør det kun fejlcastet endnu større.
                3 . Vi havde kun Kadrii som brugbar angriber da man hentede COB .

                COB ville iøvrigt væk fra FCN fordi de ville bruge ham i en for defensiv rolle....
                mener nu at de brugte ham som HB og kunne ikke bruge ham på midtbanenen.
                Jeg har nu ikke opgivet helt endnu

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                  1 . VB meldte klart ud at bolden lå hos OB.
                  2. Hvis man troede at en midtbane med Spellman og COB ville fungere defensivt så gør det kun fejlcastet endnu større.
                  3 . Vi havde kun Kadrii som brugbar angriber da man hentede COB .

                  COB ville iøvrigt væk fra FCN fordi de ville bruge ham i en for defensiv rolle....
                  1. ok, men igen azer blev hentet fra 1 div. og kunne vel ikke forventes at gå direkte ind på midten (min helt private teori)
                  2. ja - men man har vel næppe hentet ham med den forudsætning at det ikke ville kunne virke
                  3. ja du har helt ret - men igen træneren må jo have haft tiltro til sine angribere kunne levere de mål der skulle til

                  jeg vil ikke forsvare ledelsen - for det er jo tydeligt at der er truffet rigtigt rigtigt mange forkerte beslutninger, MEN man har jo trods alt ikke truffet de forkerte beslutninger vidende at de var forkerte. Havde man hentet Bodul hvis man vidste han ville komme til at lave så "mange" mål som han har gjort - næppe....osv osv.

                  Men fejlmarginen er helt sikkert for stor og der skal i den grad strammes op

                  Comment

                  Working...
                  X