Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Vibog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Det er jo normalt at holdet spiller skidt hjemme. Bare dumt fordi de fleste fans bor der.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Om Troels er den rette ved jeg ikke, men tror ikke det er det største problem. I min verden er det manglerne i truppen, især i angrebet.

      Jeg sidder også med en fornemmelse af stor lyst til handling, men tror løsningen og redningen ligger i at "rykke sammen i bussen".

      Håber Kadrii er i god form om 2 uger når den næste nøglekamp kommer.

      Hver kamp er nøglekamp fra nu af

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Om Troels er den rette ved jeg ikke, men tror ikke det er det største problem. I min verden er det manglerne i truppen, især i angrebet.

        Jeg sidder også med en fornemmelse af stor lyst til handling, men tror løsningen og redningen ligger i at "rykke sammen i bussen".

        Håber Kadrii er i god form om 2 uger når den næste nøglekamp kommer.
        Det er ikke lykkes Troels at sætte holdet op til en kamp i nu 2 og et halvt år. Vores angribere er ikke top klasse, men vi har da et par stykker som kan score mål. Udskiftninger i startopstillingen uden nogen logik er jo med til at der ALDRIG kommer rytme i vores spil. Vi har endnu ikke præsteret at "fange modstanderne på sengen", hvorimod det ligner at det modsatte er tilfældet i ca. hver anden kamp. Vi har ikke råd til at komme af med ham, men har vi råd til at beholde ham, især når vi spiller 1. Division efter sommerpausen?
        Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hver kamp er nøglekamp fra nu af
          jo men sdjr og vff er i min optik langt vigtigere end bif kampen, da det er hold vi gerne skulle holde under os

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            jo men sdjr og vff er i min optik langt vigtigere end bif kampen, da det er hold vi gerne skulle holde under os
            jo jo

            Comment


              #81
              Troels har været her i 2 år nu, han har haft tid nok til at finde ud hvad der den enkelte spillers spidskompetance, og hvad der bestemt ikke er. alligevel rokeres der rundt, vi har sjældent stillet i samme opstilling 2 kampe i træk selv om alle mand har været klar. Og manden fabler om hvordan vi opnår kontinuitet i spillet. Det og så den totalt forfejlede indkøbspolitik, der gør at vi har store mangler i truppen. Ser vi konsekvenserne af nu.

              Det berømte bæger flød for mit vedkommende over, da vi i Farum stillede op uden angribere. Til trods for at både Mos og Skoubo havde scoret i kampen forinden, og at vi udover det spillede en god kamp.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #82
                http://sporten.tv2.dk/2014-03-16-ob-...-de-helt-store

                Comment


                  #83
                  Synes opstilling og indstilling er korrekt i dag.

                  Kvaliteten af slutproduktet er til at overskue.

                  Comment


                    #84
                    Han har ikke gjort fra eller til vi er kontinuerligt dårlige, med ganske få kampe med lyspunkter.

                    Typisk at efter en lille opblomstring mod FCK, falder vi igen til et rædsomt nivaue mod et absolut bundhold. Vores spillere skulle kvalitetsmæssigt være meget bedre, men var de kun marginalt.

                    Hvilken top 5 klub i DK kan bruge nogen spiller fra OB i deres start opstilling, hvilket hold i superliga'en ville bruge TB som træner.

                    Det bliver en meget lang march frem mod OB som et top 3 hold.

                    Vi får ikke meget ud af vores talenter, tydeligt at Rasmus Falk er på vej ned i nivaue, han passer mindre og mindre på OB holdet, vi får ikke særligt meget ud af hans evner, han ville sprudle i Brøndby - FCM og AAB.

                    Kasper Larsen og Høgh er blevet gennemsnitlige superliga spillere eller mindre, så meget talent der ved at forsvinde pisst væk, store klubber som Mancherster Un. og B.Munchen har haft besøg af Kasper Larsen tvivler på at der er nogen interesse mere.

                    BIF Aab og FCM for maks. ud af deres talenter, OB er langt bagefter.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Troels har været her i 2 år nu, han har haft tid nok til at finde ud hvad der den enkelte spillers spidskompetance, og hvad der bestemt ikke er. alligevel rokeres der rundt, vi har sjældent stillet i samme opstilling 2 kampe i træk selv om alle mand har været klar. Og manden fabler om hvordan vi opnår kontinuitet i spillet. Det og så den totalt forfejlede indkøbspolitik, der gør at vi har store mangler i truppen. Ser vi konsekvenserne af nu.

                      Det berømte bæger flød for mit vedkommende over, da vi i Farum stillede op uden angribere. Til trods for at både Mos og Skoubo havde scoret i kampen forinden, og at vi udover det spillede en god kamp.
                      Er enig hele vejen igennem.
                      Den kamp i Farum sluttede endegyldigt min tro på T.B

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
                        det er netop det der skriger til himlen - de kører i tre-fire busser lige nu, i hver sin retning... so to speak ...det er træneren om nogen der skal få spilerne til at rykke sammen i bussen - og det formår han ikke....lige nu i hvert fald
                        Kan du nævne hvornår han på noget tidspunkt har formået det ?

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                          For helvede. Ruuds lortehjørnespark driver mig til vanvid
                          Sammen med Skulason´s

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg

                            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                            For helvede. Ruuds lortehjørnespark driver mig til vanvid
                            Sammen med Skulason´s
                            Og Emil´s indlæg...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                              Sammen med Skulason´s
                              Det er ufatteligt at de bare bliver ved med at få lov til at eksekvere dødbolde. Ruud rammer rigtigt 1 ud af 10 gange (hvor det nogle gange ender i mål, bevares); resten er alt for lave. Det er som de ikke har trænet det siden Viggo Jensen blev smidt på møddingen
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                                Kan du nævne hvornår han på noget tidspunkt har formået det ?
                                nej jeg kan ikke, det var en helgardering :-D ... ingen ved om han kan det om en måned eller to ..

                                Comment

                                Working...
                                X