Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Vibog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Enig Mad Dog ....Det er hele vejen rundt fra træneren til ledelsen. Det hele startede med fyringen af Kim B....Ikke Lars Olsen, det var fortjent, men har aldrig forstået hvorfor Brink sku med i den udrensning.... OB og den tavshed der er i medierne er ubegribeligt, jeg håber seriøst at medierne for alvor sætte kritiske spørgsmål ved ledelen og træneren. En sæson som denne med mange lige hold og lige fordeling af point, burde OB gribe chancen og p.t ligge i top 4.! Men istedet skal vi tale om nedrykning igen igen.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      har det vel gjort hele tiden - men især nu - vil ikke tro der skal mere end en 9 point for at redde os; men hvor fanden skal vi finde dem?? 3. sæson i streg hvor vi er nødt til at kigge nedad, det er ikke godt nok
      nu møder vi BIF i næste runde og har vores centrale midtbane ude .. lugter ikke af 3 point selvom det åbenbart kun er "de store" hold spillerne kan sætte sig lidt op mod ... så er vi dyndet og pissebange og der er SE altså stærkere end OB mentalt så ....
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        havde pyntet gevaldigt på angrebet.....men syntes ikke TB kan blive ved med at gå fri, for jo der er markante mangler i truppen - men så dårlig er sgu ikke, men der bliver underpræsteret konstant

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          nu møder vi BIF i næste runde og har vores centrale midtbane ude .. lugter ikke af 3 point selvom det åbenbart kun er "de store" hold spillerne kan sætte sig lidt op mod ... så er vi dyndet og pissebange og der er SE altså stærkere end OB mentalt så ....
          ja ser ud til holdet er lettest at sætte op til de store kampe - men jeg har hele tiden betragtet bif kampen som lidt en gratis omgang, point der vil være en kærkommen bonus - MEN det er de 2 runder derefter; sdjr og vff igen - de bliver så afgørende

          Comment


            #65
            der skal handles kvalitets spillere ind i næste transfer vindue..............og her tænkes der i angribere...........Mos er ikke pengene værd...........skoubo har i langt tid sagt han ikke er angriber..........hvilket han har bevist til UG, så farvel til ham..............Bodul, er et produkt af en fejlslagene indkøbs politik............og så skal vi vitterligt have en general i forsvaret og en kvalitets højre back..........og en målmand!.

            Det sagt, så kræver det penge.........hvor skal de komme fra......hmmmmm, ja?......en ting er bare sikker, hvis ikke der investeres i kvalitets spillere, vinder man heller ingen kampe...........meget godt med ungdom, men der skal bærende krafter til........og så en mand der kan støve dem op.............Jesper Hansen, er du den rette??????????????................hvis dit værd til sommer, ellers er det samme vej som Troels, RAUS!

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Tror altså ikke vi skal blive ved med at søge så meget efter to hold der er dårligere... Det er tredje sæson så vi ender der...

              Forskellen er så også den i år, at det ene af de to hold har topscoren for ligaen...
              Ikke desto mindre er det jo det, vi skal håbe på, medmindre vi vil en tur ned i hvad-fanden-hedder-den-så-for-tiden divisionen

              Comment


                #67
                Jeg ønsker mig Kim Brink tilbage............10 år var han med til at skabe og bringe OB frem.........fair nok, han havde sine fejl!. Bare irretere mig til hudløshed, at han aldrig fik chancen for at bringe OB videre med den nye politik.............

                Comment


                  #68
                  Hvornår har OB egentlig sidst scoret på hovedstød efter hjørne ? :p

                  Comment


                    #69
                    ikke siden Hans Henrik Andreasen forlod os

                    Comment


                      #70
                      spørgsmålet er hvem der evt. ku ta over for T.B...er der nogen kandidater derude.! Peter Sørensen.? Erik Rasmussen..??

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlæg
                        der skal handles kvalitets spillere ind i næste transfer vindue..............og her tænkes der i angribere...........Mos er ikke pengene værd...........skoubo har i langt tid sagt han ikke er angriber..........hvilket han har bevist til UG, så farvel til ham..............Bodul, er et produkt af en fejlslagene indkøbs politik............og så skal vi vitterligt have en general i forsvaret og en kvalitets højre back..........og en målmand!.

                        Det sagt, så kræver det penge.........hvor skal de komme fra......hmmmmm, ja?......en ting er bare sikker, hvis ikke der investeres i kvalitets spillere, vinder man heller ingen kampe...........meget godt med ungdom, men der skal bærende krafter til........og så en mand der kan støve dem op.............Jesper Hansen, er du den rette??????????????................hvis dit værd til sommer, ellers er det samme vej som Troels, RAUS!
                        Kvalitet koster penge og penge har vi ikke .. altså får vi ingen kvalitet købt ind ... og så er det lige meget om det er Kim Brink, Poul Hansen, Thomas Christensen, Jesper Hansen eller en helt anden der står ved roret ..

                        Vi kan kun få et bedre hold ved at gøre de nuværende spillere bedre, hente gratis spillere (Ari, Azer)og jeg mener gratis som i ingen transfer eller sign-on eller hente talenter op fra ungdomsholdene (Høegh, Larsen, Falk) eller satse på et par jokere (Dusan, Bodul, Mos)... sikkert på lejekontrakter ...

                        Svært at sige hvad der er mest ønskværdigt men vil dog mene at Jesper Hansen har bedre forudsætninger for at ramme rigtigt end som mange andre da han trods alt har gjort det i nogle år for ACH ..

                        Men det med at gøre den nuværende trup bedre end den er på nuværende tidspunkt mener jeg nok at man kan sætte spørgsmålstegn ved om Troels er den rigtige til ... jeg er i hvert fald ikke overbevist ..

                        Eneste måde vi kan købe kvalitet ind er ved at sælge nogle af de spillere vi har og helt ærligt så er det nokg de færreste vi kan få et beløb for der gør at vi kan hente en direkte erstatning OG hente kvalitet ind til yderligere en plads... det er i hvert fald spillere som jeg nødigt ser forlade klubben ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af blanco Se indlæg
                          spørgsmålet er hvem der evt. ku ta over for T.B...er der nogen kandidater derude.! Peter Sørensen.? Erik Rasmussen..??
                          Jeg kunne godt tænke mig en tysk træner.
                          - Nicolai

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af blanco Se indlæg
                            spørgsmålet er hvem der evt. ku ta over for T.B...er der nogen kandidater derude.! Peter Sørensen.? Erik Rasmussen..??
                            Vi har ikke råd til endnu en træner ... TB skal stadig have løn hvis han bliver fyret plus at en ny træner skal have løn .. skal vi have en ny træner bliver det en intern og det er vist kun Uffe der kan være relevant ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #74
                              Om Troels er den rette ved jeg ikke, men tror ikke det er det største problem. I min verden er det manglerne i truppen, især i angrebet.

                              Jeg sidder også med en fornemmelse af stor lyst til handling, men tror løsningen og redningen ligger i at "rykke sammen i bussen".

                              Håber Kadrii er i god form om 2 uger når den næste nøglekamp kommer.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Om Troels er den rette ved jeg ikke, men tror ikke det er det største problem. I min verden er det manglerne i truppen, især i angrebet.

                                Jeg sidder også med en fornemmelse af stor lyst til handling, men tror løsningen og redningen ligger i at "rykke sammen i bussen".

                                Håber Kadrii er i god form om 2 uger når den næste nøglekamp kommer.
                                det er netop det der skriger til himlen - de kører i tre-fire busser lige nu, i hver sin retning... so to speak ...det er træneren om nogen der skal få spilerne til at rykke sammen i bussen - og det formår han ikke....lige nu i hvert fald
                                Last edited by Grønvang; 16-03-2014, 17:17.

                                Comment

                                Working...
                                X