Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SdJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Han er niveauer over Lund i alle facetter. Og derudover er der jo ikke ret mange alternativer. Så det virker en anelse urealistisk at skulle smide KEP på bænken.
    Enig. Lund er niveauer under KEP og jeg tror faktisk at Lund mister sin plads næste weekend til Tverskov som bliver rykket tilbage for at gøre plads til JJ og Casper på den centrale midtbane

    Comment


      Festersen skadet ved søndagens træning

      http://www.ob.dk/artikel/festersen-s...-traening.aspx

      Var ikke klar over at der var træning søndag når der er kamp kl 14. Underlig artikel. Nogen der fatter hvad der står?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Festersen skadet ved søndagens træning

        http://www.ob.dk/artikel/festersen-s...-traening.aspx

        Var ikke klar over at der var træning søndag når der er kamp kl 14. Underlig artikel. Nogen der fatter hvad der står?
        Et par af dem, der ikke var med i truppen til kampen, var ude at træne “selv” søndag formiddag. Deriblandt festersen, og der må han jo så være kommet til skade

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Et par af dem, der ikke var med i truppen til kampen, var ude at træne “selv” søndag formiddag. Deriblandt festersen, og der må han jo så være kommet til skade
          Har lige tjekket linket igen. Lad mig bare sige det sådan at der stod noget andet for 10 min siden end der gør nu

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Har lige tjekket linket igen. Lad mig bare sige det sådan at der stod noget andet for 10 min siden end der gør nu
            Haha ja, det kan jeg godt se. Der stod også noget andet, da jeg tjekkede, så mit svar var ikke for at være dumsmart

            Men artiklen giver bestemt mere mening nu

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Haha ja, det kan jeg godt se. Der stod også noget andet, da jeg tjekkede, så mit svar var ikke for at være dumsmart

              Men artiklen giver bestemt mere mening nu

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Det er da i den grad at tage ansvar. Respekt....
                Er det at tage ansvar, at man som anfører vælger at lade sig skifte ud, fordi man ikke kan styre sit temperament efter en fejlkendelse? Må sige jeg er enig med Jacob97. Kan godt være kampen ikke talte noget som helst, men det er et elendigt signal at sende til de unge spillere i truppen, fans og sponsorer. En rigtig anfører i sådan en situation vil bruge vreden til at få gejst i holdet og vende kampen. At en rutineret spiller stadig kan få raseriudfald der går ud over sit eget hold, er ikke i orden. Det er altså hans job det her, så må man sgu arbejde med sit problem. Det er jo efterhånden sket en håndfulde gange i hans tid i OB.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Er det at tage ansvar, at man som anfører vælger at lade sig skifte ud, fordi man ikke kan styre sit temperament efter en fejlkendelse? Må sige jeg er enig med Jacob97. Kan godt være kampen ikke talte noget som helst, men det er et elendigt signal at sende til de unge spillere i truppen, fans og sponsorer. En rigtig anfører i sådan en situation vil bruge vreden til at få gejst i holdet og vende kampen. At en rutineret spiller stadig kan få raseriudfald der går ud over sit eget hold, er ikke i orden. Det er altså hans job det her, så må man sgu arbejde med sit problem. Det er jo efterhånden sket en håndfulde gange i hans tid i OB.
                  Vrøvl. Det er sket et par gange at han har fået rødt kort for at brokke sig. Det skete jo netop ikke i går. Fordi han har lært af det. Burde han bare kunne styre sig og aldrig være i fare for et dumt rødt kort? Ja, måske. Burde AK lære at sparke sine chancer i mål? Ja, måske. Begge ting er dog nemmere sagt end gjort.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    Er det at tage ansvar, at man som anfører vælger at lade sig skifte ud, fordi man ikke kan styre sit temperament efter en fejlkendelse? Må sige jeg er enig med Jacob97. Kan godt være kampen ikke talte noget som helst, men det er et elendigt signal at sende til de unge spillere i truppen, fans og sponsorer. En rigtig anfører i sådan en situation vil bruge vreden til at få gejst i holdet og vende kampen. At en rutineret spiller stadig kan få raseriudfald der går ud over sit eget hold, er ikke i orden. Det er altså hans job det her, så må man sgu arbejde med sit problem. Det er jo efterhånden sket en håndfulde gange i hans tid i OB.
                    Enig. Det er dybt uprofessionelt. Der skal i mine øjne være plads til føleler og lidt udbrud i kampens hede, naturligvis. Men det her er bare barnligt. De fleste kan blive arrige, når de taber i Matador, men derfor spiller man sgu da spille spillet til ende i stedet for at forlade det. Det lærte jeg i hvert fald da jeg var en 5-7 år gammel, tror jeg. Jeg fatter ikke at man hentede den her mandsling ind med det formål at gøre ham til anfører.

                    Comment


                      Er enig taber indstilling skaber taber hold. Syntes ikke kampene er ligegyldige, men en gylden mulighed for at forsøge at få holdet til at fungerer, herunder også spille talenter ind på holdet. At det så skal være hat og briller fra vores anfører forstår jeg ikke.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Vrøvl. Det er sket et par gange at han har fået rødt kort for at brokke sig. Det skete jo netop ikke i går. Fordi han har lært af det. Burde han bare kunne styre sig og aldrig være i fare for et dumt rødt kort? Ja, måske. Burde AK lære at sparke sine chancer i mål? Ja, måske. Begge ting er dog nemmere sagt end gjort.
                        Ja ET PAR gange har han fået rødt kort for at brokke sig, alene det er jo vanvittigt. Ved ikke hvor mange andre superligaspillere du kan nævne over de sidste 10 år, der har brokket sig til et rødt kort. Derudover var den håndfulde gange, hvor jeg synes han har kostet holdet, også at han har lavet hævnagter, som har givet frispark og kostet mål. Det kan ske for enhver man lader sig rive med og laver dumme ting fordi man er uenig, men synes der er for mange tilfælde efterhånden, specielt når man tænker på hans rutine. Og det kun i hans tid i OB, han havde jo samme problem i hans tidligere klubber. Han er en ganske udemærket forsvar og synes også han skal spille, synes dog ikke han skal være anfører, når han har ovennævnte problemer.
                        Man har brug for en anfører når tingene går imod en, så er det ham der skal tage ansvar og fører holdet mod sejr. Det kan man ikke når han sidder på bænken fordi han er bange for han får et rødt kort fordi han ikke kan styre sit temperament.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Tjah. Hvis man skal have ordinære spillere, som kan noget gennemsnitligt på en fodboldbane, skal de være danskere. Så giver det ikke mening at hente udlændinge, der ikke rykker på noget.

                          Udlændinge skal gerne bidrage med noget ekstra klasse, lidt x-faktor eller i det mindste en helt unik charme, stolthed og forbindelse med fansene, i fht. hjemmedyrkede spillere, hvis de skal være berettiget på holdet. Du kan jo spørge rundt omkring i verden, om ikke de fleste englændere, franskmænd, spaniere osv. hellere vil have deres lokale hold fulde af primært lokale/nationale spillere.

                          Det er ikke slet skjult racisme.
                          Er enig men det er svært at finde danskere med xfactor, PH hentede udenlandske spillere uden xfactor og ringere en de fleste i superligaen. Brink fandt flere spændende Afrikanere, der gav holdet xfactor.

                          Men hvis vi i perioder ikke rigtig har spillere som eksempevis en Falk, skal målsætningen ikke hindre at man finder en spiller eller 2 med noget xfactor.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Ja ET PAR gange har han fået rødt kort for at brokke sig, alene det er jo vanvittigt. Ved ikke hvor mange andre superligaspillere du kan nævne over de sidste 10 år, der har brokket sig til et rødt kort. Derudover var den håndfulde gange, hvor jeg synes han har kostet holdet, også at han har lavet hævnagter, som har givet frispark og kostet mål. Det kan ske for enhver man lader sig rive med og laver dumme ting fordi man er uenig, men synes der er for mange tilfælde efterhånden, specielt når man tænker på hans rutine. Og det kun i hans tid i OB, han havde jo samme problem i hans tidligere klubber. Han er en ganske udemærket forsvar og synes også han skal spille, synes dog ikke han skal være anfører, når han har ovennævnte problemer.
                            Man har brug for en anfører når tingene går imod en, så er det ham der skal tage ansvar og fører holdet mod sejr. Det kan man ikke når han sidder på bænken fordi han er bange for han får et rødt kort fordi han ikke kan styre sit temperament.
                            Jeg er simpelthen uenig .. KEP har noget af den karisma vi sukker efter hos de andre spillere. Vi har næppe haft en større personlighed i truppen siden Spelmann var her. Fight og følelser uanset hvilken trøje der er på kroppen, og klub der repræsenteres. Vindergen- og instinkt, det kan jeg godt lide på banen. KN/JH og KEP har tydeligvis snakket om det, og det er yderst fornuftigt når KEPs fornemmelse var at det ville gå galt, og dommeren kun ventede på muligheden for endnu et kort til ham. Fornuftigt af KEP, og godt for klubben som har brug for det lederskab han trods alt har i kampene mod GF.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Ryan kommer med et par kommentarer om kampen i går.

                              http://obstruktion.dk/johnson-laurse...et-med-pil-op/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                                Er enig men det er svært at finde danskere med xfactor, PH hentede udenlandske spillere uden xfactor og ringere en de fleste i superligaen. Brink fandt flere spændende Afrikanere, der gav holdet xfactor.

                                Men hvis vi i perioder ikke rigtig har spillere som eksempevis en Falk, skal målsætningen ikke hindre at man finder en spiller eller 2 med noget xfactor.
                                Det der med X-Factor er vist ret svært .. Diarra blev hentet som nøglespiller på PSG’s ungdomshold og potentielt kunne det vel blive godt. N’ Koum blev vejet af trænerteamet i ret lang tid så vidt jeg husker.
                                PH havde vist også fat i Nicolai Jørgensen, var han blevet lige så god i OB som han blev i FCK?
                                Svært ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X