Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SdJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Ja ET PAR gange har han fået rødt kort for at brokke sig, alene det er jo vanvittigt. Ved ikke hvor mange andre superligaspillere du kan nævne over de sidste 10 år, der har brokket sig til et rødt kort. Derudover var den håndfulde gange, hvor jeg synes han har kostet holdet, også at han har lavet hævnagter, som har givet frispark og kostet mål. Det kan ske for enhver man lader sig rive med og laver dumme ting fordi man er uenig, men synes der er for mange tilfælde efterhånden, specielt når man tænker på hans rutine. Og det kun i hans tid i OB, han havde jo samme problem i hans tidligere klubber. Han er en ganske udemærket forsvar og synes også han skal spille, synes dog ikke han skal være anfører, når han har ovennævnte problemer.
    Man har brug for en anfører når tingene går imod en, så er det ham der skal tage ansvar og fører holdet mod sejr. Det kan man ikke når han sidder på bænken fordi han er bange for han får et rødt kort fordi han ikke kan styre sit temperament.
    Hævnagter? Synes faktisk netop KEP ikke har spillet specielt svinsk i OB trøjen?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg er simpelthen uenig .. KEP har noget af den karisma vi sukker efter hos de andre spillere. Vi har næppe haft en større personlighed i truppen siden Spelmann var her. Fight og følelser uanset hvilken trøje der er på kroppen, og klub der repræsenteres. Vindergen- og instinkt, det kan jeg godt lide på banen. KN/JH og KEP har tydeligvis snakket om det, og det er yderst fornuftigt når KEPs fornemmelse var at det ville gå galt, og dommeren kun ventede på muligheden for endnu et kort til ham. Fornuftigt af KEP, og godt for klubben som har brug for det lederskab han trods alt har i kampene mod GF.
      "Just because you are a character, doesn't mean that you have character" Wolf fra Pulp Fiction citeret frit efter hukommelsen. Det kan godt være KEP har en personlighed der er tydelig at få øje på, men det betyder sgu da ikke at manden har en GOD personlighed (i professionel sammenhæng). Kan vi ikke lige sætte barren lidt højere, og forvente at de folk vi ansætter og sætter til at være anfører rent faktisk kan begå sig socialt på et niveau højere end det man forlanger af en teenager?

      "Vindergen"? Kan vi ikke bare kalde det taberadfærd? Det er jo det, det er. Det er sådan en tåbelig floskel at tro, at den her slags "karisma" skulle være fordrende for et holds indsats i modgang. Kaptajnen skal kunne råbe sine makkere op og også selv gå forrest i aktionerne på banen, men jeg kan ikke helt se hvordan hans ynk og klagen for dommer/modspiller/TV-kamera skal gøre noget godt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg er simpelthen uenig .. KEP har noget af den karisma vi sukker efter hos de andre spillere. Vi har næppe haft en større personlighed i truppen siden Spelmann var her. Fight og følelser uanset hvilken trøje der er på kroppen, og klub der repræsenteres. Vindergen- og instinkt, det kan jeg godt lide på banen. KN/JH og KEP har tydeligvis snakket om det, og det er yderst fornuftigt når KEPs fornemmelse var at det ville gå galt, og dommeren kun ventede på muligheden for endnu et kort til ham. Fornuftigt af KEP, og godt for klubben som har brug for det lederskab han trods alt har i kampene mod GF.
        Forestil dig at Kjær udbryder følgende til VM :
        Aage jeg er nødt til at blive taget ud, for jeg er altså sur på dommeren ...

        Nej vel ... det går ikke.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
          "Just because you are a character, doesn't mean that you have character" Wolf fra Pulp Fiction citeret frit efter hukommelsen. Det kan godt være KEP har en personlighed der er tydelig at få øje på, men det betyder sgu da ikke at manden har en GOD personlighed (i professionel sammenhæng). Kan vi ikke lige sætte barren lidt højere, og forvente at de folk vi ansætter og sætter til at være anfører rent faktisk kan begå sig socialt på et niveau højere end det man forlanger af en teenager?

          "Vindergen"? Kan vi ikke bare kalde det taberadfærd? Det er jo det, det er. Det er sådan en tåbelig floskel at tro, at den her slags "karisma" skulle være fordrende for et holds indsats i modgang. Kaptajnen skal kunne råbe sine makkere op og også selv gå forrest i aktionerne på banen, men jeg kan ikke helt se hvordan hans ynk og klagen for dommer/modspiller/TV-kamera skal gøre noget godt.
          Jeg forstår heller ikke at man kan tage det så ilde op, at man bliver bortdømt i så ligegyldig en kamp, men det ved man at man får med ham, for han har alle dage haft et lidt nere heftigt temperament end andre, og det forsvinder ikke bare fordi man får stukket et anførerbind i hånden. Det må vi formode at Kent har vidst da han hentede ham.
          Vi har ikke andre i truppen med den vindermentalitet som kep besider, og derfor tror jeg også at det gavner mere end det koster at have en spiller som ham i netop vores trup. Vi mangler spillere der som kep vil ofre alt for at vinde. Det har jeg ikke indtrykket af at andre spillere i vores trup har i samme grad. Det er plat at han åbenbart ikke kan abstrahere fra en enkelt fejldom, men til gengæld har man en spiller, de andre ved ofrer sig 100% i alle andre kampe. Det sidder jeg i hvert fald med fornemmelsen af. Kan godt acceptere at han beder om en udskiftning i lige præcis den kamp. Risikoen var der jo uanset hvor rasende han var

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Forestil dig at Kjær udbryder følgende til VM :
            Aage jeg er nødt til at blive taget ud, for jeg er altså sur på dommeren ...

            Nej vel ... det går ikke.
            "Åge, tag mig ud i den her ligegyldige 3. Puljekamp så jeg undgår en potentiel karantæne i 8. dels finalen." Man bliver nødt til at have situationen i mente.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Forestil dig at Kjær udbryder følgende til VM :
              Aage jeg er nødt til at blive taget ud, for jeg er altså sur på dommeren ...

              Nej vel ... det går ikke.
              Ja, det ville være absurd. Fordi en kamp til VM næppe ville være ligegyldig. Det var denne kamp, og derfor gav det fin mening ikke at risikere en karantæne i de næste kampe som er langt vigtigere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg er simpelthen uenig .. KEP har noget af den karisma vi sukker efter hos de andre spillere. Vi har næppe haft en større personlighed i truppen siden Spelmann var her. Fight og følelser uanset hvilken trøje der er på kroppen, og klub der repræsenteres. Vindergen- og instinkt, det kan jeg godt lide på banen. KN/JH og KEP har tydeligvis snakket om det, og det er yderst fornuftigt når KEPs fornemmelse var at det ville gå galt, og dommeren kun ventede på muligheden for endnu et kort til ham. Fornuftigt af KEP, og godt for klubben som har brug for det lederskab han trods alt har i kampene mod GF.
                KEP er en tikkende bombe, og ikke VÆRDIG som anfører. Han er jo ikke 19, men er ca. Lige så moden som en 19 årig. At han så samtidig er langsom og klart i nedad gående form, så bør han maksimalt være reserve.

                Comment

                Working...
                X