Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SdJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Magen til uprofessionel spiller skal man lede længe efter, og så er han endda anfører.
    Det er da i den grad at tage ansvar. Respekt....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg har forsvaret KEP godt og grundigt idag. Men det her er simpelthen ikke iorden. Men det var nok heller ikke sket hvis kampen havde været vigtig
      Tror jeg også. Og til mindst bedre end at risikere karantæne i begge play-of-kampe i sådan en relativ betydningsløs kamp.
      Men KEP's emotionskontrolle under kampen ligger åbenbart ikke på meget højere niveau end ved en en vred teenager med tvivlsom opdragelse...
      Men at genkende det er ja et første skridt i den rigtige retning.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Kampen set fra Tribunen lige bag Kents bænk. Lignede det gamle OB, trille trille trille trill, fy nej ikke afslutte udefra. SE stod meget kompakt og vi havde meget svært ved at lukke dem op. 2xdommerfejl gør vi taber helt unødvendigt. Hvor er det trist at se Desler spille, hvad er der sket med den spiller. Og så blev jeg meget overrasket over at hører at der stort set ingen udbrud kom fra Kent idag. Havde ellers glædet mig til at sidde lige bag ham, og hører hvad han råber i sine udbrud. Vi må håbe GF vil spille bold, ellers er vi på røven.
        Hvor er den anden dommerfejl ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment









          Johannes Ørskov


          @driflin


          ·
          5 t






          OB SKAL have en midterforsvarer i det kommende transfervindue. Marco Lund har simpelthen ikke et højt nok niveau.#obdk #SJEOB #sldk

          Amen brother. Han er altså ikke særlig god. Dårlig timing og indgreb. Langsom og er overraskende svag i mand/mand dueller. Og ham her kommer altså ikke fra 2.div og lige skal vende sig til tempoet.
          De fleste Top 6 hold kommer til at tørre røv i ham her næste sæson hvis vi ikke henter noget bedre


          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Hvor er den anden dommerfejl ?
            Arm i hovedet på Ryan ved 2-0 . Syntes det er lidt fesent vi taber unødvendigt i en 0-0 kamp

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              Arm i hovedet på Ryan ved 2-0 . Syntes det er lidt fesent vi taber unødvendigt i en 0-0 kamp
              Arrghh syntes ikke han bliver ramt i en grad der gør at ham skal smide sig som var han blevet skudt .
              Last edited by Magge; 29-04-2018, 20:17.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Arrghh syntes ikke han bliver ramt i en grad fer gær at ham skal smide sig som var han blevet skudt .
                Jeg sidder lige ud for det, samt har set den på tv. For mig er det klart et slag tilbage i hovedet på Ryan med armen, som han drager kæmpe fordel af. Men nej der er jo ingen der siger min mening er den rigtigte, sad bare godt placeret som man siger:-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Arrghh syntes ikke han bliver ramt i en grad fer gær at ham skal smide sig som var han blevet skudt .
                  Enig. Men en bedre forsvarsspiller end Lund kunne godt have afværget målet. Ikke at det var hans skyld men det er bare situationer som dette hvor klassespillere havde trådt i karakter

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Jeg sidder lige ud for det, samt har set den på tv. For mig er det klart et slag tilbage i hovedet på Ryan med armen, som han drager kæmpe fordel af. Men nej der er jo ingen der siger min mening er den rigtigte, sad bare godt placeret som man siger:-)
                    Syntes han bliver ramt i halsen og ikke på munden som Ryan tager sig til og smider sig som en tøs .

                    Det ligner for mig at Ryan mister sin mand og bliver tilfældigt ramt af en arm/hånd ved halsen og smider sig og tager sig til munden i håb om at dommeren dømmer et frispark . Så hvis jeg skal finde en fejldom i det så er det at der ikke falder et kort til Ryan
                    Last edited by Magge; 29-04-2018, 21:43.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Ja okay, studsede bare over det ... kan sagtens forstå det i forhold til lokale talenter, da det er mest bæredygtigt ... men forstår ikke lige hvorfor det er godt at alle er danskere.
                      Jeg er helt enig i at talentudvikling må være kernen i alle fodboldklubber, hvem skal ellers gøre det :D?
                      Tjah. Hvis man skal have ordinære spillere, som kan noget gennemsnitligt på en fodboldbane, skal de være danskere. Så giver det ikke mening at hente udlændinge, der ikke rykker på noget.

                      Udlændinge skal gerne bidrage med noget ekstra klasse, lidt x-faktor eller i det mindste en helt unik charme, stolthed og forbindelse med fansene, i fht. hjemmedyrkede spillere, hvis de skal være berettiget på holdet. Du kan jo spørge rundt omkring i verden, om ikke de fleste englændere, franskmænd, spaniere osv. hellere vil have deres lokale hold fulde af primært lokale/nationale spillere.

                      Det er ikke slet skjult racisme.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Arrghh syntes ikke han bliver ramt i en grad der gør at ham skal smide sig som var han blevet skudt .
                        ... og så har Ryan altså tungt fat i Hvilsom ...
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Jeg skrev ikke at det var godt, jeg skrev at det var vores officielle strategi .... og her er det da i det mindste noget vi lever op til .... og det er vel fint ... om det så er godt !!! Hmmm...
                          og hvorfor er det så fint??? Det er jo ikke en særlig strategisk strategi.. Jo vist er du bedre, men du lever ikke op en unødvendigt opsat strategi.. Minder om ‘aftalen’ hvor spillere kan og ikke kan sælges hen.. Som om man ikke har problemer nok, så opfinder man ‘begrænsninger’, som jo slet ikke burde være der. Om ikke andet, så gav det Kent en ‘forklaringsmodel’ til at bortforklare nederlaget til bold.dk. Fem fra fyn i dagens kamp, Greve og Desler og Thomasen har sku da flere sæsoner på bagen, kom nu ind i kampen! Man har netop ikke rykket sig meget i forhold til integrationen af spillere fra egen avl i startformationen. FCN skifter jo det halv hold ud i hvert transfervindue med spillere af egen avl..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            og hvorfor er det så fint??? Det er jo ikke en særlig strategisk strategi.. Jo vist er du bedre, men du lever ikke op en unødvendigt opsat strategi.. Minder om ‘aftalen’ hvor spillere kan og ikke kan sælges hen.. Som om man ikke har problemer nok, så opfinder man ‘begrænsninger’, som jo slet ikke burde være der. Om ikke andet, så gav det Kent en ‘forklaringsmodel’ til at bortforklare nederlaget til bold.dk. Fem fra fyn i dagens kamp, Greve og Desler og Thomasen har sku da flere sæsoner på bagen, kom nu ind i kampen! Man har netop ikke rykket sig meget i forhold til integrationen af spillere fra egen avl i startformationen. FCN skifter jo det halv hold ud i hvert transfervindue med spillere af egen avl..
                            Jeg vil på ingen måde forsvare ledelsen i OB eller OS&E fra cheftræner til bestyrelsesformand men helt generelt finder jeg det fint at en virksomhed melder sin strategi ud til omverden og derefter lever op til den ...
                            Jeg erindrer ingen negative ryster da de meldte ud at de ville satse mere fynsk i sin tid .. jeg erindrer dog at mange de senere sæsoner har sagt at det var mindre vigtigt med placeringen hvis bare man kunne se nogle lokale drenge komme op ...
                            Det kritisable i denne bolchebutik er jo ikke de fynske spillere men al det ral der har været i mellemtiden .
                            Jeg sagde dengang at selv to spillere om året stadig ville tage mere end 10 år for at fylde et hold (der er jo også nogen der tager videre) ...den del tager tid men derfor behøver de jo ikke nosse op i alt andet i mellemtiden ...
                            Tror jeg stadig har det gamle hæfte liggende et sted men ved ikke hvordan jeg kan få loadet det op hvis nogen vil se..
                            Last edited by Plum; 30-04-2018, 07:28.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Uanset hvor jeg har været har jeg gjort alt for at kunne se OBs kampe på tv eller computer. Og var det ikke muligt læste jeg mig gennem kamptråden og fik lidt oplevelse den vej.
                              Jeg "glemte" der var kamp i går og læser ikke kamptråden.
                              Men jeg ser AGF-kampene, vil jeg tro. Hvis spillerne tager sig meget sammen, er der en chance. Det der Europa-fis er helt udelukket.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Kep bør være færdig som starter. Han er langsom og utilregnelig, samt hans ry hos dommerne som også koster. At han så har en sag her er noget andet han er også før sluppet
                                Han er niveauer over Lund i alle facetter. Og derudover er der jo ikke ret mange alternativer. Så det virker en anelse urealistisk at skulle smide KEP på bænken.

                                Comment

                                Working...
                                X