Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SdJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Senest officielle udmeldte strategi er noget med Fynboer, danskere, skandinaver, øvrige udlændinge der så skal være profiler ....

    Da vi ikke har nogen profiler og de skandinaver vi har ikke ligefrem bidrager super meget (Grytebust undtaget) er det vel godt med kun danskere og 4-5 af egen avl ...
    Hvorfor er det godt?

    Jeg er ærligt talt fuldstændigt ligeglad med, om vores ene midterforsvarer hedder Marco Lund, Joao Pereira eller Atle Roar Håland. Så længe OB er i sådan et sportsligt dødvande, kan jeg simpelthen ikke få øje på de positive i, at vi stiller op med 10 danskere.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Hvorfor er det godt?

      Jeg er ærligt talt fuldstændigt ligeglad med, om vores ene midterforsvarer hedder Marco Lund, Joao Pereira eller Atle Roar Håland. Så længe OB er i sådan et sportsligt dødvande, kan jeg simpelthen ikke få øje på de positive i, at vi stiller op med 10 danskere.
      Jeg skrev ikke at det var godt, jeg skrev at det var vores officielle strategi .... og her er det da i det mindste noget vi lever op til .... og det er vel fint ... om det så er godt !!! Hmmm...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Kampen set fra Tribunen lige bag Kents bænk. Lignede det gamle OB, trille trille trille trill, fy nej ikke afslutte udefra. SE stod meget kompakt og vi havde meget svært ved at lukke dem op. 2xdommerfejl gør vi taber helt unødvendigt. Hvor er det trist at se Desler spille, hvad er der sket med den spiller. Og så blev jeg meget overrasket over at hører at der stort set ingen udbrud kom fra Kent idag. Havde ellers glædet mig til at sidde lige bag ham, og hører hvad han råber i sine udbrud. Vi må håbe GF vil spille bold, ellers er vi på røven.
        Jeg syntes nu at han råbte og skreg konstant.

        Neeeeeeeeeej.. Kom nu.. Videre. Roooooligt.

        I ring og ring og ring og ring og......

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg syntes nu at han råbte og skreg konstant.

          Neeeeeeeeeej.. Kom nu.. Videre. Roooooligt.

          I ring og ring og ring og ring og......
          ...det er jo det der kontinuitet som vi er skidegode til...
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Jeg skrev ikke at det var godt, jeg skrev at det var vores officielle strategi .... og her er det da i det mindste noget vi lever op til .... og det er vel fint ... om det så er godt !!! Hmmm...
            Ok.

            Men det kan da sagtens være, at du har ret, og at man tager det som et positivt tegn. Det er vel også ganske muligt, at vi i næste sæson har en trup udelukkende med danske spillere.

            Så må jeg så bare være djævlens advokat og spørge ud i plenum, hvad positivt er der i, at man har få udenlandske spillere, fremfor danskere hentet udefra? Er det fordi, at man kan se rent historisk, at der både i Superligaen og for OB er en sammenhæng mellem flere danske spillere og bedre resultater, eller hvad er det monstro for en kalkyle der ligger bag?

            Jeg synes, at OBs udvikling ift. trupopbygning er meget bekymrende. Vi ligner en klub der er ved at lukke sig om sig selv, og som efterhånden ikke kan hente spillere og trænere fra andet end jyske provinsklubber. Det lugter så tykt af, at man vil forsøge at kopiere SønderjyskE, men at man samtidig også er blind for, at det der ofte har flyttet SønderjyskE i høj grad har været det krydderi de har fået tilført udefra. Spillere som Ottesen, Skulason, Antipas, Okotie, Guira, Kroon, Luijckx.

            OB skal simpelthen have større ambitioner end at blive nr. 6 med 11 danskere.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              ...det er jo det der kontinuitet som vi er skidegode til...
              Hehe. Kontinuiteten er også sikret næste sæson. Vi mister nok kun 1-2 spillere af de første 16-17 på holdkortet.
              Samtidig med at et par unge kommer op burde man virkelig gå all in på noget kvalitet fra aller øverste hylde mulig.
              Trappestigen frem og stå på tæer. Ellers rykker vi os ikke

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                Kampen set fra Tribunen lige bag Kents bænk. Lignede det gamle OB, trille trille trille trill, fy nej ikke afslutte udefra. SE stod meget kompakt og vi havde meget svært ved at lukke dem op. 2xdommerfejl gør vi taber helt unødvendigt. Hvor er det trist at se Desler spille, hvad er der sket med den spiller. Og så blev jeg meget overrasket over at hører at der stort set ingen udbrud kom fra Kent idag. Havde ellers glædet mig til at sidde lige bag ham, og hører hvad han råber i sine udbrud. Vi må håbe GF vil spille bold, ellers er vi på røven.
                I hensigt af Desler må man vel se at ham spiller ikke på "sin" side. Desuden synes ham tog i dag mange gode løb men selvom ham løb i god position kom afleveringer ofte til højre side mens Desler havde mange plads på sin side.
                Ellers er det måske "Kent" og Kent-Nielsen-fodbold hvad skete til ham. Alt den trille-trille-trille som du kaldes det. Desler er en løbemaskine som tager de lange løb igen og igen og udfordrer dermed. Synes ham kunne vise sine evner bedst under Ove P.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #98
                  KEP bad selv om udskiftning

                  https://www.fyens.dk/ob/Bad-om-at-bl...rtikel/3251605

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    👍
                    STOR fremskridt for KEP. Når man kan ikke tamme temeramentet så skulle man undgå at betale alt for dyrt derfor. KEP på vej at blive voksen...;-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      SportFyn ikke imponeret

                      https://www.fyens.dk/ob/Det-var-lige...rtikel/3251604

                      Comment


                        Jeg synes vi spiller en okay kamp, indtil sønderjyske får foræret et straffespark. Vi har de største chancer og spiller bedst, men vi manglede fart i spillet, så vi kom ikke til så mange chancer som vi burde. Efter scoringen bliver det mere rodet, men vi har fortsat chancer til at score.
                        Jeg håber godt nok at vi får mere tempo i spillet når vi begynder at spille kampe som betyder noget igen, for det var for nemt at være forsvarsspiller i sønderjyske i dag.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Magen til uprofessionel spiller skal man lede længe efter, og så er han endda anfører.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                            Magen til uprofessionel spiller skal man lede længe efter, og så er han endda anfører.
                            Jeg har forsvaret KEP godt og grundigt idag. Men det her er simpelthen ikke iorden. Men det var nok heller ikke sket hvis kampen havde været vigtig

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                              Magen til uprofessionel spiller skal man lede længe efter, og så er han endda anfører.
                              Jeg tænker lige det modsatte. Spillere der får to gule kort indenfor ti minutter, burde smides på tribunen. Jeg har mere respekt for det andet.

                              Comment


                                Thomas Mengers


                                @thomasmengers










                                Elendig OB offensiv. Der bliver noget at se til for indkøberne i Ådalen i sommerferien.


                                Comment

                                Working...
                                X