Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SdJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Han er en skændsel på banen. Med hans alder og han har intet lært omkring hvordan en anfører leder et hold. Tværskov, er bedre og Lund er jo endnu et af Jesper Hansens "fund".

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      :D? ... kunne godt tænke mig at høre et reelt svar på det her ...
      Er mit svar ikke godt nok?

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Er mit svar ikke godt nok?
        Tænker kun det dækker din holdning, vil helst ikke lade andre stå på mål for indikationen af at "I" ikke skulle kunne lide andet end danskere ...
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Han er en skændsel på banen. Med hans alder og han har intet lært omkring hvordan en anfører leder et hold. Tværskov, er bedre og Lund er jo endnu et af Jesper Hansens "fund".
          Den eneste skændsel er din mening vedrørende KEP

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
            Helenius herfra.
            Ja, Helenius spillede en god kamp.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
              Helenius herfra.
              Han svigtede da det gjaldt... Tverskov herfra

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Tænker kun det dækker din holdning, vil helst ikke lade andre stå på mål for indikationen af at "I" ikke skulle kunne lide andet end danskere ...
                Jeg kommenterer bare på et indlæg. Fordi man gerne vil have unge fynboer på holdet, for at udvikle talenter, er det ikke ensbetydende med at der ikke må være folk fra andre steder.
                Jeg ser gerne OB udvikle deres egne unge talenter

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Hvorfor er det positivt at samtlige er danskere?
                  Fordi danskere er et overlegent folkefærd.

                  Ej, primært fordi det viser en evne til at udvikle og rekruttere lokale spillere. Hellere ordinære danske (helst lokale) spillere, end ordinære udlændinge. Som en klog mand engang sagde - der er ingen grund til at scoute så langt væk som Australien for at finde så ligegyldige spillere som eksempelvis McGrath. Dem kan man lige så godt finde i baghaven.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Fordi danskere er et overlegent folkefærd.

                    Ej, primært fordi det viser en evne til at udvikle og rekruttere lokale spillere. Hellere ordinære danske (helst lokale) spillere, end ordinære udlændinge. Som en klog mand engang sagde - der er ingen grund til at scoute så langt væk som Australien for at finde så ligegyldige spillere som eksempelvis McGrath. Dem kan man lige så godt finde i baghaven.
                    Ja okay, studsede bare over det ... kan sagtens forstå det i forhold til lokale talenter, da det er mest bæredygtigt ... men forstår ikke lige hvorfor det er godt at alle er danskere.
                    Jeg er helt enig i at talentudvikling må være kernen i alle fodboldklubber, hvem skal ellers gøre det :D?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Den eneste skændsel er din mening vedrørende KEP
                      Hver sin smag. Jeg husker tåbelige udvisninger. Tilsat at han i mine øjne ikke er et godt forbillede på banen, selvom han er i hans efterår. Han er langsom og jeg har svært ved at se spidskompetenser, som berettiger til at bygge videre på ham. Over ordnet han han ikke været en succes i OB, slet ikke når man tænker på rolle på holdet og løn. At han så er sjov på tvitter, er helt ligegyldigt.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Hver sin smag. Jeg husker tåbelige udvisninger. Tilsat at han i mine øjne ikke er et godt forbillede på banen, selvom han er i hans efterår. Han er langsom og jeg har svært ved at se spidskompetenser, som berettiger til at bygge videre på ham. Over ordnet han han ikke været en succes i OB, slet ikke når man tænker på rolle på holdet og løn. At han så er sjov på tvitter, er helt ligegyldigt.
                        Slet ikke enig. Ja han er ikke vanvittig hurtig men gør så mange andre ting rigtige.. Klasser over Lund.

                        Jeg vil kalde ham en moderat succes i OB indtil videre og jeg elsker hans vinder indstilling

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Alle vores markspillere er danskere, heraf 5 fynboer (Greve, JJ, Desler, Eske, AK). Det er det mest positivt bemærkelsesværdige ved kampen indtil videre.
                          eller snarere forklarende for niveauet..

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Slet ikke enig. Ja han er ikke vanvittig hurtig men gør så mange andre ting rigtige.. Klasser over Lund.

                            Jeg vil kalde ham en moderat succes i OB indtil videre og jeg elsker hans vinder indstilling
                            Er enig. KEP spillede en dårlig første sæson for os men steppede op derefter. Desuden husker at Tingager roste og takkede ham fordi ham lærte meget fra KEP for sin udvikling. Vinderinstinkt og erfaring er noget vi kan god bruge i vores hold. Så ud over det vi ser på banen hat KEP en betydning for de andre, især de unge i holdet. Så lad os håbe at Lund kan tage med noget fra KEP. Ham har brug for det.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #89
                              Kampen set fra Tribunen lige bag Kents bænk. Lignede det gamle OB, trille trille trille trill, fy nej ikke afslutte udefra. SE stod meget kompakt og vi havde meget svært ved at lukke dem op. 2xdommerfejl gør vi taber helt unødvendigt. Hvor er det trist at se Desler spille, hvad er der sket med den spiller. Og så blev jeg meget overrasket over at hører at der stort set ingen udbrud kom fra Kent idag. Havde ellers glædet mig til at sidde lige bag ham, og hører hvad han råber i sine udbrud. Vi må håbe GF vil spille bold, ellers er vi på røven.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Hvorfor er det positivt at samtlige er danskere?
                                Senest officielle udmeldte strategi er noget med Fynboer, danskere, skandinaver, øvrige udlændinge der så skal være profiler ....

                                Da vi ikke har nogen profiler og de skandinaver vi har ikke ligefrem bidrager super meget (Grytebust undtaget) er det vel godt med kun danskere og 4-5 af egen avl ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X