Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Perfekt med 1-1 i Nordsjælland

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Ud fra deres forklaring i den undskyldning der er kommet idag, kan de ikke drages til ansvar under den paragraf. De har jo brugt deres egen konto, og ikke andres. Der er sket en fejl, som de så burde have underrettet AaB om. Mend et er da ikke ulovligt at åbne sin egen konto, og andre så har begået en fejl. Slet ikke i DBU regi og i forhold til turneringen.
    ok. Troede at det var hans personlige konto ..

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det er da ulovligt:

    det er et brud på straffelovens § 263 nr. 1, der fastslår følgende:
    "Med bøde eller fængsel indtil 6 måneder straffes den, som uberettiget bryder eller unddrager nogen et brev, telegram eller anden lukket meddelelse eller optegnelse eller gør sig bekendt med indholdet".

    https://danskelove.dk/straffeloven/263

    Ud fra deres forklaring i den undskyldning der er kommet idag, kan de ikke drages til ansvar under den paragraf. De har jo brugt deres egen konto, og ikke andres. Der er sket en fejl, som de så burde have underrettet AaB om. Mend et er da ikke ulovligt at åbne sin egen konto, og andre så har begået en fejl. Slet ikke i DBU regi og i forhold til turneringen.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Nej!
    De har vel heller ikke brudt nogle regler, ud over de moralske regler, der gør dem til en stor taber i denne sag. Uanset at de formentlig ikke har brugt den viden de kunne have brugt.
    Det er da ulovligt:

    det er et brud på straffelovens § 263 nr. 1, der fastslår følgende:
    "Med bøde eller fængsel indtil 6 måneder straffes den, som uberettiget bryder eller unddrager nogen et brev, telegram eller anden lukket meddelelse eller optegnelse eller gør sig bekendt med indholdet".

    https://danskelove.dk/straffeloven/263

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...er-aab/7580958

    Kan man forestille sig en pointstraf?
    Nej!
    De har vel heller ikke brudt nogle regler, ud over de moralske regler, der gør dem til en stor taber i denne sag. Uanset at de formentlig ikke har brugt den viden de kunne have brugt.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...er-aab/7580958

    Kan man forestille sig en pointstraf?

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jo flere potentielle landsholdsspillere, jo større mulighed for reelle landsholdsspillere, der ved jeg vi er enige og det er min pointe ... og det varer vel ikke SÅ længe før vi kan tælle Andreas Skov med der også.
    Problemet er jo at de i mange år har produceret potentielle landsholdsspillere, men hvor kun et absolut fåtal har taget springet til A-landsholdet. Når det kommer til at producere A-landsholdsspillere er FCN på ingen måde blandt de bedste.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Ja, de producerer en del POTENTIELLE landsholdsspillere - men ikke ret mange reelle landsholdsspillere, når det kommer til stykket. Der er FCK, Brøndby og FCM involveret i en del flere.
    Jo flere potentielle landsholdsspillere, jo større mulighed for reelle landsholdsspillere, der ved jeg vi er enige og det er min pointe ... og det varer vel ikke SÅ længe før vi kan tælle Andreas Skov med der også.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Den kan vi godt lege, så er Jens Stryger og Gytkjær et FCN-produkt :D.

    Min pointe er at FCN producerer en helvedes masse potentielle landsholdsspillere, måske faktisk flest af alle (jeg har ikke lige talt det sidste års tid) men helt på højde med FCM og FCK og utroligt mange flere end alle andre end de to ... det er da fedt for landsholdet og hvis OB kommer til at producere flere potentielle landsholdsspillere, så er det også fedt :).
    Ja, de producerer en del POTENTIELLE landsholdsspillere - men ikke ret mange reelle landsholdsspillere, når det kommer til stykket. Der er FCK, Brøndby og FCM involveret i en del flere.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Hvis Bjelland er et FCN-produkt, så er Bashkim også et OB-produkt. Og han har også været på landsholdet.
    Den kan vi godt lege, så er Jens Stryger og Gytkjær et FCN-produkt :D.

    Min pointe er at FCN producerer en helvedes masse potentielle landsholdsspillere, måske faktisk flest af alle (jeg har ikke lige talt det sidste års tid) men helt på højde med FCM og FCK og utroligt mange flere end alle andre end de to ... det er da fedt for landsholdet og hvis OB kommer til at producere flere potentielle landsholdsspillere, så er det også fedt :).

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Mads, lige pt er Mathias Jensen frisk i Celta og siddet enten på tribunen eller bænken. Han har spillet 5 kampe og 231 minutter i denne sæson.

    Emre Mor har spillet 8 kampe og 293 minutter for Celta i denne sæson.

    Emiliano Marcondes er frisk igen i Brentford, hvor han sidder på bænken. Han har spillet 7 kampe og 203 minutter i denne sæson.

    Marcus Ingvartsen har i denne sæson spillet 7 kampe og 102 minutter for Genk. Han er umiddelbart pt. 7. valg i angrebet.

    Der er også spillere der får fint med spilletid i mellemligaklubber, ligesom mange af OBs salg gør. Men samlet set må man sige at præstationerne for de solgte FCN-spillere er blandet.
    Mathias Jensen er jo ikke tilbage ved gammel styrke, blot fordi han ikke er skadet længere ... jeg mener faktisk at du også har brugt kalkulen at det tager cirka samme tid at komme tilbage, som den tid man har været ude.
    Mathias Jensen var ude i 5 måneder (desuden har det sejlet i Celta og han har spillet et par kampe fra start på fløjen :D og han kom til i sidste uge, at sige noget mindre positivt, dog sandt, om tiden i klubben).

    Emre Mor har vist ikke helt mentaliteten og så er han skiftet til Tyrkiet, det interesserer mig ikke for alvor. (i så fald skal Lobotka jo også tælles med).

    Marcondes er det samme som Mathias, han har bare været ude i endnu længere tid ... ham kan du slet ikke for alvor regne med, før i næste sæson ... ja han var tiltænkt en nøglerolle før sin skade.

    Marcus Ingvartsen er ikke bedre end det, han spiller for det bedste hold i Belgien og det er lidt over hvad han kan.

    Jeg ved ikke helt hvor du vil hen, hvad har jeg sagt som ikke flugter med virkeligheden?

    Desuden er allerede det at de skifter til så gode klubber og får spilletid jo en stor præstation ... hvem ser vi ellers det fra?
    Er det først godt nok når danske spillere skifter til Barcelona, aldrig bliver skadet og bliver tilbedt som den næste Messi :D?

    Leave a comment:


  • MortenF
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Hvis Bjelland er et FCN-produkt, så er Bashkim også et OB-produkt. Og han har også været på landsholdet.
    Glem ikke Zohore!

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Tillad mig lige at kommentere på Bjelland. Han er selvfølgelig (!) ikke et produkt af FCN, når han nu var ungdomsspiller i Lyngby og spillede sine første 3 seniorsæsoner i Lyngby.

    Ja, de hentede ham (som 21-årig!), og havde ham i et par år inden han blev solgt, men han er fandme ikke et FCN-produkt.
    Hvis Bjelland er et FCN-produkt, så er Bashkim også et OB-produkt. Og han har også været på landsholdet.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Tillad mig lige at kommentere på Bjelland. Han er selvfølgelig (!) ikke et produkt af FCN, når han nu var ungdomsspiller i Lyngby og spillede sine første 3 seniorsæsoner i Lyngby.

    Ja, de hentede ham (som 21-årig!), og havde ham i et par år inden han blev solgt, men han er fandme ikke et FCN-produkt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Hvis man må tælle spillere med der ikke længere er på landsholdet, men blot har været udtaget en enkelt gang, så kan man jo også finde flere tidligere OB'ere der tæller med, herunder Rasmus Falk og Daniel Høegh. Og nå ja, så har den største stjerne på landsholdet forøvrigt også spillet en del år i OB's ungdomsafdeling.
    Ja vi er lige stor leverandør til A landsholdet hvis man bare drejer tingene lidt

    Leave a comment:

Working...
X