Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Deres 5 mill kroner indkøb igen på bænken
    He he .. glimrende købmandsskab

    af AGF

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Sådan noget kommer og går jo :).
    Okore fik en del kampe og blev så skadet.
    Mathias Jensen var udtaget til bruttotruppen før VM og havde været udtaget til det reelle landshold nu, hvis han ikke havde fået sin langvarige skade.

    Du kan altid bare spørge ... godt nok er jeg pææænt interesseret i landsholdet, men jeg deler gerne ud af min viden :D.
    Det er jo fugle på taget. Ergo har han ikke været med. Kom nu lige lidt :)

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Okore og Matias Jensen? Hvornår er de blevet landsholdspillere? Godt nok er jeg pænt ligeglad med landsholdet, meeeeeen.
    Sådan noget kommer og går jo :).
    Okore fik en del kampe og blev så skadet.
    Mathias Jensen var udtaget til bruttotruppen før VM og havde været udtaget til det reelle landshold nu, hvis han ikke havde fået sin langvarige skade.

    Du kan altid bare spørge ... godt nok er jeg pææænt interesseret i landsholdet, men jeg deler gerne ud af min viden :D.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Bjelland, Okore, Mathias Jensen har alle været udtaget (mathias ikke til den endelige trup til VM) og er produkter af FCN ... så ja det gør de da bestemt.

    Nej, det ved jeg ikke ... da FCN flytter sig konsekvent igennem sæsonen og så starter fra 20% igen næste år.
    De år hvor de klarer sig rigtig godt, har de formået at holde på nogle af stortalenterne.
    Okore og Matias Jensen? Hvornår er de blevet landsholdspillere? Godt nok er jeg pænt ligeglad med landsholdet, meeeeeen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    I så fald er jeg også, men der er jo heller ikke mange hold som er så Gudsjammerlig kedelige og intetsigende som Horsens
    Deres 5 mill kroner indkøb igen på bænken

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    ja, den er god nok. Det er måske også ca. omkring hans niveau.
    Den er godt nok gået forbi min næse

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nicolai Brock Madsen står listet under Horsens er jeg gået glip af en handel i vinduet?
    I så fald er jeg også, men der er jo heller ikke mange hold som er så Gudsjammerlig kedelige og intetsigende som Horsens

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nicolai Brock Madsen står listet under Horsens er jeg gået glip af en handel i vinduet?
    ja, den er god nok. Det er måske også ca. omkring hans niveau.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Nicolai Brock Madsen står listet under Horsens er jeg gået glip af en handel i vinduet?

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Du ved ikke hvem der er bedst af OB/fcn? Den er nu ikke så svær jvn stillingen. Og generel form i øvrigt. Fcn skaber mange salg, Ja de er dygtige. Laver de A landsholds spillere? Nej.
    Jeg er så langt fra imponeret over hvad deres salg præsterer når de kommer til udlandet.
    Bjelland, Okore, Mathias Jensen har alle været udtaget (mathias ikke til den endelige trup til VM) og er produkter af FCN ... så ja det gør de da bestemt.

    Nej, det ved jeg ikke ... da FCN flytter sig konsekvent igennem sæsonen og så starter fra 20% igen næste år.
    De år hvor de klarer sig rigtig godt, har de formået at holde på nogle af stortalenterne.
    Last edited by Entusiastens; 31-03-2019, 16:44.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Så når modstanderen ikke er dum er det plastikbanen (vi er helt enige i at det sidste er noget lort).

    Grunden til at FCN nu klarer sig bedre, er at de unge bliver bedre og bedre og mere sammenspillede.

    Grunden til at FCN kan sælge for så mange penge er at de har meget dygtige unge spillere som potentielt kan blive meget bedre ... derfor er de mange penge værd.
    Hvem der er bedst af OB og FCN lige nu er svært at sige, men hvis begge hold havde samme trup til næste år og næste år igen, så ville det definitivt være FCN.

    Det sker selvfølgelig ikke da FCN taber utroligt mange penge på ren drift uden salg og køb ... men hvis de KUNNE holde på en trup, så ville de være kandidater til mesterskabet ret hurtigt.

    Jeg mener slet ikke FCN skulle have været i suppen, da de snød sig derop, men talentarbejdet ... det der sker her i Danmark, det er bare imponerende.
    Du ved ikke hvem der er bedst af OB/fcn? Den er nu ikke så svær jvn stillingen. Og generel form i øvrigt. Fcn skaber mange salg, Ja de er dygtige. Laver de A landsholds spillere? Nej.
    Jeg er så langt fra imponeret over hvad deres salg præsterer når de kommer til udlandet.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Er du sikker, hvor meget følger du landsholdet?
    Spillere på A-landsholdet med OB baggrund: 1 FCN: 0 ;)

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kan bare ikke finde dem du mener de frem elsker til landsholdet..... Men jeg er da med på hvad du mener. De laver gode spillere uden tvivl
    Er du sikker, hvor meget følger du landsholdet?

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvad snakker du om der var præcis 0 med i sidste trup.. De er jo kun gode nok til U21 og ned
    Jeg kan da godt pensle det ud.
    Det er ret sjældent at spillere kommer på landsholdet, uden på nogen måde at have været involveret i u-landsholdene.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg er næsten sikker på at du ved hvad jeg mener :).
    Bortset fra det var Andreas Skov nok ikke langt fra.
    Kan bare ikke finde dem du mener de frem elsker til landsholdet..... Men jeg er da med på hvad du mener. De laver gode spillere uden tvivl

    Leave a comment:

Working...
X