Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Det er kun OB der kan skaffe point til Odense. Hvad andre gør kan man intet gøre ved. OB er det hold der har fået færrest point i slutspillet.
    Selvfølgelig skal vi selv skaffe point. Men hvis de konkurrenter taber så er det ja ikke det værste. Og med et nederlag i dag for BIF kunne vi skabe et 7 point hul til Bundby hvad ville minimere deres chance at gribe ind i kampen om bronze.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Shit. BIF vinder i Herning og er god med i kapløb igen.
    Det er kun OB der kan skaffe point til Odense. Hvad andre gør kan man intet gøre ved. OB er det hold der har fået færrest point i slutspillet.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Shit. BIF vinder i Herning og er god med i kapløb igen.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    BIF-FCK nu 1:2. God for os.
    Ja en FCK-sejr vil smide ekstra press på FCM samtidig med at vi holder Brøndby bag os.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Begge resultater idag 1-2. Pt 1-2 i Brøndby. Hmmmm

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    BIF-FCK nu 1:2. God for os.

    Yep. Dejligt

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    BIF-FCK nu 1:2. God for os.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
    Esbjerg får 3 point i Farum og Brøndby foran i derby. Der skal snart nogle point på kontoen hvis vi skal være med omkring bronze
    Bliver nok ikke idag. Men fra næste weekend skal der til at ske noget

    Leave a comment:


  • ellernowet
    replied
    Esbjerg får 3 point i Farum og Brøndby foran i derby. Der skal snart nogle point på kontoen hvis vi skal være med omkring bronze

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    På det nuværende hold har de ingen. De er gået helt i stå, og kan åbenbart ikke motivere sig.
    Deres træner synes jeg er en underlig signin, og jeg tror ikke han kan få dem tilbage til toppen.
    De har Lucas Andersen der er penge værd men det er den eneste. Priser mig lykkelig for vi ikke hentede kusk. Han er jo gået helt i stå og ligner en spiller der ikke gider spille fodbold .
    De har Abildgaard som er bliver en stjerne. Ellers mange som ligger på niveau med vores spillere, hvor det er lidt held og selvtillid som afgør om de shiner. Igår var de dårlige fra det kiksede straffe.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    AaB vil sælge en profil eller 2 og bruge flere talenter. Der skal åbenbart spares penge

    https://www.fyens.dk/sport/Ungdommel...rtikel/3340711

    Hvem kan de dog sælge og tjene penge på?
    På det nuværende hold har de ingen. De er gået helt i stå, og kan åbenbart ikke motivere sig.
    Deres træner synes jeg er en underlig signin, og jeg tror ikke han kan få dem tilbage til toppen.
    De har Lucas Andersen der er penge værd men det er den eneste. Priser mig lykkelig for vi ikke hentede kusk. Han er jo gået helt i stå og ligner en spiller der ikke gider spille fodbold .

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    AaB vil sælge en profil eller 2 og bruge flere talenter. Der skal åbenbart spares penge

    https://www.fyens.dk/sport/Ungdommel...rtikel/3340711

    Hvem kan de dog sælge og tjene penge på?

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Horsens er da slet ikke kommet ud efter vinterpausen. Pt bagud 3 - 0 mod Vejle. Det er ved at blive alvorligt for Bo Henriksen og Horsens .
    Vil være en fornøjelse at se Horsens ryge ud

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Horsens er da slet ikke kommet ud efter vinterpausen. Pt bagud 3 - 0 mod Vejle. Det er ved at blive alvorligt for Bo Henriksen og Horsens .

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    http://obstruktion.dk/marco-lund-vi-...et-metal-hjem/

    Leave a comment:

Working...
X