Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Europa Playoff 17-18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægVar den også fed, da det på et tidspunkt kunne betale sig at tabe for et hold?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægYao med i truppen for Vendssysel men starter på bænken efter en lang skadespause
Spændende at se om han kommer ind så vi kan se om han har udviklet sig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægTværtimod. For én gangs skyld holder jeg med Lyngby.
Derudover vil det passe mig fint, hvis Lyngby får en regning for deres ekstreme leven over evne, og finder tilbage til deres kerne. Det er lige pludselig også blevet småt med talenterne, nu der er noget på spil igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEt hold med Yao og Momo vil altid være mit nr. 2 i Danmark.
Derudover vil det passe mig fint, hvis Lyngby får en regning for deres ekstreme leven over evne, og finder tilbage til deres kerne. Det er lige pludselig også blevet småt med talenterne, nu der er noget på spil igen.
1. Jeg bor i København. Nu hvor Helsingør er ude er der lige pludselig meget få klubber herovre, som OB kan møde, især hvis Lyngby rykker ned.
2. Hele casen omkring Mattsson og Erik Rasmussen fik Vendsyssel til at fremstå dybt usympatiske. Men ok Lyngby har heller ikke mange pluspoint på sympatikontoen.. så det er nok primært punkt 1 🙂
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægTjo. Fine pointer. Jeg holder med Lyngby i den her kamp af to årsager:
1. Jeg bor i København. Nu hvor Helsingør er ude er der lige pludselig meget få klubber herovre, som OB kan møde, især hvis Lyngby rykker ned.
2. Hele casen omkring Mattsson og Erik Rasmussen fik Vendsyssel til at fremstå dybt usympatiske. Men ok Lyngby har heller ikke mange pluspoint på sympatikontoen.. så det er nok primært punkt 1
Som Mogens Krogh så fint udtrykte det, så kunne de ikke have en cheftræner der havde økonomiske interesser i spillertruppen, og det synes jeg han har meget ret i.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet kan jeg godt følge. Jeg har absolut heller ikke varme følelser for Vendsyssel efter deres behandling af Mattsson og Jacob Krüger for den sags skyld, det forekom mig også lettere bagstræberisk. Jeg har tilgengæld ingen medlidenhed med Erik Rasmussen, der jo også var manden der ville have Mattssons beføjelser. At Vendsyssel-ledelsen valgte at sige, at man ikke ville blandes ind i et forløb, hvor Erik Rasmussen sad i en dobbeltrolle som cheftræner det ene sted, og medejer det andet sted, synes jeg faktisk var meget ansvarlig, og at Rasmussen så angiveligt har opført sig som et barn pga. det, validerer kun den beslutning i min verden.
Som Mogens Krogh så fint udtrykte det, så kunne de ikke have en cheftræner der havde økonomiske interesser i spillertruppen, og det synes jeg han har meget ret i.
Comment
Comment