Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Europa Playoff 17-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Har prøvet at betale min skat med glæde. Men de vil hellere have pengene.
    Hø hø.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ser ud til at vi de næste 2 kampe får lov til at spille søndag kl 18 primetime

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...este-runder-ud

      Mon ikke at OB og AGF er mere interessant end Hobro og SdJ
      Så bliver fer sat sæsonrekort...

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ser ud til at vi de næste 2 kampe får lov til at spille søndag kl 18 primetime

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...este-runder-ud

        Mon ikke at OB og AGF er mere interessant end Hobro og SdJ
        Tror desværre TV-stationerne sætter rekord i inkompetence denne gang. Men lad os se nu når de får fingeren ud og giver os noget officielt.

        Comment


          #34
          Og hvor er det egentligt klamt at finalen er en fredag. Der er ihvertfald langt fra jylland til farum hvis man skal nå en kamp, der sikkert spilles kl 19.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Og hvor er det egentligt klamt at finalen er en fredag. Der er ihvertfald langt fra jylland til farum hvis man skal nå en kamp, der sikkert spilles kl 19.
            Bare rolig. Det bliver slet ikke aktuelt

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Bare rolig. Det bliver slet ikke aktuelt
              Det er jeg nu ok overbevist om at det godt kan blive. Chancen for at komme i EL efter så dårlig en sæson er for mig kæmpestor. Større end den har været før en ny sæson i mange mange år.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                Det er jeg nu ok overbevist om at det godt kan blive. Chancen for at komme i EL efter så dårlig en sæson er for mig kæmpestor. Større end den har været før en ny sæson i mange mange år.
                Chancen er der da, men jeg må indrømme at jeg har svært ved at se at den er særligt stor. Både AGF og Farum ser stærkere ud end vi. Og Sønderjylland også, for den sags skyld.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Det er jeg nu ok overbevist om at det godt kan blive. Chancen for at komme i EL efter så dårlig en sæson er for mig kæmpestor. Større end den har været før en ny sæson i mange mange år.
                  Hvad ser du den samlede sandsynlighed som ... jeg er nysgerrig på hvordan fans ser det :).
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #39
                    Jeg synes nu vi er det bedste hold i nedrykningsspillet når vi rammer topniveauet, men om vi gør det 5 kampe i streg er straks mere tvivlsomt. Det kan blive hvad som helst i mine øjne, men det er kun kampen imod enten fck eller fcn, som ikke vil være en fiasko at tabe. Agf, sønderjyske og hobro skal vi slå over 2 kampe.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                      Chancen er der da, men jeg må indrømme at jeg har svært ved at se at den er særligt stor. Både AGF og Farum ser stærkere ud end vi. Og Sønderjylland også, for den sags skyld.
                      Vel ikke over 40% chance for at slå AGF.
                      50% mod Hobro eller Sønderjyske.
                      Ikke over 15% mod Nordsjælland, som er tæt på at have alle klar og så er de utroligt giftige.
                      3% chance.
                      Last edited by Entusiastens; 30-04-2018, 20:56.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Hvad ser du den samlede sandsynlighed som ... jeg er nysgerrig på hvordan fans ser det :).
                        Som fan ser jeg os slå alle hold. Hvilket vi også kan. Vi kan dog også nemt tabe til GF og SE. Hobro, kan jeg ikke forestille mig vi taber til over to kampe. Jeg tror nu nok vi af eksperterne vil være favorit til at komme i finalen. Jeg frygter ikke FCN ude i en finale, på samme måde som jeg ville være opgivende hvis vi skulle til parken.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Vel ikke over 40% chance for at slå AGF.
                          50% mod Hobro.
                          Ikke over 15% mod Nordsjælland, som er tæt på at have alle klar og så er de utroligt giftige.
                          Nok meget realistisk. Mod SE er den næppe heller meget over 40.

                          Hobro er det eneste hold, jeg vil gøre os til (svage) favoritter imod. Og det er primært fordi jeg instinktivt stadig har svært ved at tage dem alvorligt som Superligahold.
                          Last edited by ScouserTommy; 30-04-2018, 20:04.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Vel ikke over 40% chance for at slå AGF.
                            50% mod Hobro.
                            Ikke over 15% mod Nordsjælland, som er tæt på at have alle klar og så er de utroligt giftige.
                            50-50 mod GF
                            for mig 70-30 mod Hobro
                            40-60 mod SE.
                            FCN er for mig 35-65. De har altså ikke været overbevisende i de sidste mange kampe, Kun offensivt.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                              Som fan ser jeg os slå alle hold. Hvilket vi også kan. Vi kan dog også nemt tabe til GF og SE. Hobro, kan jeg ikke forestille mig vi taber til over to kampe. Jeg tror nu nok vi af eksperterne vil være favorit til at komme i finalen. Jeg frygter ikke FCN ude i en finale, på samme måde som jeg ville være opgivende hvis vi skulle til parken.
                              Sidste sæson var der eksperter som så os som bejlere til medaljer , og i år var alle eksperter vel enige i at vi kunne komme i top 6 ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                                Nok meget realistisk. Mod SE er den næppe heller meget over 40.
                                Hvorfor mener du den er nede på 40% mod sønderjyske. Et hold vi har været bedst imod i alle sæsonens 4 kampe

                                Comment

                                Working...
                                X