Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Europa Playoff 17-18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSer ud til at vi de næste 2 kampe får lov til at spille søndag kl 18 primetime
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...este-runder-ud
Mon ikke at OB og AGF er mere interessant end Hobro og SdJ
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSer ud til at vi de næste 2 kampe får lov til at spille søndag kl 18 primetime
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...este-runder-ud
Mon ikke at OB og AGF er mere interessant end Hobro og SdJ
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægDet er jeg nu ok overbevist om at det godt kan blive. Chancen for at komme i EL efter så dårlig en sæson er for mig kæmpestor. Større end den har været før en ny sæson i mange mange år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægDet er jeg nu ok overbevist om at det godt kan blive. Chancen for at komme i EL efter så dårlig en sæson er for mig kæmpestor. Større end den har været før en ny sæson i mange mange år.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Jeg synes nu vi er det bedste hold i nedrykningsspillet når vi rammer topniveauet, men om vi gør det 5 kampe i streg er straks mere tvivlsomt. Det kan blive hvad som helst i mine øjne, men det er kun kampen imod enten fck eller fcn, som ikke vil være en fiasko at tabe. Agf, sønderjyske og hobro skal vi slå over 2 kampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægChancen er der da, men jeg må indrømme at jeg har svært ved at se at den er særligt stor. Både AGF og Farum ser stærkere ud end vi. Og Sønderjylland også, for den sags skyld.
50% mod Hobro eller Sønderjyske.
Ikke over 15% mod Nordsjælland, som er tæt på at have alle klar og så er de utroligt giftige.
3% chance.Last edited by Entusiastens; 30-04-2018, 20:56.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvad ser du den samlede sandsynlighed som ... jeg er nysgerrig på hvordan fans ser det :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægVel ikke over 40% chance for at slå AGF.
50% mod Hobro.
Ikke over 15% mod Nordsjælland, som er tæt på at have alle klar og så er de utroligt giftige.
Hobro er det eneste hold, jeg vil gøre os til (svage) favoritter imod. Og det er primært fordi jeg instinktivt stadig har svært ved at tage dem alvorligt som Superligahold.Last edited by ScouserTommy; 30-04-2018, 20:04.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægVel ikke over 40% chance for at slå AGF.
50% mod Hobro.
for mig 70-30 mod Hobro
40-60 mod SE.
FCN er for mig 35-65. De har altså ikke været overbevisende i de sidste mange kampe, Kun offensivt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægSom fan ser jeg os slå alle hold. Hvilket vi også kan. Vi kan dog også nemt tabe til GF og SE. Hobro, kan jeg ikke forestille mig vi taber til over to kampe. Jeg tror nu nok vi af eksperterne vil være favorit til at komme i finalen. Jeg frygter ikke FCN ude i en finale, på samme måde som jeg ville være opgivende hvis vi skulle til parken.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment