Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Sdj 2.4.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Tillykke med de tre point. Det havde jeg ikke set komme - fordi min hukommelse er for dårlig. Det ser nemlig ud til at spillerne spillede mere frigjorte - og blev bedre. Falder den ikke tilbage på træneren?
    Det var uden sammenligningen sæsonens mindst betydningsfulde kamp, det har en del at sige. Hver gang OB har skulle præstere, har skulle hive et resultat i land, er de fejlet under Kent

    Comment


      Fellah var ikke god nok til kampens trup ifølge Kent

      https://www.fyens.dk/ob/OB-havde-tra...rtikel/3244022

      Endnu et pletskud fra OB(J)H

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Fellah var ikke god nok til kampens trup ifølge Kent

        https://www.fyens.dk/ob/OB-havde-tra...rtikel/3244022

        Endnu et pletskud fra OB(J)H
        Jep, han er jo ikke hentet ind til ingen penge for at blive testet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Jep, han er jo ikke hentet ind til ingen penge for at blive testet.
          Lol. Testen er mislykkedes. Som de fleste af os sagde den ville.
          Det er stadig spild af penge uanset beløb og disse penge kunne have været brugt på noget andet. Beløbet er garanteret stadig 200-300.000 samlet

          Endnu en hjernedød himmelråbende signing som alle kunne se komme 1 km væk.
          Undtagen Kent, JH. Og dig?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Lol. Testen er mislykkedes. Som de fleste af os sagde den ville.
            Det er stadig spild af penge uanset beløb og disse penge kunne have været brugt på noget andet. Beløbet er garanteret stadig 200-300.000 samlet

            Endnu en hjernedød himmelråbende signing som alle kunne se komme 1 km væk.
            Undtagen Kent, JH. Og dig?
            Jeg indrømmer blankt at jeg ikke kan se ind i fremtiden. Så hver gang vi tager en prøvespiller ind der ikke får kontrakt er det forfærdeligt? Joan blev også vurderet som ikke god nok til truppen er han så også forfærdelig?
            Synes det er en massiv overreaktion at det her er en kæmpe katastrofe.

            Comment


              Vi møder FCN i Farum den 25. maj i kampen om en Europaplads.

              I hørte det her først.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Vi møder FCN i Farum den 25. maj i kampen om en Europaplads.

                I hørte det her først.
                Fedt. Den dag kan jeg godt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Vi møder FCN i Farum den 25. maj i kampen om en Europaplads.

                  I hørte det her først.
                  Og vi snyder dem denne gang ��

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Vi møder FCN i Farum den 25. maj i kampen om en Europaplads.

                    I hørte det her først.
                    Jeg tror på det, men vi skal lige til at vinde mere end én i træk før vi kan drømme om Europa igen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      Jeg indrømmer blankt at jeg ikke kan se ind i fremtiden. Så hver gang vi tager en prøvespiller ind der ikke får kontrakt er det forfærdeligt? Joan blev også vurderet som ikke god nok til truppen er han så også forfærdelig?
                      Synes det er en massiv overreaktion at det her er en kæmpe katastrofe.
                      Isoleret set er det ikke i sig selv en kæmpe katastrofe- men blot endnu en forkert beslutning/satsning, der lægger sig oven i den alt for store bunke af forkerte beslutninger/satsninger.

                      Derfor bliver det som du anser for en harmløs handel behandlet som en mindre katastrofe. Når en sæson starter bliver intet nulstillet, hvorfor det er ganske naturligt at håne JH og Kent for det, der på forhånd var totalt spild af tid og plads.

                      Overreaktion? Overhovedet ikke. Akkumuleret harme i forbindelse med en kæde af katastrofale handler lige fra Thomas Mikkelsen til Fellah.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Isoleret set er det ikke i sig selv en kæmpe katastrofe- men blot endnu en forkert beslutning/satsning, der lægger sig oven i den alt for store bunke af forkerte beslutninger/satsninger.

                        Derfor bliver det som du anser for en harmløs handel behandlet som en mindre katastrofe. Når en sæson starter bliver intet nulstillet, hvorfor det er ganske naturligt at håne JH og Kent for det, der på forhånd var totalt spild af tid og plads.

                        Overreaktion? Overhovedet ikke. Akkumuleret harme i forbindelse med en kæde af katastrofale handler lige fra Thomas Mikkelsen til Fellah.

                        MvH ChrisOB
                        Heldigvis har Fellah ikke optaget en plads i truppen frem for Jørgensen eller Eskesen på det seneste, så det peger da i den rigtige retning hvad angår om OB er Fellahs klub efter sommeren 2018 eller ej.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                          Jeg tror på det, men vi skal lige til at vinde mere end én i træk før vi kan drømme om Europa igen.
                          Vi behøver jo faktisk ikke vinde mere end 1 i træk. Vi vinder hjemme og krydser ude i 'semi-finalen' og finalen om at komme i Europa playoff. :)

                          Vi kan jo nærmest tabe resten af kampene i gruppen nu og stadig blive en af de to øverste.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Jeg indrømmer blankt at jeg ikke kan se ind i fremtiden. Så hver gang vi tager en prøvespiller ind der ikke får kontrakt er det forfærdeligt? Joan blev også vurderet som ikke god nok til truppen er han så også forfærdelig?
                            Synes det er en massiv overreaktion at det her er en kæmpe katastrofe.
                            Dette forum er så "slidt" efterhånden, at ALT skidt skal påpeges af næsten alle. Det må man vænne sig til, hvis man vil læse med herinde. Det ses også af at der ovenpå et ok godkendt præstation i går her 24 timer senere er 46 indlæg, som opfølgning på kampen i kamptråden. Hvis OB havde tabt, havde der været et par hundrede, hvor alt omkring OB var blevet svinet i "hvad sagde jeg"-stilen. Sådan er det herinde.
                            Derfor har rigtig mange også brugt tiden på at svine JH og OB i træningsfacilitets-tråden. Her er der 52 indlæg de sidste 24 timer.

                            Nu skal jeg ikke bestemme, hvad OB-fans skal fokusere på efter en sjælden sejr over SDJ, men jeg ville da ønske,at man ville bruge lidt mere energi på, hvad der gik godt, i stedet for at dreje alt over på bortforklaringer af sejren, som rigtig mange har brugt ekstremt meget energi på. Det er vel faktisk kun Andlox og ChrisOB, som har skrevet lidt længere om det positive i kampen (undskyld, hvis jeg har glemt nogen på den helt sikkert korte liste!)

                            Er det bare sådan nu - at man ikke engang har energi til at glæde sig på skrift over en OB-sejr?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Dette forum er så "slidt" efterhånden, at ALT skidt skal påpeges af næsten alle. Det må man vænne sig til, hvis man vil læse med herinde. Det ses også af at der ovenpå et ok godkendt præstation i går her 24 timer senere er 46 indlæg, som opfølgning på kampen i kamptråden. Hvis OB havde tabt, havde der været et par hundrede, hvor alt omkring OB var blevet svinet i "hvad sagde jeg"-stilen. Sådan er det herinde.
                              Derfor har rigtig mange også brugt tiden på at svine JH og OB i træningsfacilitets-tråden. Her er der 52 indlæg de sidste 24 timer.

                              Nu skal jeg ikke bestemme, hvad OB-fans skal fokusere på efter en sjælden sejr over SDJ, men jeg ville da ønske,at man ville bruge lidt mere energi på, hvad der gik godt, i stedet for at dreje alt over på bortforklaringer af sejren, som rigtig mange har brugt ekstremt meget energi på. Det er vel faktisk kun Andlox og ChrisOB, som har skrevet lidt længere om det positive i kampen (undskyld, hvis jeg har glemt nogen på den helt sikkert korte liste!)

                              Er det bare sådan nu - at man ikke engang har energi til at glæde sig på skrift over en OB-sejr?
                              Nu synes jeg også du smører lige tykt nok på :-)

                              Det er meget sjældent at vi når op på et par hundrede kommentarer indenfor 24 timer i en kamptråd, hvis det da nogensinde er sket... og hvad angår faciliteterne, så kommer det fokus jo grundet udtalelser fra træner og anfører. Inden da var der ingen kommentarer om det.

                              ... men jeg er da enig i at der ikke er mange lange positive kommentarer om kampen. Og det har du da ret i, at det kunne der godt være mere af.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Dette forum er så "slidt" efterhånden, at ALT skidt skal påpeges af næsten alle. Det må man vænne sig til, hvis man vil læse med herinde. Det ses også af at der ovenpå et ok godkendt præstation i går her 24 timer senere er 46 indlæg, som opfølgning på kampen i kamptråden. Hvis OB havde tabt, havde der været et par hundrede, hvor alt omkring OB var blevet svinet i "hvad sagde jeg"-stilen. Sådan er det herinde.
                                Derfor har rigtig mange også brugt tiden på at svine JH og OB i træningsfacilitets-tråden. Her er der 52 indlæg de sidste 24 timer.

                                Nu skal jeg ikke bestemme, hvad OB-fans skal fokusere på efter en sjælden sejr over SDJ, men jeg ville da ønske,at man ville bruge lidt mere energi på, hvad der gik godt, i stedet for at dreje alt over på bortforklaringer af sejren, som rigtig mange har brugt ekstremt meget energi på. Det er vel faktisk kun Andlox og ChrisOB, som har skrevet lidt længere om det positive i kampen (undskyld, hvis jeg har glemt nogen på den helt sikkert korte liste!)

                                Er det bare sådan nu - at man ikke engang har energi til at glæde sig på skrift over en OB-sejr?
                                Hvad er det du forventer, at folk skal skrive?

                                Det her er et debatforum, debat er som regel skabt ud af konflikter og problemer. Derfor fører et nederlag som regel til flere indlæg end en sejr, det kan jeg ikke se noget mærkeligt i.

                                Hvis vi så tager det med i ligningen, at det har var den mest ubetydelige sejr OB har fået i de sidste 11 måneder, og at det når alt kom til alt var en smal 2-1 sejr på hjemmebane, så kan det virkelig ikke overraske mig, at folk er ret hurtigt videre og ikke har behov for lange udredninger eller store lovprisninger af holdet. Vi har ikke slået SønderjyskE siden 2013 nej, men gårsdagens resultat var jo i højere grad et udtryk for, at SønderjyskE er faldet i niveau i de sidste to år, end at OB har hævet sig. Og OB er stadig en langt større klub der kaster flere penge efter fodboldspillere end SønderjyskE, så noget stort resultat eller nogen overraskelse er det i hvert fald heller ikke.

                                Hvad er det for nogle bortforklaringer af sejren, som du hentyder til? Jeg har stort set ikke læst andet, end folk der har skrevet, at OB vandt fortjent.

                                Hvad skulle folk ellers skrive? At sejren var et udtryk for, at vi nu er langt bedre en SønderjyskE? Vi har lige spillet 26 kampe der i hvert fald ikke viser dette. At stemningen var god og stadion var fyldt med glade og optimistiske fans? For det var det absolut ikke. Vi vandt fortjent og ikke overraskende, og bliver det ved foråret ud skal diverse tråde nok begynde at fyldes med lovprisninger. Men foreløbigt har denne sæson og dette forår været en stor fiasko, med eller uden sejren i går.
                                Last edited by Sheed; 03-04-2018, 16:08.

                                Comment

                                Working...
                                X