Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Sdj 2.4.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Puhhhhh

    Comment


      Sejr ...

      Comment


        Fortjent sejr. Men det der med at sætte to gode halvlege sammen, kan vi passende bruge de næste 5 kampe til at øve os på.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Fortjent sejr. Men det der med at sætte to gode halvlege sammen, kan vi passende bruge de næste 5 kampe til at øve os på.
          Præcis!

          Comment


            Kæft det er synd for SønderjyskE, at de ikke får et straffe mere! Det var jo rent tyveri i dag.

            (Så glemmer vi lige, at vi også kunne have fået et i starten af 2. halvleg.)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Kæft det er synd for SønderjyskE, at de ikke får et straffe mere! Det var jo rent tyveri i dag.

              (Så glemmer vi lige, at vi også kunne have fået et i starten af 2. halvleg.)
              Ja den går altså lige op på den konto idag

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Kæft det er synd for SønderjyskE, at de ikke får et straffe mere! Det var jo rent tyveri i dag.

                (Så glemmer vi lige, at vi også kunne have fået et i starten af 2. halvleg.)
                Og havde mange flere chancer end SDJ set over hele kampen. Den skulle OB have lukket længe før.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Og havde mange flere chancer end SDJ set over hele kampen. Den skulle OB have lukket længe før.
                  Den dygtige journalist (i min verden) havde nok spurgt Jonsson, hvorfor de spillede som en pose lort i første halvleg og gav chancer væk der på en god OB-dag kunne være blevet til ligeså mange mål som mod Helsingør. Men mon ikke nedtakten kommer til at handle om det manglende straffespark.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Den dygtige journalist (i min verden) havde nok spurgt Jonsson, hvorfor de spillede som en pose lort i første halvleg og gav chancer væk der på en god OB-dag kunne være blevet til ligeså mange mål som mod Helsingør. Men mon ikke nedtakten kommer til at handle om det manglende straffespark.
                    Enig. Ja, det er en fejlkendelse. Det er ærgerligt, men det er jo ikke interessant at rode rundt i det. Det er en del af spillet, så fokuser dog på noget mere interessant.

                    Comment


                      Kunne desværre ikke se kampen idag, men sgu lækkert med de 3 point. Så lader det til vi ikke får fedtet de andre hold ind i top-2 kampen. Det frygtede jeg vi på en eller anden måde ville præstere at få gjort. Dejligt vi "lukker" den fra 1. runde.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Den dygtige journalist (i min verden) havde nok spurgt Jonsson, hvorfor de spillede som en pose lort i første halvleg og gav chancer væk der på en god OB-dag kunne være blevet til ligeså mange mål som mod Helsingør. Men mon ikke nedtakten kommer til at handle om det manglende straffespark.
                        Sikkert - selvom det er mindst lige så sensationelt at OB kreerede så meget offensivt ;o)

                        Comment


                          Dejligt at komme op på hesten igen med en på det lange stræk fin indsats efter pinlighederne mod AaB og Randers. Og dejligt omsider igen at få skovlen under SE der ellers var ved at blive et kompleks for os. Eneste anke er at vi ikke førte større ved pausen, for så ville det tynde straffe mod KEP ikke have gjort det unødigt spændende til sidst.

                          Comment


                            Tak til holdet at vise den rigtige reaktion efter Randers-kampen.
                            Der var en mandsfolkpræstation i dag Med en stærk defensive og en god genpress. Det har jeg savnet lang tid: at står stabilt, at presse godt når man taber bolden og at spille hurtigt fremad. Håber så meget at jeg har set vores fremtid og at den alibi-tikitaka bliver endelig fortid. At der ikke lykkes alt, at Casper Nielsen vælger ofte den forkerte beslutning i offensiven, ja, men ham var også del af en kæmpstark midtbane som fightede om hver bold. At vores indlæg er alt for ofte....., ja, der er mange plads for firbedring; men i dag er jeg ret ligegyldigt med det. Det var helhjertet og vi gik efter bolden hver gang vi tabte den og skabte famrlige situationer ud af vores genpress og det er hvad tæller for mig. Er virkeligt positiv overrasket.
                            Lund viste sig som duelstark spiller og Ryan var rigtig, rigtig godt. Hvad er det fint at ham åbenbart er klart nu og de muskulære problemer er åbenbart fortid. En stor gevinst for os.
                            Men selvom ham havde ikke de afgørende situationer så glæder jeg mig mest om Greve. Med sin arbejdsraseri og vilje var ham for mig MoM.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Reaktioner

                              http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...sje-28667.aspx

                              Comment


                                Tillykke med de tre point. Det havde jeg ikke set komme - fordi min hukommelse er for dårlig. Det ser nemlig ud til at spillerne spillede mere frigjorte - og blev bedre. Falder den ikke tilbage på træneren?
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X