Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Sdj 2.4.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Tak til holdet at vise den rigtige reaktion efter Randers-kampen.
    Der var en mandsfolkpræstation i dag Med en stærk defensive og en god genpress. Det har jeg savnet lang tid: at står stabilt, at presse godt når man taber bolden og at spille hurtigt fremad. Håber så meget at jeg har set vores fremtid og at den alibi-tikitaka bliver endelig fortid. At der ikke lykkes alt, at Casper Nielsen vælger ofte den forkerte beslutning i offensiven, ja, men ham var også del af en kæmpstark midtbane som fightede om hver bold. At vores indlæg er alt for ofte....., ja, der er mange plads for firbedring; men i dag er jeg ret ligegyldigt med det. Det var helhjertet og vi gik efter bolden hver gang vi tabte den og skabte famrlige situationer ud af vores genpress og det er hvad tæller for mig. Er virkeligt positiv overrasket.
    Lund viste sig som duelstark spiller og Ryan var rigtig, rigtig godt. Hvad er det fint at ham åbenbart er klart nu og de muskulære problemer er åbenbart fortid. En stor gevinst for os.
    Men selvom ham havde ikke de afgørende situationer så glæder jeg mig mest om Greve. Med sin arbejdsraseri og vilje var ham for mig MoM.
    Enig!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Enig!
      Jeg syntes altså der var flere der var bedre en Greve idag. Syntes ikke det var nogen vanvittig god kamp fra hans side. Kun godkendt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg syntes altså der var flere der var bedre en Greve idag. Syntes ikke det var nogen vanvittig god kamp fra hans side. Kun godkendt
        Men ham er altud med og går fremad. I næsten hver offensive aktion og med rigtig vigtige tilbageløb. For mig er ham den vigtigste mand på banen selvom der var ikke de enkelte kampafgørend aktioner.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Vi har fået et par reaktioner fra KEP og Helenius efter dagens kamp.

          http://obstruktion.dk/helenius-direk...l-klaeder-mig/

          http://obstruktion.dk/kep-skal-bygge...ed-marco-lund/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Men ham er altud med og går fremad. I næsten hver offensive aktion og med rigtig vigtige tilbageløb. For mig er ham den vigtigste mand på banen selvom der var ikke de enkelte kampafgørend aktioner.
            Synes også at man må rose Kent for, at han havde læst SDJ rigtigt i OBs offensive spil - det fremhæver flere af spillerne også i reaktioner efter kampen. Der var rigtig meget plads på kanterne og det gav mange gode muligheder.

            Comment


              Fint med en fortjent sejr over SE.

              Jeg så dog hele kampen med en følelse af tristesse og ligegyldighed, som jeg ikke har haft før. Jeg kan slet ikke begejstres, nu hvor tingene har artet sig sådan, at OB ikke har noget på spil. Det er en kedelig situation, vi er havnet i. Et helt forår med kedelige kampe. Lader også til folket at lugtet lunten, når vi ikke kan skrabe over 3000 sammen i sådan et vejr. Nu er det tredje kamp i træk, jeg ser fra langsiden, og det er bare ikke det samme som min favoritplads bag målet, som jo er blevet ødelagt af nettet (ja, jeg er sart). Jeg må desværre sige, at jeg fremover vil nøjes med sofaen.
              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Vi har fået et par reaktioner fra KEP og Helenius efter dagens kamp.

                http://obstruktion.dk/helenius-direk...l-klaeder-mig/

                http://obstruktion.dk/kep-skal-bygge...ed-marco-lund/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Synes også at man må rose Kent for, at han havde læst SDJ rigtigt i OBs offensive spil - det fremhæver flere af spillerne også i reaktioner efter kampen. Der var rigtig meget plads på kanterne og det gav mange gode muligheder.
                  Der har du ret. Kent valgte den rigtige set-up i dag. Selvom de indskiftninger vi havde i anden halvleg var meget defensivt. Men det gik godt og vinderen har ja altid ret. :-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                    Fint med en fortjent sejr over SE.

                    Jeg så dog hele kampen med en følelse af tristesse og ligegyldighed, som jeg ikke har haft før. Jeg kan slet ikke begejstres, nu hvor tingene har artet sig sådan, at OB ikke har noget på spil. Det er en kedelig situation, vi er havnet i. Et helt forår med kedelige kampe. Lader også til folket at lugtet lunten, når vi ikke kan skrabe over 3000 sammen i sådan et vejr. Nu er det tredje kamp i træk, jeg ser fra langsiden, og det er bare ikke det samme som min favoritplads bag målet, som jo er blevet ødelagt af nettet (ja, jeg er sart). Jeg må desværre sige, at jeg fremover vil nøjes med sofaen.
                    Jeg kan ikke sige, at jeg kan bebrejde dig din følelse; jeg vil altid forsvare enhver fans ret til at føle præcis, hvad de har lyst til at føle; jeg kan kun begræde, at du føler sådan; for det gør mig bedrøvet; og er én af hovedgrundene til, at jeg ikke bryder mig om OSE/Kent Nielsen/Jesper Hansens version af OB; der bliver sjældent skabt begejstring. Selv når man vinder.

                    Men jeg var da glad på stadion i dag; jeg var i selskab med nogle sjove og hyggelige mennesker; solen skinnede og et OB hold vandt en kamp. Det vil altid kunne få et smil frem på mit ansigt. Når jeg så kommer hjem, så har jeg det sådan lidt "Nå - vi er stadig i taber-spillet; holdet er stadig yderst mentalt skrøbeligt og mandskabsmæssigt udfordret, Jesper Hansen og Kent Nielsen er der stadig, OSE eksisterer endnu og der var kun 2900 på stadion" Ingenting har ændret sig. Groft sagt.

                    Vi har stadig kun prøvet at vinde 2 kampe i træk én gang i denne sæson; og det hele føles sådan lidt... fladt.

                    Men jeg er ikke enig i, at der ikke er noget på spil. Uanset om jeg så vurderer det til at være usandsynligt, så har vi stadig, qua den latterlige struktur muligheden for at spille os i Europa. Ja, vi har absolut intet at gøre dér, og vi kommer dér heller ikke; men muligheden er der; og så længe sådan en mulighed eksisterer er det enormt vigtigt for enhver opbygning af vinderkultur, at man så går helhjertet efter den.

                    Ligesom sidste år handler det ikke om at jeg bliver skuffet, hvis vi ikke opnår den plads; overhovedet ikke; det handler om at VILLE det; vise noget mod, noget mandshjerte.

                    Vi kan opnå noget konkret; i modsætning til de to hold, der kom i top 6 på bekostning af os. De kan absolut intet opnå.

                    Vi kan opnå noget. Du kan ikke fortælle mig, at hvis vi havner i en situation, hvor vi med en sejr i Parken eller i Farum kan opnå en europæisk plads på bekostning af selvsamme klubber, der spiller de stadig, at du så stadig ville anse det for en "kedelig" situation for klubben OB.

                    Jeg går op i udvikling mere end resultater; så jeg skal ikke kunne sige, om det ville være en fordel for os rent faktisk at komme i Europa. Tænker lidt på spillersiden - europæisk deltagelse er altid en god gulerod at have på et CV.

                    Det er dog, for mig, meget vigtigere at vi ligner et hold, der går efter det. Det lignede vi i 1. halvleg imod sønderjyderne. Det kan jeg blive glad af.

                    Håber du finder noget at glæde dig over; uanset om det er på stadion eller sofaen.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Jeg kan ikke sige, at jeg kan bebrejde dig din følelse; jeg vil altid forsvare enhver fans ret til at føle præcis, hvad de har lyst til at føle; jeg kan kun begræde, at du føler sådan; for det gør mig bedrøvet; og er én af hovedgrundene til, at jeg ikke bryder mig om OSE/Kent Nielsen/Jesper Hansens version af OB; der bliver sjældent skabt begejstring. Selv når man vinder.

                      Men jeg var da glad på stadion i dag; jeg var i selskab med nogle sjove og hyggelige mennesker; solen skinnede og et OB hold vandt en kamp. Det vil altid kunne få et smil frem på mit ansigt. Når jeg så kommer hjem, så har jeg det sådan lidt "Nå - vi er stadig i taber-spillet; holdet er stadig yderst mentalt skrøbeligt og mandskabsmæssigt udfordret, Jesper Hansen og Kent Nielsen er der stadig, OSE eksisterer endnu og der var kun 2900 på stadion" Ingenting har ændret sig. Groft sagt.

                      Vi har stadig kun prøvet at vinde 2 kampe i træk én gang i denne sæson; og det hele føles sådan lidt... fladt.

                      Men jeg er ikke enig i, at der ikke er noget på spil. Uanset om jeg så vurderer det til at være usandsynligt, så har vi stadig, qua den latterlige struktur muligheden for at spille os i Europa. Ja, vi har absolut intet at gøre dér, og vi kommer dér heller ikke; men muligheden er der; og så længe sådan en mulighed eksisterer er det enormt vigtigt for enhver opbygning af vinderkultur, at man så går helhjertet efter den.

                      Ligesom sidste år handler det ikke om at jeg bliver skuffet, hvis vi ikke opnår den plads; overhovedet ikke; det handler om at VILLE det; vise noget mod, noget mandshjerte.

                      Vi kan opnå noget konkret; i modsætning til de to hold, der kom i top 6 på bekostning af os. De kan absolut intet opnå.

                      Vi kan opnå noget. Du kan ikke fortælle mig, at hvis vi havner i en situation, hvor vi med en sejr i Parken eller i Farum kan opnå en europæisk plads på bekostning af selvsamme klubber, der spiller de stadig, at du så stadig ville anse det for en "kedelig" situation for klubben OB.

                      Jeg går op i udvikling mere end resultater; så jeg skal ikke kunne sige, om det ville være en fordel for os rent faktisk at komme i Europa. Tænker lidt på spillersiden - europæisk deltagelse er altid en god gulerod at have på et CV.

                      Det er dog, for mig, meget vigtigere at vi ligner et hold, der går efter det. Det lignede vi i 1. halvleg imod sønderjyderne. Det kan jeg blive glad af.

                      Håber du finder noget at glæde dig over; uanset om det er på stadion eller sofaen.

                      MvH ChrisOB
                      👍
                      Ja, det var en rigtig dejlig dag på stadion. Og håbet at det vi har set især i første halvleg - et hård arbejdende hold med god genpress og hurtig spil fremad - kunne være vores fremtid giver mig en ekstra-smil i ansigt.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Der har du ret. Kent valgte den rigtige set-up i dag. Selvom de indskiftninger vi havde i anden halvleg var meget defensivt. Men det gik godt og vinderen har ja altid ret. :-)
                        Var det andlox, man kunne se på TV i dag - efter et mål?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Var det andlox, man kunne se på TV i dag - efter et mål?
                          Ja, var på stadion og åbenbart også i TV...
                          Rune skrev mig:
                          "Du var i TV efter det første mål. Kommentatorerne sagde, at "den ældre (!) herres ansigtsudtryk siger det meget godt" (at det var et godt mål). Du så meget glad og overrasket ud :D"
                          Den "ældre herre"; jojo😁
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Det var en af de kampe, hvor vi vinder fortjent. Vi spiller hurtigt, direkte og kører sønderjyske rundt i første halveg, hvor den burde have stået 3-0. Det rt hverken første eller sidste gang at vi viser at vi kan det, problemet er bare at det sker for sjældent. Rammer vi det niveau vi viser specielt i 1. Halveg hver gang, jamen så tvivler jeg ikke på at vi kommer i top 6, men næste gang så hænger spillet overhovedet ikke sammen. Vi laver fejlaflevering på fejlaflevering, kommer bagud og blivet endnu mere shaky. Derfor føles den her sejr lidt tom, selvom jeg hyggede mig på stadion i dag og nød noget god fodbold. Jeg ved bare det snart bliver noget lort igen snart.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Ja, var på stadion og åbenbart også i TV...
                              Rune skrev mig:
                              "Du var i TV efter det første mål. Kommentatorerne sagde, at "den ældre (!) herres ansigtsudtryk siger det meget godt" (at det var et godt mål). Du så meget glad og overrasket ud :D"
                              Den "ældre herre"; jojo😁
                              Sådan så jeg også ud i ansigtet, da Helenius sætter en svær bold ind. Det var en dejlig overraskelse:-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Jeg kan ikke sige, at jeg kan bebrejde dig din følelse; jeg vil altid forsvare enhver fans ret til at føle præcis, hvad de har lyst til at føle; jeg kan kun begræde, at du føler sådan; for det gør mig bedrøvet; og er én af hovedgrundene til, at jeg ikke bryder mig om OSE/Kent Nielsen/Jesper Hansens version af OB; der bliver sjældent skabt begejstring. Selv når man vinder.

                                Men jeg var da glad på stadion i dag; jeg var i selskab med nogle sjove og hyggelige mennesker; solen skinnede og et OB hold vandt en kamp. Det vil altid kunne få et smil frem på mit ansigt. Når jeg så kommer hjem, så har jeg det sådan lidt "Nå - vi er stadig i taber-spillet; holdet er stadig yderst mentalt skrøbeligt og mandskabsmæssigt udfordret, Jesper Hansen og Kent Nielsen er der stadig, OSE eksisterer endnu og der var kun 2900 på stadion" Ingenting har ændret sig. Groft sagt.

                                Vi har stadig kun prøvet at vinde 2 kampe i træk én gang i denne sæson; og det hele føles sådan lidt... fladt.

                                Men jeg er ikke enig i, at der ikke er noget på spil. Uanset om jeg så vurderer det til at være usandsynligt, så har vi stadig, qua den latterlige struktur muligheden for at spille os i Europa. Ja, vi har absolut intet at gøre dér, og vi kommer dér heller ikke; men muligheden er der; og så længe sådan en mulighed eksisterer er det enormt vigtigt for enhver opbygning af vinderkultur, at man så går helhjertet efter den.

                                Ligesom sidste år handler det ikke om at jeg bliver skuffet, hvis vi ikke opnår den plads; overhovedet ikke; det handler om at VILLE det; vise noget mod, noget mandshjerte.

                                Vi kan opnå noget konkret; i modsætning til de to hold, der kom i top 6 på bekostning af os. De kan absolut intet opnå.

                                Vi kan opnå noget. Du kan ikke fortælle mig, at hvis vi havner i en situation, hvor vi med en sejr i Parken eller i Farum kan opnå en europæisk plads på bekostning af selvsamme klubber, der spiller de stadig, at du så stadig ville anse det for en "kedelig" situation for klubben OB.

                                Jeg går op i udvikling mere end resultater; så jeg skal ikke kunne sige, om det ville være en fordel for os rent faktisk at komme i Europa. Tænker lidt på spillersiden - europæisk deltagelse er altid en god gulerod at have på et CV.

                                Det er dog, for mig, meget vigtigere at vi ligner et hold, der går efter det. Det lignede vi i 1. halvleg imod sønderjyderne. Det kan jeg blive glad af.

                                Håber du finder noget at glæde dig over; uanset om det er på stadion eller sofaen.

                                MvH ChrisOB

                                hmm, Jeg ville nu hellere være i Horsens eller AaBs sko, også selv om de formodentlig løber ind i nogle nederlag.. I bund og grund er tale om to ligaer niveaumæssigt, og rent bogstaveligt ville det være rammende at kalde dem taberligaen og vinderligaen. AaB fik klø i dag, og så må vi se hvordan Horsens klarer den i morgen, men i min optik så vil disse ti kampe give dem hår på brystet ind for kommende sæson. Det så man tydeligt med FCN. Vi vandt begge kampe mod dem i forrige sæson, og var det klart bedste hold i begge kampe, men i denne har de bare været et niveau over os! Både Horsens og AaB kommer til at bygge på, og hvis ikke der ellers bliver solgt ud i sommerpausen, så får vi det svært mod begge mandskaber i kommende sæson. Det sagt, så er jeg naturligvis enig med dig i, at vi skal gå efter den mulighed der er for europæisk deltagelse. Det i sig selv ville være et kæmpeboost for selvforståelsen at opnå.

                                Comment

                                Working...
                                X