Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nu der går rygter om et "stort skur" oppe foran ifølge Leif Rasmussen.

    Hvad tænker folk om Douglas fra Helsingør ?

    Er han bare for ringe ?

    Jeg har ikke set ham meget, men synes han var iøjenfaldende, faktisk også i den kamp hvor vi splittede dem totalt ad, med 6-1 eller 6-0 eller noget i den stil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      En hel del. Sidste sæson var han faktisk rigtig sløj.
      Han var skadet meget i 17/18 ja og var mindre skarp.
      Så du ham i 16/17 da han ikke var skadet og har du set hvilket topniveau han har.

      Han er selvfølgelig ikke aktuel for OB, håber alle forstod at det var en joke.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Nu der går rygter om et "stort skur" oppe foran ifølge Leif Rasmussen.

        Hvad tænker folk om Douglas fra Helsingør ?

        Er han bare for ringe ?

        Jeg har ikke set ham meget, men synes han var iøjenfaldende, faktisk også i den kamp hvor vi splittede dem totalt ad, med 6-1 eller 6-0 eller noget i den stil.
        Tænker at det kunne være et godt bud på hvad JH kan hente. Deres 2 brasilianere er vidst startet godt. Douglas har ikke scoret endnu i denne sæson men skulle være en super opspilsstation og brølstærk i feltet.
        Ved ikke om han kunne være svaret på vores kvaler men det ville være fint med sådan en type i truppen. Hellere ham end Duncan

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Hvis ikke vi havde hentet dem, så havde vi haft de flere penge til andre(Feks. Sanneh) transfers.

          Hvordan kan dette være en diskussion!?
          Havde vi 5 million til transfers? Ellers nej, så er der netop ingen diskussion.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Nu der går rygter om et "stort skur" oppe foran ifølge Leif Rasmussen.

            Hvad tænker folk om Douglas fra Helsingør ?

            Er han bare for ringe ?

            Jeg har ikke set ham meget, men synes han var iøjenfaldende, faktisk også i den kamp hvor vi splittede dem totalt ad, med 6-1 eller 6-0 eller noget i den stil.
            Kender ikke douglas, men tanken om et stort, udenlandsk skur oppe foran, tiltaler mig meget. En der kan suge bolde til sig, holde forsvarer væk og skabe plads til MJ. Og måske også lave en kasse i ny og næ. Så kan ak få en pause en gang i mellem, ham er jeg ærlig talt lidt træt af. Tror han er en del af forklaringen på en særdeles tandløs offensiv.

            Tænk hvis man igen kunne have en stor afrikaner på toppen. Der har vi stolte traditioner. Så kunne Helenius tage til silkeborg. Det hele passer perfekt sammen

            Comment


              Er der nogen der kender noget tiæ brandao fra Vendsyssel? Han spiller på kanten hos dem, men mener oprindeligt han er striker.. men kan selvfølgelig være vi er for små, efterhånden, til at plukke fra Vendsyssel...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Havde vi 5 million til transfers? Ellers nej, så er der netop ingen diskussion.
                Set ud fra de penge vi brugte, og de ting JH meldte ud, så føler jeg mig ret sikker på vi havde dem.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Set ud fra de penge vi brugte, og de ting JH meldte ud, så føler jeg mig ret sikker på vi havde dem.
                  Og så er diskussionen jo reel, men umiddelbart hentede vi bare kun transferfrie spillere der, og selvfølgelig kan det sagtens være at de tilsammen havde kunnet finansiere en Sanneh, men bortset fra Jønsson tror jeg ikke de store penge er blevet givet ud. Thrane var en ung spiller som AaB umiddelbart ikke ville forlænge med. KEP handlede så vidt jeg husker mere om længde end om penge. Tverskov var stille og roligt begyndt at blive fast spiller i Randers, men husker det ikke som at han var en som alle havde lagt mærke til. Pereira kom fra Sønderjyske og var nok heller ikke så meget OB skulle strække sig. Har ingen anelse omkring Welbeck, men tror heller ikke det var det vilde. Kan så godt være at det tilsammen gav 5 mil, men er sgu ikke helt sikker. Derudover tror jeg vi havde manglet hvis man havde byttet alle dem for 1 spiller.
                  Hvis man virkelig skal have de penge som kunne bruges der skulle man nok have undladt Izu et halvt år før.

                  Men min pointe er nu også mere at jo mere abstrakt kritikken af JH bliver, jo nemmere er den også at afvise. Det er jo nemt for JH at argumentere for hvorfor en Sanneh ikke blev hentet (eftersom ingen andre klubber gjorde det har han nok en fin sag). Synes istedet man skal fokusere på de handler og udtalelser der faktisk findes (og de er der jo), og derved have en reel kritik der ikke bare kan afvises.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Og så er diskussionen jo reel, men umiddelbart hentede vi bare kun transferfrie spillere der, og selvfølgelig kan det sagtens være at de tilsammen havde kunnet finansiere en Sanneh, men bortset fra Jønsson tror jeg ikke de store penge er blevet givet ud. Thrane var en ung spiller som AaB umiddelbart ikke ville forlænge med. KEP handlede så vidt jeg husker mere om længde end om penge. Tverskov var stille og roligt begyndt at blive fast spiller i Randers, men husker det ikke som at han var en som alle havde lagt mærke til. Pereira kom fra Sønderjyske og var nok heller ikke så meget OB skulle strække sig. Har ingen anelse omkring Welbeck, men tror heller ikke det var det vilde. Kan så godt være at det tilsammen gav 5 mil, men er sgu ikke helt sikker. Derudover tror jeg vi havde manglet hvis man havde byttet alle dem for 1 spiller.
                    Hvis man virkelig skal have de penge som kunne bruges der skulle man nok have undladt Izu et halvt år før.

                    Men min pointe er nu også mere at jo mere abstrakt kritikken af JH bliver, jo nemmere er den også at afvise. Det er jo nemt for JH at argumentere for hvorfor en Sanneh ikke blev hentet (eftersom ingen andre klubber gjorde det har han nok en fin sag). Synes istedet man skal fokusere på de handler og udtalelser der faktisk findes (og de er der jo), og derved have en reel kritik der ikke bare kan afvises.
                    Uanset om det har været muligt at hente det ene eller anden lovende spiller, så er det meget sjældent sket under Jesper Hansen, så der er rigeligt kød på eventuel kritik.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Uanset om det har været muligt at hente det ene eller anden lovende spiller, så er det meget sjældent sket under Jesper Hansen, så der er rigeligt kød på eventuel kritik.
                      Men så kan man vel fremføre den kritik mod 13 klubber hver gang at en spiller lykkedes i en Superliga klub. Selvfølgelig er det da en reel kritik at der ikke er hentet gode nok spillere, men kritik underbygget af faktuelle reelle eksempler står for mig bare meget højere.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Og så er diskussionen jo reel, men umiddelbart hentede vi bare kun transferfrie spillere der, og selvfølgelig kan det sagtens være at de tilsammen havde kunnet finansiere en Sanneh, men bortset fra Jønsson tror jeg ikke de store penge er blevet givet ud. Thrane var en ung spiller som AaB umiddelbart ikke ville forlænge med. KEP handlede så vidt jeg husker mere om længde end om penge. Tverskov var stille og roligt begyndt at blive fast spiller i Randers, men husker det ikke som at han var en som alle havde lagt mærke til. Pereira kom fra Sønderjyske og var nok heller ikke så meget OB skulle strække sig. Har ingen anelse omkring Welbeck, men tror heller ikke det var det vilde. Kan så godt være at det tilsammen gav 5 mil, men er sgu ikke helt sikker. Derudover tror jeg vi havde manglet hvis man havde byttet alle dem for 1 spiller.
                        Hvis man virkelig skal have de penge som kunne bruges der skulle man nok have undladt Izu et halvt år før.

                        Men min pointe er nu også mere at jo mere abstrakt kritikken af JH bliver, jo nemmere er den også at afvise. Det er jo nemt for JH at argumentere for hvorfor en Sanneh ikke blev hentet (eftersom ingen andre klubber gjorde det har han nok en fin sag). Synes istedet man skal fokusere på de handler og udtalelser der faktisk findes (og de er der jo), og derved have en reel kritik der ikke bare kan afvises.
                        Er ikke uenig i dit indlæg her, hverken første eller anden del... men trods kritikken bliver forenklet og kort, så synes jeg der er en sag her.

                        KEP og Jønne var/er ikke billige i drift, og jeg vil så absolut mene at de omkostninger der var/er ved deres kontrakter, var nok til de 5 millioner. Så skal man selvfølgelig have med i regnskabet, at Sanneh også skal have en kontrakt, samt, som du siger, at vi kunne komme til at mangle spillere hvis ikke vi hentede alle dem vi gjorde.
                        Det var også den sommer hvor JH meldte ud, at nu var økonomien endelig vendt, at nu havde vi andre muskler at spille med, og vi kunne bla. begynde at bruge de penge vi ville få ind/løsnet ved salg eller kontraktudløb, modsat tidligere hvor det kun var omkring 20% af indtægterne der var til rådighed. Vi sagde trods alt farvel til 11 kontrakter den sommer.

                        Og enig omkring Izu, som er det dyreste køb længe. Det var nok der man skulle have sparet pengene.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Men så kan man vel fremføre den kritik mod 13 klubber hver gang at en spiller lykkedes i en Superliga klub. Selvfølgelig er det da en reel kritik at der ikke er hentet gode nok spillere, men kritik underbygget af faktuelle reelle eksempler står for mig bare meget højere.
                          Altså de faktuelle eksempler er jo det meste af truppen, de er ikke gode nok ...

                          Jeg er helt med på at kritikken skal være veldokumenteret, det er også sådan jeg mener man skal debattere ... på baggrund af noget faktuelt.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            En hel del. Sidste sæson var han faktisk rigtig sløj.
                            Det var han ja. Han har lidt af den laudrupske flegma - og også unge Laudrups udfald.
                            Jeg tror på ham, stadigvæk.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Et stort skur, der kan placere sig rigtigt? Det bliver et kæmpe ja herfra. Indlægsspillet fungerer ikke, og en medårsag er de horribelt ringe løb i boksen.

                              Kom nu JH. Den er simpel!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                                Et stort skur, der kan placere sig rigtigt? Det bliver et kæmpe ja herfra. Indlægsspillet fungerer ikke, og en medårsag er de horribelt ringe løb i boksen.

                                Kom nu JH. Den er simpel!
                                Haha ja, en god angriber er der nok ikke andre, der leder efter

                                Comment

                                Working...
                                X