Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg vil blive overrasket hvis der kommer nogle tilgange til forsvaret eller angrebet, som tingene er nu.

    Vi har 4 skolede midtstoppere og 4 angribere. Der kunne mangle en god offensiv midt/kant-type, men Eskesen udvikler sig godt på den plads, så det ville nææsten være synd. Ellers mangler der en konkurrent til venstre back.

    Jeg tror simpelthen ikke på, at vi har råd til at hente flere angribere eller stoppere, medmindre der kommer afgange.

    Comment


      Grytebust er stadig uafklaret med fremtiden

      Grytebust: Svært at forholde sig til fremtiden https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...til-fremtiden/

      Alt imens AGF er ved at sælge deres målmand til en destination der nok er La Liga

      AGF-keeper håber på hurtig transfer https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rtig-transfer/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Jeg vil blive overrasket hvis der kommer nogle tilgange til forsvaret eller angrebet, som tingene er nu.

        Vi har 4 skolede midtstoppere og 4 angribere. Der kunne mangle en god offensiv midt/kant-type, men Eskesen udvikler sig godt på den plads, så det ville nææsten være synd. Ellers mangler der en konkurrent til venstre back.

        Jeg tror simpelthen ikke på, at vi har råd til at hente flere angribere eller stoppere, medmindre der kommer afgange.
        Antalsmæssigt har du ret, problemet er bare at vores angribere er helt sindsygt uskarpe. Og vores forsvar er også tyndt/usikkert kvalitetsmæssigt.
        Hvis ikke vi får en angriber der kan ramme kassen bedre end dem vi har så rykker vi med garanti ned. Jeg er sikker på JM er obs på dette men spørgsmålet er om JH kan finde noget selvom han gør sit absolut bedste.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Antalsmæssigt har du ret, problemet er bare at vores angribere er helt sindsygt uskarpe. Og vores forsvar er også tyndt/usikkert kvalitetsmæssigt.
          Hvis ikke vi får en angriber der kan ramme kassen bedre end dem vi har så rykker vi med garanti ned. Jeg er sikker på JM er obs på dette men spørgsmålet er om JH kan finde noget selvom han gør sit absolut bedste.
          Rettelse: Helenius, Fester og AK er sindssygt uskarpe. MJ har gjort det rigtig fint

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Antalsmæssigt har du ret, problemet er bare at vores angribere er helt sindsygt uskarpe. Og vores forsvar er også tyndt/usikkert kvalitetsmæssigt.
            Hvis ikke vi får en angriber der kan ramme kassen bedre end dem vi har så rykker vi med garanti ned. Jeg er sikker på JM er obs på dette men spørgsmålet er om JH kan finde noget selvom han gør sit absolut bedste.
            Jeg forstår godt ønsket om en ny angriber. Det er også altid mest sexet. Og vi har også været for uskarpe, MEN: i gennemsnit har holdene i superligaen lavet 7,5 mål indtil videre (der mangler så godt nok en kamp i den sidste runde). Vi har lavet 7 mål i de første kampe, hvilket altså ikke er langt fra gennemsnittet. Alle 7 mål er lavet af vores angribere. 0 mål i 6 kampe fra resten af holdet. 0! Det synes jeg altså også giver et billede af, at angriberne ikke alene er problemet.

            Comment


              Der må altså være noget positivt i at vi med 7 mål fra vores angribere kan tale om at vi mangler en ny.
              Er enig i at de brænder for meget, men derudover må der også ligge noget med at vi kommer frem til flere chancer end tidligere. Hvis vi forhåbentlig har fundet en forsvars konstellation der holder og kan nå ned på at nøjes med 1-2 mål for at vinde kampe, så tror jeg egentlig godt at dem vi har kan gøre det. Synes egentlig også at de mål vores angribere har lavet i sæsonen har været ganske pæne, ikke mange hvor der bare lige skal en inderside på, men faktisk godt sat ind.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Jeg forstår godt ønsket om en ny angriber. Det er også altid mest sexet. Og vi har også været for uskarpe, MEN: i gennemsnit har holdene i superligaen lavet 7,5 mål indtil videre (der mangler så godt nok en kamp i den sidste runde). Vi har lavet 7 mål i de første kampe, hvilket altså ikke er langt fra gennemsnittet. Alle 7 mål er lavet af vores angribere. 0 mål i 6 kampe fra resten af holdet. 0! Det synes jeg altså også giver et billede af, at angriberne ikke alene er problemet.
                Problemet er at de først begynder at score når vi er bagud og vi i desperation er begyndt at smide alt frem. Det er jo på papiret fint at både Helenius og fester scorer mod Hobro men på det tidspunkt var vi jo allerede bagud 3-0 og vores skarphed var blevet udstillet inden Hobro straffede os med enkle midler. Jeg er enig i at det ikke kun er angriberne skyld, men kampen igår viste tydeligt hvor mange chancer vi skaber uden ar der kommer slutprodukt på i form af mål. Det er et kæmpe problem.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Jeg forstår godt ønsket om en ny angriber. Det er også altid mest sexet. Og vi har også været for uskarpe, MEN: i gennemsnit har holdene i superligaen lavet 7,5 mål indtil videre (der mangler så godt nok en kamp i den sidste runde). Vi har lavet 7 mål i de første kampe, hvilket altså ikke er langt fra gennemsnittet. Alle 7 mål er lavet af vores angribere. 0 mål i 6 kampe fra resten af holdet. 0! Det synes jeg altså også giver et billede af, at angriberne ikke alene er problemet.
                  Som spillet falder ud i øjeblikket bliver det ofte andre end angriberne har afslutter - her er det problematisk at CN, Kløve, Barret og Ryan er så hamrende dårlige til at ramme inden for rammen. Så jeg tror desværre ikke at det kommer til at ændre afgørende at hente én dygtig afslutter. Der skal mere kvalitet til over hel linjen i det aspekt af spillet - og det klarer man ikke på et vindue.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Problemet er at de først begynder at score når vi er bagud og vi i desperation er begyndt at smide alt frem. Det er jo på papiret fint at både Helenius og fester scorer mod Hobro men på det tidspunkt var vi jo allerede bagud 3-0 og vores skarphed var blevet udstillet inden Hobro straffede os med enkle midler. Jeg er enig i at det ikke kun er angriberne skyld, men kampen igår viste tydeligt hvor mange chancer vi skaber uden ar der kommer slutprodukt på i form af mål. Det er et kæmpe problem.
                    Men det er vel også Kløve og Ryan, der brænder de to største chancer i går (tæt forfulgt af AK). Vi skal simpelthen have flere mål fra andre kanter også. Og der ser jeg vores nye system som lidt en udfordring
                    Jeg synes dog stadig, at det kan give mening at snakke om en ny angriber, men det handler i højere grad om typerne end kvaliteten for mig (fordi jeg har svært ved at se, hvordan vi skulle hente en, der var klasser bedre lige pludseligt). Kunne sagtens se, at vi kunne gøre brug af en større, stærkere angriber som opspilsmulighed og som fylder noget mere i feltet. Men som andre har været inde på, så ser det svært ud med den nuværende trup med 4 fine angriber, som vel i bund og grund ser ud til at være på meget ens niveau.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Men det er vel også Kløve og Ryan, der brænder de to største chancer i går (tæt forfulgt af AK). Vi skal simpelthen have flere mål fra andre kanter også. Og der ser jeg vores nye system som lidt en udfordring
                      Jeg synes dog stadig, at det kan give mening at snakke om en ny angriber, men det handler i højere grad om typerne end kvaliteten for mig (fordi jeg har svært ved at se, hvordan vi skulle hente en, der var klasser bedre lige pludseligt). Kunne sagtens se, at vi kunne gøre brug af en større, stærkere angriber som opspilsmulighed og som fylder noget mere i feltet. Men som andre har været inde på, så ser det svært ud med den nuværende trup med 4 fine angriber, som vel i bund og grund ser ud til at være på meget ens niveau.
                      Plus AK og Helenius. AK’s skal bare være der og Helenius skal lære at hoppe, når han header...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Men det er vel også Kløve og Ryan, der brænder de to største chancer i går (tæt forfulgt af AK). Vi skal simpelthen have flere mål fra andre kanter også. Og der ser jeg vores nye system som lidt en udfordring
                        Jeg synes dog stadig, at det kan give mening at snakke om en ny angriber, men det handler i højere grad om typerne end kvaliteten for mig (fordi jeg har svært ved at se, hvordan vi skulle hente en, der var klasser bedre lige pludseligt). Kunne sagtens se, at vi kunne gøre brug af en større, stærkere angriber som opspilsmulighed og som fylder noget mere i feltet. Men som andre har været inde på, så ser det svært ud med den nuværende trup med 4 fine angriber, som vel i bund og grund ser ud til at være på meget ens niveau.
                        Jeg har tidligere skrevet på forum, at jeg mener spillertruppen har uudnyttet potentiale, og det mener jeg stadig, også mht. afslutninger. Jeg så i sidste uge skudtræning i Ådalen. Henrik H sparkede på skift fra hver side 16 flade bolde fra kanterne ind mod midten, hvor spillerne i grupper af fire skulle sparke den direkte i kassen, ingen forsvarsspillere kun målmanden. Antal scoringer var 5-6 styk ud af 16 mulige. Læssevis af skud udenom mål. Bedste skytte ved træningerne er klart Helenius. Brug dog nu lidt midler på en angrebstræner, så hitraten kan øges!
                        Mvh PNL

                        Comment


                          Så sker der måske snart noget: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...orsvarsspiller

                          Ramon Leeuwin (hollandsk midtstopper) rygtes til klubben.

                          Kender ham af gode grunde ikke, men dømt ud fra CV kan vi vel næppe håbe på meget bedre i vores situation: næsten 200 kampe i Æresdivisionen og spillede regelmæssigt på et hold der sluttede som nr. 5 i sidste sæson. Og med 30 år bør han også have nogle år tilbage i sig.
                          Last edited by Agbre; 20-08-2018, 12:16.

                          Comment


                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...orsvarsspiller

                            Comment


                              Jada, det lyder spændende. Rygtet om en hollandsk bil i Ådalen var ikke helt skidt.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Så sker der måske snart noget: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...orsvarsspiller

                                Ramon Leeuwin (hollandsk midtstopper) rygtes til klubben.
                                30år? Det lukker et stort hul nu, men ingen fremtidssikring eller gevinst

                                Comment

                                Working...
                                X