Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Så det er faktisk bare dårligt arbejde af alle klubberne i ligaen?
    Ja, det må man sige.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Havde vi 5 til transfer for 2 år siden? Kan vi ikke forholde os til de faktuelle fejl der faktisk er istedet for alle mulige tænkte scenarier..
      Man kunne have undladt at hente Jønnson og Thrane som åbenlyst for de fleste ville floppe så havde der været en del af pengene til at hente Sanneh.

      Som det er blevet pointeret ufatteligt mange gange med JH´s stimer af elendige indkøb så er det klogere at hente enkelte med kvalitet fremfor en masse uden .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Man kunne have undladt at hente Jønnson og Thrane som åbenlyst for de fleste ville floppe så havde der været en del af pengene til at hente Sanneh
        Mener du seriøst det?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Mener du seriøst det?
          Ja , jeg var ikke begejstret da de blev hentet så det havde været fint for mig hvis man havde undladt de indkøb . Ja iøvrigt sammen med 80-85 % af JH´s andre indkøb.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Man kunne have undladt at hente Jønnson og Thrane som åbenlyst for de fleste ville floppe så havde der været en del af pengene til at hente Sanneh.

            Som det er blevet pointeret ufatteligt mange gange med JH´s stimer af elendige indkøb så er det klogere at hente enkelte med kvalitet fremfor en masse uden .
            Enig. Men selvom vi har budt på ham kan jeg næppe forestille mig at Sanneh selv har ville det. Vi bliver mindre og mindre atteaktive for hvert år der går

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Ja , jeg var ikke begejstret da de blev hentet så det havde været fint for mig hvis man havde undladt de indkøb . Ja iøvrigt sammen med 80-85 % af JH´s andre indkøb.
              Mere at du mener Thrane og Jønsson har fået så meget i sign ons at pengene havde været der til Sanneh?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Mere at du mener Thrane og Jønsson har fået så meget i sign ons at pengene havde været der til Sanneh?
                Det var snak om at Jønne fik tæt på 1 mill i signon. Så lidt havde der været. Men tvivler på at han overhovedet ville have sagt ja

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Mere at du mener Thrane og Jønsson har fået så meget i sign ons at pengene havde været der til Sanneh?
                  Nope det skriver jeg heller ikke vel
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Åndssvag kommentar.... Dolberg er jo skadet pt
                    :D.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                      Mon dog de kan få 45-60 mill for ham. En ting er hvad de vil have, ikke sikkert de kan få det, spilleren vil jo gerne væk.
                      Det er ikke mindre sandsynligt at Søren Colding kommer på landsholdet igen, end at OB henter Sanneh nu.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Har sgu aldrig set lyset mht dolberg
                        Hvor meget har du set ham spille?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Et angreb med Duncan og Helenius...... jeg kan næsten ikke vente.... lige så aktive og skarpe som to plakatstive søkøer på Sunny Beach en gang efter midnat
                          Har du deres numre? Skulle spørge fra en ven.
                          Nå ja, ved du hvad de drikker?
                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Hvor meget har du set ham spille?
                            En hel del. Sidste sæson var han faktisk rigtig sløj.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Nope det skriver jeg heller ikke vel
                              Men så forstår jeg bare ikke hvorfor de skal nævnes til en kommentar om at vi ikke havde 5 millioner til Sanneh.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Men så forstår jeg bare ikke hvorfor de skal nævnes til en kommentar om at vi ikke havde 5 millioner til Sanneh.
                                Hvis ikke vi havde hentet dem, så havde vi haft de flere penge til andre(Feks. Sanneh) transfers.

                                Hvordan kan dette være en diskussion!?
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X