Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    +1
    +2

    Comment


      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      hvad med ham her, der topper mål+assists.. var det en man kunne bruge i OB?

      http://www.kicker.de/news/fussball/2...er-saison.html
      Humør spiller, smider sig for meget, og så er han færing.

      Nej tak.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Humør spiller, smider sig for meget, og så er han færing.

        Nej tak.
        Intelligent kommentar.. Men hyg dig i første division, da..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
          Intelligent kommentar.. Men hyg dig i første division, da..
          Dude, tag...dig...sammen. Mest af alt, for din egen skyld.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Det vi har brug for er spillere med nosser og vi mangler sådanne spillere i både forsvar, midtbane og angreb. Det er spillere med en vis rutine og som ikke er bange for at slås for føden. Vi skal have standset den værste blødning nu og få parkeret bussen Ove P. style og så ellers køre 100 procent på kontra/dødbold. Janus Drachmann er en fin signing i den kategori, men vi har brug for flere. Det vores hold viste idag var det samme som vi så mod Vendsyssel og Randers og første halvleg mod SjE. Det ser meget flot ud til at starte med og så fiser det hele ud og vi lulles i søvn i vores egen selvfede over hvor flot vi spiller og hvor meget greb vi tror vi har om kampen, hvorefter modstanderne straffer os med ultra enkle midler og de griner hele vejen i mål-banken over vores naivitet.
            Vi skal have noget mere Brian Steen, Dethlefsen, Hemmingsen, HHA, Moseby, Derveld -agtigt på vores hold samt noget mere power Djiby Fall-style til vores angreb.
            Jeg er meget enig i din analyse. Vi spiller ganske enkelt for meget frøkenfodbold bortset fra CN og JD. Er der nogen som har set frisparkstatistikken ? Jeg gætter på, at Hobro har lavet væsentlig flere end vi har. De tog også fire advarsler mod vores ene. Når vi har chancen i en tackling, tackler vi ikke igennem osv. Dette løses ikke ved at bruge flere U19 spillere, selvom de kommer med større energi end de "gamle". Vi mangler i den grad nye spillere, som de unge kan støtte sig til og som vil OB. Det bliver dyrt, for vi er bestemt ikke attraktive for gode spillere. Måske venter JH på penge fra et Grytesalg. Suk min klub bløder.

            Comment


              KEP var en bisse i gamle dage. Han har aldrig været nogen super god fodbold spiller, men han flækkede modstanderne. De viste at man spillede med en risiko for st slå sig på ham. De sidste 3 år har han kun danset og hans store kompetance ( hård hund, mindst til stregen) er væk. Derfor ligner han en slidt gammel mand. Han har stadig temperament, og trækker kort for st bruge mund. Dommerne kan næppe lide hans stil, han kan ikke holde hovedet koldt. Derfor skal han befries for anfører ansvaret, så han kan tænke på eget spil og flæske igennem. Alternativt skal han på bænken når dem nye super gode CF’er lander. Jeg har skrevet det før. Vi har ligaens dårligste forsvar. Ydermere har de ingen offensiv farlighed.

              Comment


                Det er blevet sablet ned, men jeg savner fandme nogle YouTube-Spillere på det hold. Jeg tror, at Poul Hansen fyring af Michael Buchholz, der har kostet en del af de store salgsobjekter, som vi hentede ind tidligere. Der skal altså noget krydderi på det hold her fær, at vi for alvor kommer til at tjene penge igen. Vi har jo nogle store unge talenter, men når de skal læne sig op ad "har været"-spillere, så koster det på udviklingen.

                Vores scouting er givetvis helt uduelig, når vi ikke kan hente spillere, som kan sælges videre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                  Det er blevet sablet ned, men jeg savner fandme nogle YouTube-Spillere på det hold. Jeg tror, at Poul Hansen fyring af Michael Buchholz, der har kostet en del af de store salgsobjekter, som vi hentede ind tidligere. Der skal altså noget krydderi på det hold her fær, at vi for alvor kommer til at tjene penge igen. Vi har jo nogle store unge talenter, men når de skal læne sig op ad "har været"-spillere, så koster det på udviklingen.

                  Vores scouting er givetvis helt uduelig, når vi ikke kan hente spillere, som kan sælges videre.
                  I forhold til vores scouting, så kender jeg ikke Ole Spions notater, men synes det er tydeligt, at Jesper er nervøs for at tage chancer. Han henter meget nødigt en spiller, der ikke har haft en fin periode i superligaen, på et tidspunkt i sin karriere.

                  Om Jespers tid er ved at løbe ud, hmm, jeg vil gerne anerkende det arbejde, der er gjort på ungdomssiden og lykkedes det at få fikset faciliteterne, så er der også skulderklap for det.

                  Vi har dog tydeligvis et stort problem ved tilgang af spillere. Håber Jakob er knivskarp, det har vi brug for, selv om det måske ikke er hans hovedområde. De 2-3 spillere der hentes inden den 31. august, så vigtigt, er så definerende for de næste 12 måneder.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                    Jeg er meget enig i din analyse. Vi spiller ganske enkelt for meget frøkenfodbold bortset fra CN og JD. Er der nogen som har set frisparkstatistikken ? Jeg gætter på, at Hobro har lavet væsentlig flere end vi har. De tog også fire advarsler mod vores ene. Når vi har chancen i en tackling, tackler vi ikke igennem osv. Dette løses ikke ved at bruge flere U19 spillere, selvom de kommer med større energi end de "gamle". Vi mangler i den grad nye spillere, som de unge kan støtte sig til og som vil OB. Det bliver dyrt, for vi er bestemt ikke attraktive for gode spillere. Måske venter JH på penge fra et Grytesalg. Suk min klub bløder.
                    Der er jo ikke noget at sige til de tog advarsler når vi havde bolden. Svært at få advarsler med bolden i egne rækker

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                      Jeg er meget enig i din analyse. Vi spiller ganske enkelt for meget frøkenfodbold bortset fra CN og JD. Er der nogen som har set frisparkstatistikken ? Jeg gætter på, at Hobro har lavet væsentlig flere end vi har. De tog også fire advarsler mod vores ene. Når vi har chancen i en tackling, tackler vi ikke igennem osv. Dette løses ikke ved at bruge flere U19 spillere, selvom de kommer med større energi end de "gamle". Vi mangler i den grad nye spillere, som de unge kan støtte sig til og som vil OB. Det bliver dyrt, for vi er bestemt ikke attraktive for gode spillere. Måske venter JH på penge fra et Grytesalg. Suk min klub bløder.
                      Er helt enig i at vi spiller frøken fodbold , men kan ikke genkende CN som en der ikke gør , jeg kan ikke fremkalde en eneste episode nogen sinde hvor en modstander har slået sig på CN tværtimod smider han sig skrigende til jorden flere gange i hver eneste kamp efter en nærkamp .
                      Han modtager en advarsel ca hver 14.-15.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Der er jo ikke noget at sige til de tog advarsler når vi havde bolden. Svært at få advarsler med bolden i egne rækker
                        Man kan jo tage en advarsl ved at bremse en omstilling fremfor at holde døren så modstanderen kan rende lige igennem
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          KEP var en bisse i gamle dage. Han har aldrig været nogen super god fodbold spiller, men han flækkede modstanderne. De viste at man spillede med en risiko for st slå sig på ham. De sidste 3 år har han kun danset og hans store kompetance ( hård hund, mindst til stregen) er væk. Derfor ligner han en slidt gammel mand. Han har stadig temperament, og trækker kort for st bruge mund. Dommerne kan næppe lide hans stil, han kan ikke holde hovedet koldt. Derfor skal han befries for anfører ansvaret, så han kan tænke på eget spil og flæske igennem. Alternativt skal han på bænken når dem nye super gode CF’er lander. Jeg har skrevet det før. Vi har ligaens dårligste forsvar. Ydermere har de ingen offensiv farlighed.
                          Synes ud over Randers-kampen er der en klar fremgang i vores spillestil. Og i tre af de 5 kampe scorede vi ja også 2 mål. Største problem er forsvaret. Og vi tabte den defensive stabilitet med Tingager. Det er ja helt tydeligt at det var ham og ikke KEP som sammen ned Gryte stod for et rigtigt godt forsvar i sidste efterår. Tingager spillede roligt og sikker hvad gav selvtillid og sikkerhed til hele forsvarskæde og var derudover stærkt ved høje bolde som kom ind. Det er evner ingen af vores aktuelle midtforsvarer viser. KEP vil aldrig mere komme til sådan et niveau og selvom Ludwig har stabiliseret sig lidt er ham langt fra Tingagers niveau. Så synes JHs vigtigste opgave er at finde den rigtige midtforsvarer som er god nok at øge niveauet ug udstråler sikkerhed. Hvad vel også ville betyde at JM må tage anførrollen fra KEP og finde en ny anfører hvis ham vil undgå at bænke sin anfører.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Dude, tag...dig...sammen. Mest af alt, for din egen skyld.

                            MvH ChrisOB
                            +1
                            +2
                            +3
                            +4
                            +5

                            Comment


                              Blev heller ikke Boysen

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...er-til-sverige

                              Havde frygtet den lidt så dejlig nyhed

                              Comment


                                Problemet lige nu er at vi har brug for en spiller der har bevist at han kan levere på et niveau over suppen, dette kræver at man enten smider 10-15 millioner eller satser på et Youtube/Lotto-kupon, Jesper Hansen gør ingen af delene.

                                Comment

                                Working...
                                X