Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Grytebust er også i Aarhus i dag, tror han skifter til FCM. Havde jeg også gjort, hvis jeg var ham.
    Hvad har de 2 ting med hinanden at gøre?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Bliver den højeste pris nogensinde for en målmand internt i superligaen. Men det kommer til at gøre ondt at se på.

      Tænker at vi måske venter med at offentligøre salget til når JH har linet noget nyt op. Ikke lige den perfekte tid at sælge sin bedste spiller på
      Han skal nok bare lige have lukket Mikkel Andersen som afløser, så er der sgu nok ikke nogen der siger noget til det salg.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Fair nok. Jeg er bare bange for den hedder 1. division hvis vi fortsætter den stil, da vi ikke har midlerne til at købe de kvalitetsspillere der skal til at føre det ud i livet. I mine øjne er situationen meget alvorlig og modstanderne har for let ved at ryste vores organisation med ekstremt enkle midler på hhv. omstillinger og dødbolde. Hvis vi ikke får styr på det meget meget snart så rykker vi ned med et kæmpe brag.
        At hælde mere lunkent lort fra Horsens ned i spanden som i forvejen er proppet med ubehageligheder gør ikke noget positivt .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Bliver den højeste pris nogensinde for en målmand internt i superligaen. Men det kommer til at gøre ondt at se på.

          Tænker at vi måske venter med at offentligøre salget til når JH har linet noget nyt op. Ikke lige den perfekte tid at sælge sin bedste spiller på
          Sådan er gamet. Desuden er det aldrig et godt tidspunkt. Og alligevel bedre end sidste dag i vinters da Brøndby prøvede.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Bliver den højeste pris nogensinde for en målmand internt i superligaen. Men det kommer til at gøre ondt at se på.

            Tænker at vi måske venter med at offentligøre salget til når JH har linet noget nyt op. Ikke lige den perfekte tid at sælge sin bedste spiller på
            Hvad er den højeste pris hidtil , hvad tror du vi får for Gryte og hvor tæt tror du vi er på salg ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Han skal nok bare lige have lukket Mikkel Andersen som afløser, så er der sgu nok ikke nogen der siger noget til det salg.
              Hellere spare de penge. En utroligt ordinær målmand. Vi har afløseren internt i klubben.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Hellere spare de penge. En utroligt ordinær målmand. Vi har afløseren internt i klubben.
                Enig fri os for flere middelmådige lejesvende og sæt Oliver C på mål , udover Gryte er vores egne unge knægte de eneste der har efterladt et positivt indtryk .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Hvad er den højeste pris hidtil , hvad tror du vi får for Gryte og hvor tæt tror du vi er på salg ?
                  Ca 6 mill mener jeg. Var det ikke Joronen og Jesper Hansen der lå deromkring?

                  Ved ikke mere og ved jo heller ikke om det ender i en handel. Man kan jo håbe på at JH forhandler til andre sider også. Jeg ved bare at FCM har afgivet bud og man snakker sammen. Og med de beløb at FCM handler for er jeg ikke et sekund i tvivl om at vi snakker et højt beløb og en dansk rekord.
                  Det er igennem en vens ven som er pænt ligeglad med OB(og mig for den sags skyld ) Så det er yderst sparsom når jeg er heldig at høre noget. Og det ved jeg. Så jeg tager hvad jeg kan få og bukker og nejer.
                  Last edited by fmprOB; 12-08-2018, 17:58.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Hellere spare de penge. En utroligt ordinær målmand. Vi har afløseren internt i klubben.
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Enig fri os for flere middelmådige lejesvende og sæt Oliver C på mål , udover Gryte er vores egne unge knægte de eneste der har efterladt et positivt indtryk .
                    Så hellere Thomas Mikkelsen. Kan man ikke finde en profil eller en ny Grytebust i Norge/Sverige må vi klare os med hvad vi har. Ikke flere Tørnæs og Koval.
                    Men største problem pt er vel at TM har været skadet et stykke tid og hvis han ikke er ved at være klar får vi selvfølgelig et antals problem

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ca 6 mill mener jeg. Var det ikke Joronen og Jesper Hansen der lå deromkring?

                      Ved ikke mere og ved jo heller ikke om det ender i en handel. Man kan jo håbe på at JH forhandler til andre sider også. Jeg ved bare at FCM har afgivet bud og man snakker sammen. Og med de beløb at FCM handler for er jeg ikke et sekund i tvivl om at vi snakker et højt beløb og en dansk rekord.
                      Det er igennem en vens ven som er pænt ligeglad med OB. Så det er yderst sparsom når jeg er heldig at høre noget. Og det ved jeg. Så jeg tager hvad jeg kan få og bukker og nejer.
                      Syntes bare ikke FCM smider de store beløb hos andre danske klubber . Gryte har et år tilbage af kontrakten og sælges han ikke i dette vindue så må han forhandle frit i næste vindue . Jeg tror desværre Steinlin er klogere end JH og narrer Gryte fra os for mellem 4 og 6 mill .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Syntes bare ikke FCM smider de store beløb hos andre danske klubber . Gryte har et år tilbage af kontrakten og sælges han ikke i dette vindue så må han forhandle frit i næste vindue . Jeg tror desværre Steinlin er klogere end JH og narrer Gryte fra os for mellem 4 og 6 mill .
                        Det håber jeg godt nok ikke her med 3 uger tilbage. Han må være attraktiv for andre også.

                        Jeg tror den hedder 6-8 mill plus noget bonus vel. Vi må se. De gav altså 5-6 mill for Jesper Hansen inden deres PL millioner. Kan ikke forestille mig at det skulle blive mindre her

                        Comment


                          FCM har slet ikke Dal Hende i truppen her om lidt. Ikke at det siger noget som helst, de roterer jo som en i.......... Noterer det bare.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            FCM har slet ikke Dal Hende i truppen her om lidt. Ikke at det siger noget som helst, de roterer jo som en i.......... Noterer det bare.
                            Hvis han skifter bliver det jo udlandet. Ikke OB

                            En direktør skifter jo heller ikke til et job som kassedame i Netto frivilligt

                            Comment


                              Ikke at det nødvendigvis betyder noget ift. FCM, men kan se på Grytebusts Instagram, at han i dag har været en tur forbi Århus. Håber ikke han er på udkig efter ny bolig i det jyske..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                                Ikke at det nødvendigvis betyder noget ift. FCM, men kan se på Grytebusts Instagram, at han i dag har været en tur forbi Århus. Håber ikke han er på udkig efter ny bolig i det jyske..
                                Det er meget sansynligt at han er det. Men hvad har Aarhus med Herning at gøre? Mm det er der de har deres lægecheck altså

                                Comment

                                Working...
                                X