Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi ender med Toutouh som det store køb på en 1årig kontrakt, det skulle virkelig ikke undre mig..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
      Vi ender med Toutouh som det store køb på en 1årig kontrakt, det skulle virkelig ikke undre mig..
      Manden har ikke spillet i 1 år. Han kan ikke forstærke os på den korte bane. Kun den lange måske. Og måske slet ikke.
      Tror faktisk jeg vil sige nej tak til ham hvis jeg skulle bestemme

      Comment


        Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
        Vi ender med Toutouh som det store køb på en 1årig kontrakt, det skulle virkelig ikke undre mig..
        Det bliver så på vinduets sidste dag hvor han af nød må tage til takke med OB , som i naivitetens tegn gør ham til truppens bedst lønnede spiller .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Manden har ikke spillet i 1 år. Han kan ikke forstærke os på den korte bane. Kun den lange måske. Og måske slet ikke.
          Tror faktisk jeg vil sige nej tak til ham hvis jeg skulle bestemme
          Enig. På en 1 års giver det sgu ikke meget mening, på det her stadie er han jo tæt på ubrugelig her i efteråret, med al den tid han skal bruge på at komme i omdrejninger igen. Må også stille mig lidt tvivlende overfor, hvorvidt han vil kunne motivere sig og har den rette mentalitet til at gå ind og levere for OB. Nogen entydig forstærkning vil jeg ikke se det som, men potentialet er der da, men hvis han bare skal bruge ét år på at spille sig igang og så skal videre, har jeg svært ved at se pointen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Man kan godt være tilfreds med en trup, der stadig kan forstærkes. Alle trupper kan jo med fordel forstærkes.
            Enig , men i mandags var der mogle herinde som mente at JM ikke kunne melde ud at han kunne bruge forstærkninger .

            Troværdigheden går fløjten hvis han i KN/JH stil gang på gang melder ud at truppen er god nok , samtidig med man taber den ene kamp efter den anden .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
              Vi ender med Toutouh som det store køb på en 1årig kontrakt, det skulle virkelig ikke undre mig..
              Det vi har brug for er spillere med nosser og vi mangler sådanne spillere i både forsvar, midtbane og angreb. Det er spillere med en vis rutine og som ikke er bange for at slås for føden. Vi skal have standset den værste blødning nu og få parkeret bussen Ove P. style og så ellers køre 100 procent på kontra/dødbold. Janus Drachmann er en fin signing i den kategori, men vi har brug for flere. Det vores hold viste idag var det samme som vi så mod Vendsyssel og Randers og første halvleg mod SjE. Det ser meget flot ud til at starte med og så fiser det hele ud og vi lulles i søvn i vores egen selvfede over hvor flot vi spiller og hvor meget greb vi tror vi har om kampen, hvorefter modstanderne straffer os med ultra enkle midler og de griner hele vejen i mål-banken over vores naivitet.
              Vi skal have noget mere Brian Steen, Dethlefsen, Hemmingsen, HHA, Moseby, Derveld -agtigt på vores hold samt noget mere power Djiby Fall-style til vores angreb.

              Comment


                Andre end mig der har hørt rygtet: Grytebust meget tæt på og langt i forhandlingerne med FC Midtjylland?
                http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
                  Andre end mig der har hørt rygtet: Grytebust meget tæt på og langt i forhandlingerne med FC Midtjylland?
                  Ja 😳

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
                    Andre end mig der har hørt rygtet: Grytebust meget tæt på og langt i forhandlingerne med FC Midtjylland?
                    Det har jeg jo sagt i nogle dage nu........

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det har jeg jo sagt i nogle dage nu........
                      Var det kun gisninger , eller havde du noget at bygge det på ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Se det ved jeg intet om. Men lad os nu lege med tanken om at andre interesserede ikke er meget større end OB. Så kunne han vel godt overtales hvis det står mellem OB og FCM. Tænker også at løncheken 3 dobles og et pænt signon fee kan have indflydelse.

                        Men jeg er sikker på at FCM i det mindste prøver og at det foregår allerede nu
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg er sikker på at de prøver
                        ^

                        Comment


                          hvad med ham her, der topper mål+assists.. var det en man kunne bruge i OB?

                          http://www.kicker.de/news/fussball/2...er-saison.html

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            hvad med ham her, der topper mål+assists.. var det en man kunne bruge i OB?

                            http://www.kicker.de/news/fussball/2...er-saison.html
                            Dude, let...it....go.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Dude, let...it....go.

                              MvH ChrisOB
                              Amen!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Dude, let...it....go.

                                MvH ChrisOB
                                +1

                                Comment

                                Working...
                                X