Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Gad vide om JH kan holde sig i ro her

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-med-da-silva/

    Comment


      Nu kan det godt være jeg har misset noget, men hvorfor nævner i alle at det ikke er forums skyld? Er jeg gået glip af en kampagne mod forum fra et eller sted? Det er da dejligt at kunne diskutere OB med folk som også brænder for klubben, men så er forum sgu heller ikke vigtigere end at TV2 Fyn eller stiften kan tage et par kritiske citater og bruge dem. Tror da OB's fokus ligger langt højere på hr. Og fru Danmark og på de stribede/uofficielle, som det også burde.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Gad vide om JH kan holde sig i ro her

        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-med-da-silva/
        Nu er han godt nok ret langt fra at være i kampform og jeg ville personligt gerne have en spiller med et meget højt niveau ind.

        Men med de ting taget i betragtning, så er vores økonomi nok ikke til at hente noget spetakulært på en plads hvor vi allerede har en ret dygtig mand i JBL. Da Silva skal nok være billig i drift, han er ved at være ovre hans skadesproblemer og har en fornuftig alder. Også er talentet der- spørgsmålet er hvor langt nede i niveau/hvor lang tid det tager at få ham igang igen og hvor meget af potentialet der er røget.

        Uanset hvem der bliver hentet til pladsen, så bliver det med stor sandsynlighed en back-up der ikke kan forvente det store spilletid. Med vores økonomi taget i betragtning er det nok begrænset hvad der er af muligheder. Hvis man så gerne vil have en der kan være et potentiale i, og med en smule erfaring - så ender Da Silva med at være noget som Jesper Hansen nok vil undersøge.

        Det ligner i hvert fald den hylde/type der er mest realistisk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
          Nu er han godt nok ret langt fra at være i kampform og jeg ville personligt gerne have en spiller med et meget højt niveau ind.

          Men med de ting taget i betragtning, så er vores økonomi nok ikke til at hente noget spetakulært på en plads hvor vi allerede har en ret dygtig mand i JBL. Da Silva skal nok være billig i drift, han er ved at være ovre hans skadesproblemer og har en fornuftig alder. Også er talentet der- spørgsmålet er hvor langt nede i niveau/hvor lang tid det tager at få ham igang igen og hvor meget af potentialet der er røget.

          Uanset hvem der bliver hentet til pladsen, så bliver det med stor sandsynlighed en back-up der ikke kan forvente det store spilletid. Med vores økonomi taget i betragtning er det nok begrænset hvad der er af muligheder. Hvis man så gerne vil have en der kan være et potentiale i, og med en smule erfaring - så ender Da Silva med at være noget som Jesper Hansen nok vil undersøge.

          Det ligner i hvert fald den hylde/type der er mest realistisk.
          alt her skriger bare “hold fingrene væk” i min verden.
          Jeg får den største Fellah følelse ved ham her..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            alt her skriger bare “hold fingrene væk” i min verden.
            Jeg får den største Fellah følelse ved ham her..
            Oh jeg er enig der, det er den samme følelse jeg sidder med!

            Men følelserne sat lidt til side, så tror jeg at det kan ende med Da Silva eller noget der minder meget om det.

            Med lidt held kan det også vise sig at være underordnet fordi JBL bare er et monster der spiller samtlige kampe :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              alt her skriger bare “hold fingrene væk” i min verden.
              Jeg får den største Fellah følelse ved ham her..
              Same.

              Da Silva så da interessant ud, for 4-5 år siden efterhånden, men noget tyder på, at mentaliteten omkring at være professionel og at drive potentialet så langt som muligt, ikke rigtigt er til stede. Og motivationen ser han ikke ud til at få som bænkevarmer. Jeg så gerne at vi gik ud og fandt noget ala ham den 19-årige islænding Vejle fandt, eller en back i 1. division, måske 2. division hvis der er en spændende der, til en billig penge, som kunne komme ind i et større setup og prøve sig af. At smide en halvpæn løn efter en som Da Silva, der bliver 24 om et par måneder mind you, og nok alligevel ikke vil komme op på Barretts niveau, ser jeg ingen idé i, så skal man i stedet smide de ekstra penge og finde en reel konkurrent.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                Oh jeg er enig der, det er den samme følelse jeg sidder med!

                Men følelserne sat lidt til side, så tror jeg at det kan ende med Da Silva eller noget der minder meget om det.

                Med lidt held kan det også vise sig at være underordnet fordi JBL bare er et monster der spiller samtlige kampe :)
                Historien fortæller noget andet ;)

                Men noget skal der vel til at ske når hans kontrakt snart udløber. Vi har så vidt jeg ved ikke verdens største venstreback talent rendende rundt på U19.
                Men kan jo være at der er en opblomstring og vi bare kan hente op næste sommer

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                  Du har helt ret der er et stort potentiale, mødte faktisk nogle nye fans i ved FCK kampen, som var vildt begejstret for at Albani var sponsor igen, og ville fremover overvære alle hjemmekampe.
                  Fynsk identitet og også nogle fynske talenter der bryder igennem i ny og næ, er noget der virker.
                  Fornemmer også på dette forum at man er klar til at være positiv, nu skal det sportslige på rette spor igen desværre kræver det nok noget tålmodighed i denne sæson også, men lad os for guds skyld se nogle klarer fremskridt snart.
                  Der bliver SUKKET rundt om i byen efter resultater. Jeg kender rigtigt mange, der næsten med garanti vil indfinde sig på stadion, så snart resultaterne er der. Potentialet til stort fremmøde til kampene, det er der.
                  Så kan vi nok så mange gange sidde herinde og sige, at de jo burde komme alligevel, i medgang og modgang og alt det der. Men folk vil underholdes og have sejre, og jeg forstår dem sgu godt. Det er sgu langt federe at gå på stadion, når man kan "forvente" en god gang fodbold og en sejr.

                  Det er på banen, det slag skal slås. Så skal folk nok komme.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Der bliver SUKKET rundt om i byen efter resultater. Jeg kender rigtigt mange, der næsten med garanti vil indfinde sig på stadion, så snart resultaterne er der. Potentialet til stort fremmøde til kampene, det er der.
                    Så kan vi nok så mange gange sidde herinde og sige, at de jo burde komme alligevel, i medgang og modgang og alt det der. Men folk vil underholdes og have sejre, og jeg forstår dem sgu godt. Det er sgu langt federe at gå på stadion, når man kan "forvente" en god gang fodbold og en sejr.

                    Det er på banen, det slag skal slås. Så skal folk nok komme.

                    Det er jo rent faktisk så enkelt ..
                    byg et hold op der kan vinde bare to kampe i streg , et hold som vinder oftere end hver 5-6 gang indbyrdes med Horsens , Hobro og andre dødkedelige intetsigende klubber som OB burde ligge langt foran på alle parametre . Der er ikke forventninger om sølvmedaljer , men der er forventninger om sammenhæng mellem udmeldinger og handling . Når fremgangen kan ses på resultaterne og ikke blot på lidt flere scoret mål enten for aller imod så skal folk nok begynde at komme på stadion af sig selv .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Den dag JH præsentere en stor superliga profil sådan her:


                      https://www.youtube.com/watch?v=P8j7O0Ie2-8


                      Hopper JEG nøgen i fra 10 meteren ved friluftsbadet
                      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                      Lou Holtz

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                        Den dag JH præsentere en stor superliga profil sådan her:


                        https://www.youtube.com/watch?v=P8j7O0Ie2-8


                        Hopper JEG nøgen i fra 10 meteren ved friluftsbadet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                          Den dag JH præsentere en stor superliga profil sådan her:


                          https://www.youtube.com/watch?v=P8j7O0Ie2-8


                          Hopper JEG nøgen i fra 10 meteren ved friluftsbadet
                          også hvis det er Fellah der står inde i røret?

                          en helt anden ting:

                          Fuck hvor tror jeg en Baskim Kadrii ville kunne løse mange af vores offensive problemer.
                          1. Han har fart og sparker som en hest.
                          2. Han kan spille både kant og angriber med kæmpe kvalitet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            også hvis det er Fellah der står inde i røret?

                            en helt anden ting:

                            Fuck hvor tror jeg en Baskim Kadrii ville kunne løse mange af vores offensive problemer.
                            1. Han har fart og sparker som en hest.
                            2. Han kan spille både kant og angriber med kæmpe kvalitet.
                            Er Fellah "en stor superliga profil" ?
                            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                            Lou Holtz

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                              Er Fellah "en stor superliga profil" ?
                              Ja ifølge JH og Kent Nielsen.

                              Comment


                                Tror nærmere at det er sådan at han lavers tranfers.....håber på trylleri men det ender sgu altid med hvid røg.......����

                                Comment

                                Working...
                                X