Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
    OBs twitter profil tweetede F5..
    Pølsemix er tilbage!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
      F5....
      Det er Janus Drachmann!!!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Det er Janus Drachmann!!!

        René Schrøder
        More
        Transfernews: OB henter Janus Drachmann i FCM. Tjek #tv3sport #transferdk

        Comment


          Det er Drachmann:
          https://twitter.com/Odense_Boldklub/...401223681?s=19
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Jeg troede ikke drachmann ville OB? Jeg er skeptisk.. Ønsker ikke en spiller, som egentlig ikke rigtig vil OB..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Håber godt nok han er fyret inden. Men ellers endnu en spiller som BH får maks ud af.
              Han var fantastisk mod FCK.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                Jeg troede ikke drachmann ville OB? Jeg er skeptisk.. Ønsker ikke en spiller, som egentlig ikke rigtig vil OB..
                Hvem vil OB? OB er næppe førstevalg for ret mange. Det kostede bla en fireårig kontrakt. Men som jeg har skrevet et andet sted, er jeg godt nok tilfreds med denne handel. Kan dog tvivle ret meget om han kan holde et top-6 niveau også om 4 år.
                Han er den første nødvendige signing for at vende udviklingen.
                Last edited by Tåhyler; 18-07-2018, 09:29.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  Jeg troede ikke drachmann ville OB? Jeg er skeptisk.. Ønsker ikke en spiller, som egentlig ikke rigtig vil OB..
                  Den eneste der har sagt det er Svinet. I samme post som han sagde at OB IKKE var interesseret i Drachmann i følge hans kilder.....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Den eneste der har sagt det er Svinet. I samme post som han sagde at OB IKKE var interesseret i Drachmann i følge hans kilder.....
                    Arh. Okay, tak for oplysningen :-) spændt på at høre mere fra Drachmann så..

                    Comment


                      Var der ikke en der nævnte Drackmann var urealistisk og alt for dyr for OB? Var det også svinet?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Man fandt ud af det var nemmere at handle i Jylland
                        Tsk tsk

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Den eneste der har sagt det er Svinet. I samme post som han sagde at OB IKKE var interesseret i Drachmann i følge hans kilder.....
                          Dont. Feed. The. Troll.!!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Arh. Okay, tak for oplysningen :-) spændt på at høre mere fra Drachmann så..
                            Han så sin rolle i FCM blive mindre og mindre. Og han ønsker at være en vigtig spiller og have en stor rolle. Og det kan vi tilbyde ham

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                              Dont. Feed. The. Troll.!!
                              Just.. answering. A. Question.!!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg
                                Janus Drachman vil ikke ob. "det gider han ikke".

                                Citat en 100% sikker fcm-kilde
                                Det er nu ikke kun Svinet, der har sagt, at Drachman ikke gider OB..

                                Comment

                                Working...
                                X