Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Tilgang eller forlængelse?
    Hvornår er meget snart

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
      Hvornår er meget snart
      Går ud fra det er noget der kommer frem i forbindelse med dagens træningskamp - så mon ikke det er MEGET snart.

      Comment


        Meget snart er rigtig meget snart ;-)

        Comment


          Forlængelse med Tverskov til 2020!!!!!!!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            https://twitter.com/Odense_Boldklub/...801876480?s=19
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Åh, herregud.

              Comment


                VIGTIGT
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Kortene blandes idag. Helt nyt hold næsten

                  Comment


                    Vi har åbenlyst forskellige forståelser af, hvad der er en rigtigt god nyhed. Tverskov forlænger med ét år, hvilket formentlig vil sige, at ligesom med Tingager så spiller han max et år mere i klubben, med Tingager var det jo som bekendt kun 6 måneder.

                    Fint nok med en forlængelse, men jo også bare noget der bekræfter os i, at Tverskov snart ikke er OB-spiller længere. Jeg kommer altså ikke til at rende rundt med armene over hovedet resten af dagen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Vi har åbenlyst forskellige forståelser af, hvad der er en rigtigt god nyhed. Tverskov forlænger med ét år, hvilket formentlig vil sige, at ligesom med Tingager så spiller han max et år mere i klubben, med Tingager var det jo som bekendt kun 6 måneder.

                      Fint nok med en forlængelse, men jo også bare noget der bekræfter os i, at Tverskov snart ikke er OB-spiller længere. Jeg kommer altså ikke til at rende rundt med armene over hovedet resten af dagen.
                      Nu skrev OBstruktion jo også bare "godt nyt" - det er det vel svært at argumentere for, at en forlængelse med Tverskov ikke er? Også selvom det du har ret i, at det sandsynligvis bare kommer til at betyde, at vi får nogle penge i kassen, når han formentlig forlaader os.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Vi har åbenlyst forskellige forståelser af, hvad der er en rigtigt god nyhed. Tverskov forlænger med ét år, hvilket formentlig vil sige, at ligesom med Tingager så spiller han max et år mere i klubben, med Tingager var det jo som bekendt kun 6 måneder.

                        Fint nok med en forlængelse, men jo også bare noget der bekræfter os i, at Tverskov snart ikke er OB-spiller længere. Jeg kommer altså ikke til at rende rundt med armene over hovedet resten af dagen.
                        Det vil da også være glædeligt, hvis det betyder at han sælges indenfor et år, da han så har spillet godt og vi kan tjene gode penge på ham. Ingen superligaklubber formår at holde på sine bedste spillere, men det er essentielt at vi formår at tjene penge på dem. Det havde været endnu en brøler ikke at få en forlængelse på plads og derved lade kontrakten løbe ud

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Nu skrev OBstruktion jo også bare "godt nyt" - det er det vel svært at argumentere for, at en forlængelse med Tverskov ikke er? Også selvom det du har ret i, at det sandsynligvis bare kommer til at betyde, at vi får nogle penge i kassen, når han formentlig forlaader os.
                          Er nu heller ikke henvendt til dem, mere til dem der virker helt eksalterede over forlængelsen, det har jeg lidt svært ved at følge. Forskellen på i går og i dag er vel bare, at hvor det i går så ud til, at Tverskov ville smutte gratis til sommer, så er sandsynligheden nu, at han smutter til sommer med et forhåbentligt pænt salg. Når det så er sagt, bliver det jo nok ikke et salg der redder et årsregnskab eller giver OB særligt meget øgede økonomiske muligheder.

                          Hvis Tverskov ikke ser sig selv i OB særligt meget længere og primært bare skal bruge næste sæson til at optimere sig til et skifte, så ville jeg egentlig ønske, at man allerede nu fik sendt ham videre og fandt en mere holdbar byggesten. Nu har vi snakket i flere sæsoner om, at vi manglede en varig løsning i den 6er rolle på midtbanen, så synes jeg sgu det er lidt ærgerligt, hvis vi skal bruge hele næste sæson på at arbejde Tverskov ind i den rolle, hvorefter han så smutter.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Er nu heller ikke henvendt til dem, mere til dem der virker helt eksalterede over forlængelsen, det har jeg lidt svært ved at følge. Forskellen på i går og i dag er vel bare, at hvor det i går så ud til, at Tverskov ville smutte gratis til sommer, så er sandsynligheden nu, at han smutter til sommer med et forhåbentligt pænt salg. Når det så er sagt, bliver det jo nok ikke et salg der redder et årsregnskab eller giver OB særligt meget øgede økonomiske muligheder.

                            Hvis Tverskov ikke ser sig selv i OB særligt meget længere og primært bare skal bruge næste sæson til at optimere sig til et skifte, så ville jeg egentlig ønske, at man allerede nu fik sendt ham videre og fandt en mere holdbar byggesten. Nu har vi snakket i flere sæsoner om, at vi manglede en varig løsning i den 6er rolle på midtbanen, så synes jeg sgu det er lidt ærgerligt, hvis vi skal bruge hele næste sæson på at arbejde Tverskov ind i den rolle, hvorefter han så smutter.
                            Jeg kan sagtens se din pointe.
                            Jeg tror dog ikke, det tager meget arbejde at få ham ind i den rolle - jeg synes allerede han udførte den ganske godt i de kampe han fik der i foråret. Fyrer han en stærk sæson af, tror jeg godt vi kan få en ganske betydelig sum for ham, og så kan nogle af de penge forhåbentlig geninvesteres i en mere varig løsning på 6er-positionen. For en klub af vores størrelse er problemet vel bare, at hvis nogle løsninger er gode nok til at blive regnet som "varige", vil de også automatisk blive salgsemner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Forlængelse med Tverskov til 2020!!!!!!!
                              Positivt og glædeligt, også selv om det "kun" er 1 års forlængelse.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                                Positivt og glædeligt, også selv om det "kun" er 1 års forlængelse.
                                Det er 100% med henblik på at spille en god og skadesfri sæson og blive skudt af.
                                Ikke at skulle være her i 2 år

                                Comment

                                Working...
                                X