Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tipsbladet melder igen Bashkim tæt på et skifte til AaB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Måske tror han sønderjyske er udlandet
      JH kan sin geografi alt syd for konge åen er tysk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
        Tipsbladet melder igen Bashkim tæt på et skifte til AaB.
        Arghh. Der står bare de jagter ham. Intet nyt der

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Arghh. Der står bare de jagter ham. Intet nyt der
          Det ville bare være federe hvis det kom frem at det var os der jagtede ham. Baskim Kadrii kunne vi virkelig godt bruge.
          Vi har brug for et offensivt vitaminboost så det hele ikke hænger på Mathias Jørgensen.
          Jeg er stadig tryg ved at vi har Jakob M som træner som virker taktisk klog og fleksibel og vores unge gutter skal nok komme til at blomstre, men vi har brug for noget mere klasse og rutine. Janus Drachmann var en god signing, men der er tydeligvis brug for mere af den kaliber.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Det ville bare være federe hvis det kom frem at det var os der jagtede ham. Baskim Kadrii kunne vi virkelig godt bruge.
            Vi har brug for et offensivt vitaminboost så det hele ikke hænger på Mathias Jørgensen.
            Jeg er stadig tryg ved at vi har Jakob M som træner som virker taktisk klog og fleksibel og vores unge gutter skal nok komme til at blomstre, men vi har brug for noget mere klasse og rutine. Janus Drachmann var en god signing, men der er tydeligvis brug for mere af den kaliber.
            JH ligger på lur og er klar til at hapse en evt spiller som bliver sorteret fra hvis AaB henter Kadrii ;-)
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              JH ligger på lur og er klar til at hapse en evt spiller som bliver sorteret fra hvis AaB henter Kadrii ;-)
              Snøft.

              Har tænkt på om OB har solgt sig til enkelte agenter. Den vrimmel af bedre spillere der har fået kontrakter i andre danske klubber er måske slet ikke blevet præsenteret for JH og køer.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Arghh. Der står bare de jagter ham. Intet nyt der
                Nej, men Safrankos lejeaftale er faldet på plads nu, så mon ikke, at de rykker nu

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                  Jeg tænker også, at der må være et element af spin i det her. Altså, det kan godt være, at de ikke lykkes med at signe noget brugbart - vi er ved gud ikke en attraktiv klub pt. Men selvfølgelig kan de også se, at der godt kunne trænge til noget frisk blod. Det kunne godt være JH-taktik ikke at signalere købekraft- og lyst, som sikkert kan få prisen til at gå i vejret, hvis man allerede ved, hvad man er ude efter.

                  Men det vil jo vise sig.
                  Til TV2 Fyn siger han også, at der skal noget ind, men at han ellers lader JH kommenterer på den slags

                  Comment


                    Fekir udelukker ikke et sommer skifte. Spændende hvor han evt skal hen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Fekir udelukker ikke et sommer skifte. Spændende hvor han evt skal hen.
                      Fekir ?
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Fekir udelukker ikke et sommer skifte. Spændende hvor han evt skal hen.
                        Han skal være velkommen.. Tror liiiiige han kan snige sig til en plads i startopstillingen ;-P

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          En Næsby dreng OB ikke kunne bruge for et par år siden så vidt jeg husker..
                          Jeg er ikke sikker på, at OB ligefrem vendte tommelfingeren ned. Det handlede vist lige så meget om, at HB Køge kunne tilbyde lettere adgang til spilletid.

                          Jeg tror i øvrigt, han bliver god for SE. Han har fået rigtig meget ros i HB Køge og er startet som lyn og torden i den nye sæson.
                          SLO

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                            Jeg er ikke sikker på, at OB ligefrem vendte tommelfingeren ned. Det handlede vist lige så meget om, at HB Køge kunne tilbyde lettere adgang til spilletid.

                            Jeg tror i øvrigt, han bliver god for SE. Han har fået rigtig meget ros i HB Køge og er startet som lyn og torden i den nye sæson.
                            Han er virkelig heller ikke en Kent Nielsen type, så på den måde gav det også mening. Nu har han så fået 2 år i 1. Div og er så nu (måske) klar til superligaen.

                            Comment


                              Han passer så faktisk glimrende nu... Men kan huske den træningskamp han var med i, der var han altså ikke ret imponerende, man kunne godt se et råt potentiale, men det har nok også været for det bedste, at fortsætte i Køge.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                                Tipsbladet melder igen Bashkim tæt på et skifte til AaB.
                                Ja, AAB jagter Bashkim; men både Bashkim og FCK afventer om mere interessante tilbud.
                                Det lugter ikke af den helt store kærlighed fra den ene part. :-)

                                Comment

                                Working...
                                X