Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sys sgu KEP gør det fint. Han skal bare have en rigtige makker ved siden af ham. Og der er Lund ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      Yep og pølser og øl.Dog ikke gratis.
      Tak for svar

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Sys sgu KEP gør det fint. Han skal bare have en rigtige makker ved siden af ham. Og der er Lund ikke
        Enig. Men håber Ludwig har mere fart end vores gamle midterforsvarsspillere. Vi har nemlig manglet fart i vores midterforsvar. KEP er som en skildpadde når det gælder fart. Tverskov og Lund er heller ikke hurtige.

        Jeg har kun set en træningskamp og der var det svært at vurdere hvor hurtig Ludwig er. Nogen der ved om han rent faktisk er hurtig?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
          Enig. Men håber Ludwig har mere fart end vores gamle midterforsvarsspillere. Vi har nemlig manglet fart i vores midterforsvar. KEP er som en skildpadde når det gælder fart. Tverskov og Lund er heller ikke hurtige.

          Jeg har kun set en træningskamp og der var det svært at vurdere hvor hurtig Ludwig er. Nogen der ved om han rent faktisk er hurtig?
          Syntes han er okay med speed. Ikke noget ekstraordinært dog. Men han læser spillet godt og er på forkant med det meste i det jeg har set

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            Sys sgu KEP gør det fint. Han skal bare have en rigtige makker ved siden af ham. Og der er Lund ikke
            Enig. Men Ludwig er også 2 klasser over Lund. Så må vi håbe at KEP kan finde et passende niveau også

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Syntes han er okay med speed. Ikke noget ekstraordinært dog. Men han læser spillet godt og er på forkant med det meste i det jeg har set
              Rigtige hurtige folk som samtidige kan tænke fodbold i miderforsvaret, så spiller de ikke i superligaen, så snakker vi om helt andre spiller i andre prisklasser!! Ludwig virker som om han har okay fart. Men mest vigtig tænker fodbold. KEP er en okay midterforsvar, kommer med noget erfaring bare han ikke taber hovedet. Bare vi har hurtige backs, det er mere vigtigt.
              Lund har jeg desværre hellere ikke den store fidus til, men han er heller ikke med i morgen pga af skade, og der er Skolnik med som reserve iflg hjemmesiden.
              Tverskov er også ok. En god start og drengene får masser af selvtillid, så kan alt ske.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg
                Rigtige hurtige folk som samtidige kan tænke fodbold i miderforsvaret, så spiller de ikke i superligaen, så snakker vi om helt andre spiller i andre prisklasser!! Ludwig virker som om han har okay fart. Men mest vigtig tænker fodbold. KEP er en okay midterforsvar, kommer med noget erfaring bare han ikke taber hovedet. Bare vi har hurtige backs, det er mere vigtigt.
                Lund har jeg desværre hellere ikke den store fidus til, men han er heller ikke med i morgen pga af skade, og der er Skolnik med som reserve iflg hjemmesiden.
                Tverskov er også ok. En god start og drengene får masser af selvtillid, så kan alt ske.
                Tverskov er altså mere end ok. Syntes virkelig at han er en af de få der har klasse og potentiale til meget mere.
                Håber bare at man kan få glæde af ham endnu en sæson og så skyde ham af næste sommer

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tverskov er altså mere end ok. Syntes virkelig at han er en af de få der har klasse og potentiale til meget mere.
                  Håber bare at man kan få glæde af ham endnu en sæson og så skyde ham af næste sommer
                  Sorry gik lidt stærkt, fin spiller Tverskov, vi er enige.....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tverskov er altså mere end ok. Syntes virkelig at han er en af de få der har klasse og potentiale til meget mere.
                    Håber bare at man kan få glæde af ham endnu en sæson og så skyde ham af næste sommer
                    Der er så lige det, at hans kontrakt udløber til næste sommer. Han er et af vores relativt få oplagte salgsemner, så det vil næppe være nogen kæmpe overraskelse, hvis han ryger nu.

                    Jeg håber naturligvis, at vi kan forlænge med ham, men mon ikke både han og Barrett (som også har udløb næste sommer) lige ser, hvad der rør sig på markedet for dem og vurderer på udviklingen i OB, før de evt. tænker forlængelse?

                    Tverskov og Barrett er principielt lige så meget i farezonen som Gryte. De kan smutte eller lave en 'Falk' på os.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Der er så lige det, at hans kontrakt udløber til næste sommer. Han er et af vores relativt få oplagte salgsemner, så det vil næppe være nogen kæmpe overraskelse, hvis han ryger nu.

                      Jeg håber naturligvis, at vi kan forlænge med ham, men mon ikke både han og Barrett (som også har udløb næste sommer) lige ser, hvad der rør sig på markedet for dem og vurderer på udviklingen i OB, før de evt. tænker forlængelse?

                      Tverskov og Barrett er principielt lige så meget i farezonen som Gryte. De kan smutte eller lave en 'Falk' på os.
                      Ja den frygt kan man godt have pt. De 2 har udviklet sig godt og hvis holdet bliver godt forstærket og vi klarer os godt kunne jeg godt se dem blive en håndfuld millioner værd. Måske plus det løse. Hvis de holder sig fri for skader.

                      Jeg vil faktisk hellere nøjes med 2 gode forstærkninger hvis det betød at vi kunne forlænge med de to. Specielt Tverskov. For det vil nok kræve at de skal have forelagt en pæn kontrakt der vil tære lidt på lønbudgettet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg
                        jeg ville blive meget overrasket hvis ikke KL skriver kontrakt med os ret hurtigt. Det sker så tit at de ikke får bedre tilbud, når de først er hjemme og vende. Han ville helt sikkert presse sig på i stedet for KEP eller ved skader/karantæner. Tror hellere ikke rigtig på Marco L.
                        Så mangler vi bare en på venstre siden, som kan afløse Ludvig ved skader/karantæner. Vi har ikke rigtig nogle venstrebenet afløser der mener jeg.
                        Ikke andet ind U19Skolnik, som ellers har gjort det fint i de 3 træningskampe jeg har set. Men det er lidt tidligt. Der er kommet en meget mere positiv stemning på linjen efter at JM er trådt til, jeg er sikker på at vi ser et forandret OB hold. Og alle de penge vi har sparet i lønkroner til de 5-6 spiller der stoppet efter sommerferien, kunne vi passene bruge til et par stærke profiler som ville kunne gå i start 11 for dag 1. Tror vi får den gode sæson som vi har drømt om længe.
                        KL har klasse, aber dabei med hans skader i Holland, men en 2-3 årig kontrakt giver måske også mulighed for en klasse spiller i en periode og så tjene en god skilling på ham, hvis hans skade frekvens kan ændres.

                        Syntes der er andre pladser hvor behovet for forstærkninger er mere åbenlys, er det i grunden ikke skuffende at der ikke er sket mere her ligefør sæson start, eller er det forventeligt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                          KL har klasse, aber dabei med hans skader i Holland, men en 2-3 årig kontrakt giver måske også mulighed for en klasse spiller i en periode og så tjene en god skilling på ham, hvis hans skade frekvens kan ændres.

                          Syntes der er andre pladser hvor behovet for forstærkninger er mere åbenlys, er det i grunden ikke skuffende at der ikke er sket mere her ligefør sæson start, eller er det forventeligt.
                          Jeg synes OB har handlet resolut og beslutsomt ved at hente Ludwig i ACH. Her var behovet indlysende nødvendigt. Resten er tæt på forventeligt, men jeg føler mig sikker på at JH/JM ved hvad de søger, og at de arbejder på sagerne. Ting kan pludselig gå hurtigt, og der skal ikke handles blot for at handle.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Godt nyt på vej meget snart

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Godt nyt på vej meget snart
                              Tilgang eller forlængelse?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                                Tilgang eller forlængelse?
                                Og hvad er meget snart?

                                Comment

                                Working...
                                X