Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Det er vel kun en vennetjeneste for at holde sig i gang:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kasper...g-i-gang-i-ob/
    Det er det da indtil videre, for det vil da være lidt tidligt i transfervinduet at opgive håbet om at fortsætte i udlandet, som han gav udtryk for, for et par uger siden. Det er dog et fint sted at vise sig frem, hvis det nu ikke kommer seriøse bejlere, for vi kunne da sagtens bruge en til at udfordrer Ludwig og KEP. Tvivler på at Lund for alvor kommer til at true de to

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Det er det da indtil videre, for det vil da være lidt tidligt i transfervinduet at opgive håbet om at fortsætte i udlandet, som han gav udtryk for, for et par uger siden. Det er dog et fint sted at vise sig frem, hvis det nu ikke kommer seriøse bejlere, for vi kunne da sagtens bruge en til at udfordrer Ludwig og KEP. Tvivler på at Lund for alvor kommer til at true de to
      Ja vi må se om nogen vil have ham som er over OB`s niveau. Men det lyder til at han er eventyrlysten og OB gider jo heller ikke have en gæst rendende rundt på en stor kontrakt

      Nej det ville godt nok også overraske mig hvis Lund kom i nærheden af spilletid dette efterår mm der er skader og karantæner

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Det er det da indtil videre, for det vil da være lidt tidligt i transfervinduet at opgive håbet om at fortsætte i udlandet, som han gav udtryk for, for et par uger siden. Det er dog et fint sted at vise sig frem, hvis det nu ikke kommer seriøse bejlere, for vi kunne da sagtens bruge en til at udfordrer Ludwig og KEP. Tvivler på at Lund for alvor kommer til at true de to
        jeg ville blive meget overrasket hvis ikke KL skriver kontrakt med os ret hurtigt. Det sker så tit at de ikke får bedre tilbud, når de først er hjemme og vende. Han ville helt sikkert presse sig på i stedet for KEP eller ved skader/karantæner. Tror hellere ikke rigtig på Marco L.
        Så mangler vi bare en på venstre siden, som kan afløse Ludvig ved skader/karantæner. Vi har ikke rigtig nogle venstrebenet afløser der mener jeg.
        Ikke andet ind U19Skolnik, som ellers har gjort det fint i de 3 træningskampe jeg har set. Men det er lidt tidligt. Der er kommet en meget mere positiv stemning på linjen efter at JM er trådt til, jeg er sikker på at vi ser et forandret OB hold. Og alle de penge vi har sparet i lønkroner til de 5-6 spiller der stoppet efter sommerferien, kunne vi passene bruge til et par stærke profiler som ville kunne gå i start 11 for dag 1. Tror vi får den gode sæson som vi har drømt om længe.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg
          jeg ville blive meget overrasket hvis ikke KL skriver kontrakt med os ret hurtigt. Det sker så tit at de ikke får bedre tilbud, når de først er hjemme og vende. Han ville helt sikkert presse sig på i stedet for KEP eller ved skader/karantæner. Tror hellere ikke rigtig på Marco L.
          Så mangler vi bare en på venstre siden, som kan afløse Ludvig ved skader/karantæner. Vi har ikke rigtig nogle venstrebenet afløser der mener jeg.
          Ikke andet ind U19Skolnik, som ellers har gjort det fint i de 3 træningskampe jeg har set. Men det er lidt tidligt. Der er kommet en meget mere positiv stemning på linjen efter at JM er trådt til, jeg er sikker på at vi ser et forandret OB hold. Og alle de penge vi har sparet i lønkroner til de 5-6 spiller der stoppet efter sommerferien, kunne vi passene bruge til et par stærke profiler som ville kunne gå i start 11 for dag 1. Tror vi får den gode sæson som vi har drømt om længe.
          Så skal det i hvert fald være en venstrebenet VB som kan vikariere i CF, ellers vil den hedde Ludwig, KEP, KL, Lund + nr 5 bare i CF. Det vil måske alligevel være i overkanten når vi bare spiller liga og pokal.

          Comment


            Kan nu ikke lige se vi har brug for en Kasper Larsen lige pt. Der er andre steder på banen der er vigtigere at forstærke sig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Kan nu ikke lige se vi har brug for en Kasper Larsen lige pt. Der er andre steder på banen der er vigtigere at forstærke sig.
              Det kan jeg nu sagtens. Jeg tvivler på at vi en stærkere defensiv midtbanespiller end tverskov og ved at købe Larsen, så frigøre vi ham mere eller mindre totalt fra at skulle vikariere i midterforsvaret. Det er selvfølgelig også en mulighed at købe en defensiv midtbanespiller, som så kan konkurrere og gøre plads til at han kan vikariere, men synes ikke den ene løsning frem for den anden er mere eller mindre rigtig, med mindre at vi virkelig kan finde en mand på midtbanen som kan sparke røv

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Det kan jeg nu sagtens. Jeg tvivler på at vi en stærkere defensiv midtbanespiller end tverskov og ved at købe Larsen, så frigøre vi ham mere eller mindre totalt fra at skulle vikariere i midterforsvaret. Det er selvfølgelig også en mulighed at købe en defensiv midtbanespiller, som så kan konkurrere og gøre plads til at han kan vikariere, men synes ikke den ene løsning frem for den anden er mere eller mindre rigtig, med mindre at vi virkelig kan finde en mand på midtbanen som kan sparke røv
                Enig i det fremhævede. Nu er det sandsynligvis Kasper selv, som søger noget andet - når man først har spillet fast i Eresdivisie, så er det nok lidt sjovere end superliga for den gamle klub. Men det ville da være fedt. Og i en helt ideel verden ville det måske skabe plads til en offensivt farlig boks-boks midtbanespiller.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Det kan jeg nu sagtens. Jeg tvivler på at vi en stærkere defensiv midtbanespiller end tverskov og ved at købe Larsen, så frigøre vi ham mere eller mindre totalt fra at skulle vikariere i midterforsvaret. Det er selvfølgelig også en mulighed at købe en defensiv midtbanespiller, som så kan konkurrere og gøre plads til at han kan vikariere, men synes ikke den ene løsning frem for den anden er mere eller mindre rigtig, med mindre at vi virkelig kan finde en mand på midtbanen som kan sparke røv
                  jeg synes du har en god pointe, også med henblik på at KEP sandsynligvis ikke fortsætter i OB efter denne sæson. KL ind vil betyde at der også er minimum Tverskov, JJT og CN til def. midt, og de 3 vil kunne supplere hinanden godt, og JM vil have mulighed for at variere opstilling efter modstanderne, eller kampens forløb.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Enig i det fremhævede. Nu er det sandsynligvis Kasper selv, som søger noget andet - når man først har spillet fast i Eresdivisie, så er det nok lidt sjovere end superliga for den gamle klub. Men det ville da være fedt. Og i en helt ideel verden ville det måske skabe plads til en offensivt farlig boks-boks midtbanespiller.
                    Jamen jeg tror absolut også OB er klar med pen og papir, hvis Kasper skulle være indstillet på en fremtid i OB. I hans alder synes jeg da også at han skal have ambitionerne om udlandet, når nu han har vist at han kan begå sig i Holland. Omvendt så hvis der ikke rigtig dukker noget seriøst op, man har hjertet i OB og kan mærke til træning at man vil passe skide godt ind på det her hold. Så kan man vel ikke undgå at tanker om en permanent aftale dukker op i hovedet på ham. Jeg drømmer måske, men jeg har også altid været stor fan af KL

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Kan nu ikke lige se vi har brug for en Kasper Larsen lige pt. Der er andre steder på banen der er vigtigere at forstærke sig.
                      KEP har dygtigt profilerer sig med sjove bemærkninger på sociale medier. Det har ændret en del fans syn på ham. Rent fodbold fagligt, så har han leveret en rimelig halv sæson i hans OB tid. Det skal bemærkes, at Gyte stod over evne i den periode og at Tingager vandt meget i luften, ligesom hans lange stænger reddede situation mange gange. Hvis i læser tilbage vil hukommelsen komme tilbage, og afsløre at KEP faktisk ikke har været stærkt spillende. Når han så oven i købet ikke kan holde hovedet koldt i varme situationer, som anfører, så skal det jo sejle. Hvad skal de øvrige spillere på banen tænke når ens anfører pisser dommerne af, og måske koster det en kendelse eller 8 i en kamp. KEP er en god reserve, og hvis han er indstillet på at lære fra sig (især også med hvad man ikke skal), så har han en berettigelse i truppen. Ellers er det bedst, at han tager til f.eks Viborg, hvor niveauet passe.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        KEP har dygtigt profilerer sig med sjove bemærkninger på sociale medier. Det har ændret en del fans syn på ham. Rent fodbold fagligt, så har han leveret en rimelig halv sæson i hans OB tid. Det skal bemærkes, at Gyte stod over evne i den periode og at Tingager vandt meget i luften, ligesom hans lange stænger reddede situation mange gange. Hvis i læser tilbage vil hukommelsen komme tilbage, og afsløre at KEP faktisk ikke har været stærkt spillende. Når han så oven i købet ikke kan holde hovedet koldt i varme situationer, som anfører, så skal det jo sejle. Hvad skal de øvrige spillere på banen tænke når ens anfører pisser dommerne af, og måske koster det en kendelse eller 8 i en kamp. KEP er en god reserve, og hvis han er indstillet på at lære fra sig (især også med hvad man ikke skal), så har han en berettigelse i truppen. Ellers er det bedst, at han tager til f.eks Viborg, hvor niveauet passe.
                        Du da helt væk mand ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Du da helt væk mand ...
                          Dagens KEP rant fra tOrnBjerg...

                          Min holdning er at KEP gør det okay og det ikke er den plads vi har de største mangler..
                          Men ja selvfølgelig kunne vi forstærkes hvis der blev hentet noget ala Kasper Larsen til hans plads. Men midlerne kan bruges bedre andre steder på banen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Du da helt væk mand ...
                            Lige frem væk. Tag en tur tilbage i tiden og gense at KEP virkelig har fået hug for mange kampe. Jeg vil fastholde, at han har været en skuffelse, og da Gyte blev menneskelige, så så vi KEPs niveau.
                            Du har din holdning, jeg mener ikke han har niveauet til et hold som drømmer om slutspil. At han så oven i købet opfører som en forkælet teanage over for dommerne gavner under ingen omstændigheder holdet.
                            Som jeg skrev så glæder jeg mig til at han bliver kommentator. Det vil blive sjovt, pågående og ærligt.

                            Comment


                              Er der gratis indgang i morgen mod Hvidovre?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                                Er der gratis indgang i morgen mod Hvidovre?
                                Yep og pølser og øl.Dog ikke gratis.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X