Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Selvom Rømer projektet ikke har båret frugt så spillede han alligevel 37 kampe for FCM i den 1,5 sæson inden han kom til OB. Heraf 30 fra start. Og sidste kamp inden han skiftede. Så helt uden for truppen er alligevel lidt af en overdrivelse. Vi købte heller ikke Fellah, men lejede ham (efter sigende for stort set ingen penge). Og en af de bedste spillere fra Sønderjyske. Det er ikke prangende, men så slemt er det heller ikke.
    Gider du godt at lade være med at ødelægge min understregning af hvorfor vi ikke henter i den kategori som Hestbjerg94 foreslog, med specifikke facts?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Gider du godt at lade være med at ødelægge min understregning af hvorfor vi ikke henter i den kategori som Hestbjerg94 foreslog, med specifikke facts?
      ;)

      Comment


        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...a-skytte-salg/ Er det mon OB der er næste destination?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...a-skytte-salg/ Er det mon OB der er næste destination?
          Tror/håber jeg ikke. Skytte i Michelsens system lugter af et fejlcast på linje med Rømer som 6er i Kents system. Så skulle det være i en rolle som spilfordeler centralt i stedet for JJT, men det kan jeg slet ikke se give mening.

          Comment


            Vi har været i Ådalen i dag, og vi fik en hurtig kommentar fra Jesper Hansen om, at der bliver arbejdet på tilgange, men man skal ikke forvente noget i næste uge.

            Derudover håber OB stadig, at Mathias Jørgensen snart kan skrive under på en kontrakt.

            Comment


              Det var så Fcm der hentede Skytte.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...a-skytte-salg/ Er det mon OB der er næste destination?
                Så kan den også lukkes: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-sammy-skytte/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                  Sært

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Sært
                    Hvorfor? Han er jo slet ikke god nok til Fcm for nuværende...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Hvorfor? Han er jo slet ikke god nok til Fcm for nuværende...
                      Nej, og derfor er det sært. Hvis man skal tro mediemaskinen i fcm, så har de den ene efter den anden klar til den centrale midt fra deres akademi. Hvorfor så hente en udviklingsspiller, som ikke har præsteret ret godt i år, og som der må være nogle spørgsmålstegn ud for

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Hvorfor? Han er jo slet ikke god nok til Fcm for nuværende...
                        Tja, man kan jo læse det lidt på forskellige måder.

                        Grundlæggende kan jeg godt lide idéen, især når man som FCM har råd til det. De henter et stadigt rigtigt interessant talent, givetvis til en fornuftig pris nu, som er gået i stå i den her sæson, men som dog kun lige er blevet 21 og har vist et potentiale der godt kan række til FCM på sigt. Det burde være muligt at få noget fornuftigt ud af Skytte, og selvom niveauet måske ikke i sidste ende viser sig at være godt nok til at starte for FCM, så kan de givetvis sælge ham videre til en fin pris om to-tre sæsoner, til f.eks. en klub som OB.

                        Lige præcis matchet med Horsens, synes jeg sgu også er lidt underligt. Skytte er godt nok en helt anden type end hvad Horsens har og har haft på midtbanen de sidste 3-4 sæsoner, og spillestilen virker ikke som et oplagt match med hans kompetencer. Måske er det tiltænkt at skulle være en form for hærdning af ham fysisk i en væsentligt mere duelpræget stil, som FCM jo også er kendetegnet ved, men jeg havde nok forsøgt at få ham på græs i Vendsyssel, Esbjerg eller måske Randers, i første omgang.

                        Hvis vi skal udråbe noget som sært, må det snarere være den handel de lavede med ham den canadieren tidligere på dagen. De henter en 24-årig spiller i en ungarsk klub og lejer ham ud til Fredericia. Hvis man henter en på 24, skal han da helst ikke være niveaumæssigt for langt fra holdet, og er det så i midten af 1. division at han skal lægge det sidste på? Det virker sgu sært.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Nej, og derfor er det sært. Hvis man skal tro mediemaskinen i fcm, så har de den ene efter den anden klar til den centrale midt fra deres akademi. Hvorfor så hente en udviklingsspiller, som ikke har præsteret ret godt i år, og som der må være nogle spørgsmålstegn ud for

                          Fordi at FCM har til den centrale midtbane:
                          Jacob Poulsen (34)
                          Halsti (34) - Smutter godt nok
                          Sparv (31)
                          Drachmann (30)
                          Kaan Kairinen (19)

                          Det er altså en meget gammel central midtbane man har, så at købe Sammy Skytte giver fin mening. Han får et halvt/helt år i AC Horsens, hvor han næsten må være garanteret spilletid til lige at komme i omdrejning igen og så tilbage til Midtjylland og ved vinter eller sommer og dominere der. Ligesom man gjorde med Mads Dyhr.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/mohamm...-stopper-i-ob/

                            Så kan spekulationerne ophøre (heldigvis).
                            Det lyder godt. Fellah var ja åbenbart en yndlingsprojekt af Jesper Hansen (og Kent) man arbejdede årevis på. Så det kan vel kun betyde at det er JM som besluttede sig om "tommelfinger ned". Så får JH endelig den kritiske sparringsparter som er stærk nok at give modvind og håndhæve sine forestillinger.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                              Fordi at FCM har til den centrale midtbane:
                              Jacob Poulsen (34)
                              Halsti (34) - Smutter godt nok
                              Sparv (31)
                              Drachmann (30)
                              Kaan Kairinen (19)

                              Det er altså en meget gammel central midtbane man har, så at købe Sammy Skytte giver fin mening. Han får et halvt/helt år i AC Horsens, hvor han næsten må være garanteret spilletid til lige at komme i omdrejning igen og så tilbage til Midtjylland og ved vinter eller sommer og dominere der. Ligesom man gjorde med Mads Dyhr.
                              Du glemmer så lige lidt folk her også.

                              Frank Onyeka (20) Har allerede vist et stort potentiale her i foråret
                              Michael Baidoo (19) En spiller de taler varmt om, og som allerede har været meget med omkring seniorholdet, selvom han først blev 19 i maj.
                              Victor Torp (18) Fast mand på U19-landsholdet, profil i Youth League og sparker bl.a. nogle vanvittige frispark.

                              Så vækstlaget er tilstede, men som jeg også skrev, så ser jeg fin mening i at tage Skytte ind til en fornuftig pris, og det taber de næppe noget særligt på i det lange løb.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Du glemmer så lige lidt folk her også.

                                Frank Onyeka (20) Har allerede vist et stort potentiale her i foråret
                                Michael Baidoo (19) En spiller de taler varmt om, og som allerede har været meget med omkring seniorholdet, selvom han først blev 19 i maj.
                                Victor Torp (18) Fast mand på U19-landsholdet, profil i Youth League og sparker bl.a. nogle vanvittige frispark.

                                Så vækstlaget er tilstede, men som jeg også skrev, så ser jeg fin mening i at tage Skytte ind til en fornuftig pris, og det taber de næppe noget særligt på i det lange løb.

                                Frank Onyeka er ikke taget med fordi han ikke spiller central midt. De 2 andre har jeg ikke taget med fordi, der på Transfermarkt ikke står noget om at de rykkes op i 1. holdstruppen :-)

                                Comment

                                Working...
                                X