Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg håber godt nok heller ikke, at vi fortsætter med Fellah. Synes også, at det ville være overraskende for ud fra, hvad jeg har hørt, så var det 95% Kent Nielsens projekt, og alligevel spillede han stort set ikke.
    Men ja, hvorfor er det så ikke meldt noget ud? Jeg håber, at det er fordi, han er på leje måneden ud, så han ligeså godt kan nå at vise sig frem for Michelsen, inden man afskriver ham definitivt. Det håber jeg virkeligt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Jeg håber godt nok heller ikke, at vi fortsætter med Fellah. Synes også, at det ville være overraskende for ud fra, hvad jeg har hørt, så var det 95% Kent Nielsens projekt, og alligevel spillede han stort set ikke.
      Men ja, hvorfor er det så ikke meldt noget ud? Jeg håber, at det er fordi, han er på leje måneden ud, så han ligeså godt kan nå at vise sig frem for Michelsen, inden man afskriver ham definitivt. Det håber jeg virkeligt.
      Syntes mere han virkede som et JH projekt. For Kent gav ham ikke mange chancer. Heller ikke til sidst da kampene ikke betød det store

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Syntes mere han virkede som et JH projekt. For Kent gav ham ikke mange chancer. Heller ikke til sidst da kampene ikke betød det store
        Jeg kunne nu godt forestille mig, at han var Kents projekt, og at han så bare har leveret et sløjt indtryk til træning. Historierne fra FCN og især Esbjerg gik jo også på, at han ikke ligefrem var den der gik forrest der.

        Jeg har ikke nogen fornemmelse af, at JH har nogen forkærlighed for en særlig spillertype eller har en kraftig holdning i den retning, bortset fra at de selvfølgelig helst skal kunne sige "Rødgrød med fløde", uden det store besvær.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jeg kunne nu godt forestille mig, at han var Kents projekt, og at han så bare har leveret et sløjt indtryk til træning. Historierne fra FCN og især Esbjerg gik jo også på, at han ikke ligefrem var den der gik forrest der.

          Jeg har ikke nogen fornemmelse af, at JH har nogen forkærlighed for en særlig spillertype eller har en kraftig holdning i den retning, bortset fra at de selvfølgelig helst skal kunne sige "Rødgrød med fløde", uden det store besvær.
          Vi finder nok aldrig ud af det mm at han hentes uden at blive brugt eller få chancer

          Comment


            Sådan ser vores hold vel ud uden Gryte og Fellah som jeg regner med ikke er der i næste sæson. Forhåbentlig ikke Fellah. Få ham væk!

            Thomas Mikkelsen
            Oliver Christensen

            Højrebacks:
            Ryan Johnson Laursen
            Mikkel Desler

            Midterforsvarer:
            Marco Lund
            Kenneth Emil Petersen
            Jeppe Tverskov

            Venstreback
            Jacob Barrett Laursen

            Centrale midtbane
            Jens Jakob Thomasen
            Andre Rømer

            Kantspillere
            Casper Nielsen
            Mathias Greve
            Troels Kløve
            Julius Eskesen

            Angreb:
            Anders K Jacobsen
            Rasmus Festersen
            Nicklas Helenius

            Så kan vi lægge tre til Mj/Yao, Harboe og Frøkjær, så er vi kun oppe på 20. Så skal vi vel have en målmand og venstreback ind. Så håber jeg både på en midterforsvarspiller og en skraldemand på den defensive midtbane. Er det helt hen i vejret?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
              Så kan vi lægge tre til Mj/Yao, Harboe og Frøkjær, så er vi kun oppe på 20. Så skal vi vel have en målmand og venstreback ind. Så håber jeg både på en midterforsvarspiller og en skraldemand på den defensive midtbane. Er det helt hen i vejret?
              Nej, det synes jeg ikke. Jeg tror nu ikke, at der kommer både en midterforsvarer og en defensiv midt. Alt efter hvor Tverskov ses i Michelsens system, tror jeg at der hentes en til den position det ikke bliver.

              Jeg tør også godt sætte navn på to af dem: Mikkel Andersen og Erik Marxen, rent gæt vel at mærke. Og så er spørgsmålet så om man vil række ud efter noget større på den midterforsvarer/central midt position, jeg vil dog ikke bliver chokeret, hvis den lander på Daniel A. Pedersen f.eks.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Nej, det synes jeg ikke. Jeg tror nu ikke, at der kommer både en midterforsvarer og en defensiv midt. Alt efter hvor Tverskov ses i Michelsens system, tror jeg at der hentes en til den position det ikke bliver.

                Jeg tør også godt sætte navn på to af dem: Mikkel Andersen og Erik Marxen, rent gæt vel at mærke. Og så er spørgsmålet så om man vil række ud efter noget større på den midterforsvarer/central midt position, jeg vil dog ikke bliver chokeret, hvis den lander på Daniel A. Pedersen f.eks.
                Jeg ville passe på med Mikkel Andersen, det er altså en målmand hvor der ikke er langt mellem de store fejl ... han laver også vilde redninger, men dropper relativt ofte.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                  Sådan ser vores hold vel ud uden Gryte og Fellah som jeg regner med ikke er der i næste sæson. Forhåbentlig ikke Fellah. Få ham væk!

                  Thomas Mikkelsen
                  Oliver Christensen

                  Højrebacks:
                  Ryan Johnson Laursen
                  Mikkel Desler

                  Midterforsvarer:
                  Marco Lund
                  Kenneth Emil Petersen
                  Jeppe Tverskov

                  Venstreback
                  Jacob Barrett Laursen

                  Centrale midtbane
                  Jens Jakob Thomasen
                  Andre Rømer

                  Kantspillere
                  Casper Nielsen
                  Mathias Greve
                  Troels Kløve
                  Julius Eskesen

                  Angreb:
                  Anders K Jacobsen
                  Rasmus Festersen
                  Nicklas Helenius

                  Så kan vi lægge tre til Mj/Yao, Harboe og Frøkjær, så er vi kun oppe på 20. Så skal vi vel have en målmand og venstreback ind. Så håber jeg både på en midterforsvarspiller og en skraldemand på den defensive midtbane. Er det helt hen i vejret?
                  Nej det lyder meget rigtigt det hele :). Mathias Jørgensen og en erstatning for Grytebust. Og så et par stykker udefra som fx kunne være Kasper L og DAP.
                  Så tror jeg heller ikke vi skal regne med mere mm flere end Grytebust sælges

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Jeg ville passe på med Mikkel Andersen, det er altså en målmand hvor der ikke er langt mellem de store fejl ... han laver også vilde redninger, men dropper relativt ofte.
                    Jeg ville da heller ikke være ovenud begejstret, men med Mikkel Andersen får du mere eller mindre hvad man kan regne med, en gennemsnitlig Superligamålmand. Sammenlignet med f.eks. en polsk keeper der har haft et par gode sæsoner for nogle år tilbage, og ellers har haft problemer med at stå fast og finde kontinuitet uanset, hvilke klubber han har været i, så lyder Mikkel Andersen som et langt mere sandsynligt OB-køb, i min verden.

                    Comment


                      Er der forresten nogen der har hørt mere til det famøse fan/sportslig ledelse møde den 20/6?
                      8 dage tilbage og intet om det. Er det ikke sådan noget man melder ud i god tid så folk kan få det planlagt?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Er der forresten nogen der har hørt mere til det famøse fan/sportslig ledelse møde den 20/6?
                        8 dage tilbage og intet om det. Er det ikke sådan noget man melder ud i god tid så folk kan få det planlagt?
                        https://www.facebook.com/events/6272...28726294590726
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Os der ikke bruger facebook siger tak

                          Comment



                            Det har de været gode til at melde ud om OB
                            siden 1887

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                              Det har de været gode til at melde ud om OB
                              Ville man normalt vis ikke også ligge det på hjemmesiden?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Os der ikke bruger facebook siger tak

                                Albani og Odense Boldklub inviterer dig indenfor på Nature Energy Park!

                                Så sæt kryds i kalenderen, onsdag d. 20. juni fra kl. 19.00, hvor du i de efterfølgende timer bl.a. vil få muligheden for, at komme helt tæt på vores nye cheftræner, Jakob Michelsen, og høre mere om forventningerne til den kommende sæson og til fremtidens OB.

                                Dørene åbner kl. 18.45 hvor vi byder velkommen i VIP-indgangen ved Albani-tribunen.

                                Der er adgang for alle OB fans og vores nye hovedsponsor Albani byder på en kold forfriskning!

                                Dagens program vil omhandle:

                                • Præsentation af OB's nye cheftræner Jakob Michelsen
                                • Forventninger til transfervinduet og den nye sæson v/ Sportsdirektør Jesper Hansen
                                • Præsentation af Enrico Augustinus – ny direktør i Odense Sport & Event
                                • Ny sæson, nye tiltag v/ kommerciel chef Jack Jørgensen
                                • Præsentation af Andreas Brix – ny fankoordinator/SLO
                                • OB Fan-talk ”Spørg os om alt” v/ Jesper, Enrico og Jakob

                                På dagen vil der også være mulighed for, at du kan købe eller forny dit sæsonkort.

                                Vi glæder os til at se jer!
                                Odense Boldklub

                                Sammen for klubben. For byen. For altid.
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X