Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Og er vel en god idé til os. Om der er bedre, ja nok. Men når bare det er klare forstærkninger til pladser de er vante til er jeg tilfreds.
    Vi må se. Umiddelbart hellere Drachmann end Kroon. Syntes vi har 4 gode kantspillere allerede i Greve,Julius,Kløve og Casper

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Vi må se. Umiddelbart hellere Drachmann end Kroon. Syntes vi har 4 gode kantspillere allerede i Greve,Julius,Kløve og Casper
      Helt enig. 4 kanter til 2 pladser må være nok. Desler kan også spille kant hvis det kniber.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Helt enig. 4 kanter til 2 pladser må være nok. Desler kan også spille kant hvis det kniber.
        Præcis. Så skal der komme 1 ind til kanten skal han have minimum have Kløve niveau eller bedre. Ellers er det bedre at bruge pengene på en central midtbanespiller der kan binde lortet sammen.
        Kan ikke forestille mig at vi får flere angribere hvis det lykkedes at skrive med Mathias Jørgensen. Så er de 4

        Men mon ikke at vi også sælger en spiller foruden Grytebust som også skal erstattes

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Præcis. Så skal der komme 1 ind til kanten skal han have minimum have Kløve niveau eller bedre. Ellers er det bedre at bruge pengene på en central midtbanespiller der kan binde lortet sammen.
          Kan ikke forestille mig at vi får flere angribere hvis det lykkedes at skrive med Mathias Jørgensen. Så er de 4

          Men mon ikke at vi også sælger en spiller foruden Grytebust som også skal erstattes
          Lyder meget sandsynligt. Vi må se hvad der sker. Under alle omstændigheder er vi forstærket allerede nu. Ikke mindst på træner posten.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Vi må se. Umiddelbart hellere Drachmann end Kroon. Syntes vi har 4 gode kantspillere allerede i Greve,Julius,Kløve og Casper

            Øhh syntes du Casper er god på kanten ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Øhh syntes du Casper er god på kanten ?
              Under JM kunne jeg godt se ham som kant spiller hvis der skal fight og fart over feltet
              ved godt han spillede meget midt i foråret men der syntes jeg faktisk at han var en af de bedste samlet set.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Under JM kunne jeg godt se ham som kant spiller hvis der skal fight og fart over feltet
                ved godt han spillede meget midt i foråret men der syntes jeg faktisk at han var en af de bedste samlet set.
                Meget enig. Tror I der kommer en venstreback ind? Eller har de en ungdomsspiller, der kunne komme ind og være reserve eventuelt Mathias Bonde, eller er han ikke så god, som de regnede med?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                  Meget enig. Tror I der kommer en venstreback ind? Eller har de en ungdomsspiller, der kunne komme ind og være reserve eventuelt Mathias Bonde, eller er han ikke så god, som de regnede med?
                  Mathias Bonde har været meget ud og ind af holdet på U19 simpelthen fordi han ikke har præsteret. Han sluttede dog af med et par gode kampe.
                  Så han må videre i karrieren. For det bliver ikke i OB

                  Om vi får en ny back er svært at sige. Desler er vel en fornuftig reserve.
                  Men Barret har også kun kontrakt 1 år mere. Som hvem ved om han måske vil videre i karrieren efter en fornuftig sæson?

                  Comment


                    Dem som har tænkt på Tingager, han har skrevet en lang smøre på Tysk på instagram, og han bliver i Eintracht B. og spiller 3. Bundesliga.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Dem som har tænkt på Tingager, han har skrevet en lang smøre på Tysk på instagram, og han bliver i Eintracht B. og spiller 3. Bundesliga.
                      Alternativerne har nok ikke været vanvittig gode. Men vel også godt for OB da det nok betyder lidt mere bonus for X antal spillede kampe

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                        Meget enig. Tror I der kommer en venstreback ind? Eller har de en ungdomsspiller, der kunne komme ind og være reserve eventuelt Mathias Bonde, eller er han ikke så god, som de regnede med?
                        Jeg tror at vi henter en vb. Vi har godt nok desler til nøds, men vi må stadig erkende at ryan er skrøbelig og derfor er det ikke nok med en reserve til begge backs i min optik. Barrett har også sine skader og det er bare ikke optimalt med en højrebenet vb.
                        Jeg tror vi henter en vb, en midtbane og selvfølgelig en erstatning for gryte. Så må vi se hvad vi evt. ellers får solgt. Om midtbanen bliver kant eller central aner jeg ikke, men håber på en defensiv styrmand

                        Comment


                          Jeg synes faktisk at den vigtigste position at forstærke er den kreative offensive midt. En man der kan sætte spillerne op og samtidig gøre det uventede selv og måske score 5-6 mål på en sæson. Jeg er sikker på at der kommer mere gang i vores angreb hvis forsvaret skal koncentrere sig om en offentlig midt også.. Vi har jo intet farligt nu. Alt er forudsigeligt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
                            Jeg synes faktisk at den vigtigste position at forstærke er den kreative offensive midt. En man der kan sætte spillerne op og samtidig gøre det uventede selv og måske score 5-6 mål på en sæson. Jeg er sikker på at der kommer mere gang i vores angreb hvis forsvaret skal koncentrere sig om en offentlig midt også.. Vi har jo intet farligt nu. Alt er forudsigeligt.
                            Har vi råd til at købe en der er bedre end dem vi har? Måske en anden formation kan få JJ til at blomstre? Kunne Kløve evt spille den med den rigtige midtbanespiller ved sin side?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Jeg tror at vi henter en vb. Vi har godt nok desler til nøds, men vi må stadig erkende at ryan er skrøbelig og derfor er det ikke nok med en reserve til begge backs i min optik. Barrett har også sine skader og det er bare ikke optimalt med en højrebenet vb.
                              Jeg tror vi henter en vb, en midtbane og selvfølgelig en erstatning for gryte. Så må vi se hvad vi evt. ellers får solgt. Om midtbanen bliver kant eller central aner jeg ikke, men håber på en defensiv styrmand
                              Jeg tror ikke Ryan er mere skrøbelig end andre spillere pt., han har vel trænet og spillet stort set problemfrit i forårssæsonen, men jeg er enig i at Desler ikke skal være back-up på vb., så der bliver imø brug for en ny vb., gerne en der kan "udfordre" JBL på pladsen. Bonde fra u19 vil være en overraskelse hvis han forfremmes til SL-truppen. Defensiv styrmand på midten synes jeg ser ud som er tiltænkt Tverskov efter Alexanders Ludwigs ankomst.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
                                Jeg synes faktisk at den vigtigste position at forstærke er den kreative offensive midt. En man der kan sætte spillerne op og samtidig gøre det uventede selv og måske score 5-6 mål på en sæson. Jeg er sikker på at der kommer mere gang i vores angreb hvis forsvaret skal koncentrere sig om en offentlig midt også.. Vi har jo intet farligt nu. Alt er forudsigeligt.
                                Medmindre vi kan finde et eller andet helt vildt, ville jeg være tryg nok ved at spille med Kløve eller Greve på den.

                                Comment

                                Working...
                                X