Oprindeligt indsendt af mågen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSpecielt hvis JM til tider vil spille 4-1-4-1. Vi må se. Indtil videre er det jo kun spekulationer
I øvrigt synes jeg vi er fint besat på kanten med de spillere vi har nu. Kløve har været god under JM før. Greve og Casper Nielsen er også to fine spillere hvor han skal prøve at få forløst potentialet. Så må vi jo se med Hr. Eskesen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlægDet ville faktisk være ret spændende at se OB i en anden formation end 4-4-2. Har ikke tal på hvor længe vi har spillet 4-4-2.
I øvrigt synes jeg vi er fint besat på kanten med de spillere vi har nu. Kløve har været god under JM før. Greve og Casper Nielsen er også to fine spillere hvor han skal prøve at få forløst potentialet. Så må vi jo se med Hr. Eskesen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægMed tanke på alle de midtbanespillere vi har, så håber jeg virkelig at han prøver en 3-5-2 af :-)
Den spiller har vi manglet siden DD forlod klubben og vi kommer ikke i top 6 uden kvalitet på den plads.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSimon Kroon ryger tilbage til FCM. Kunne det tænkes at JM gerne vil arbejde sammen med ham igen?
Med mindre de vil have en trup på 30+ skal de da snart af med lidt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSå skal han godt nok op i gear igen. Han har været sløj længe.
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægder skal vel være lidt at tage af hvis de satser på at skulle spille europæisk - og ikke blive sat i ligaen
Det er 34-35 mand. Det er nok lige 5-10 stykker for mange
Jeg tror mange klubber kigger på hvad der bliver tilgængligt på Heden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægOBs lod er jo så bare ofte også at hente spillere der ikke har haft et bragende højt niveau lige op til. Ellers bliver det svært at finde folk med et højt topniveau.
Comment
Comment