Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    1. Fellah
    2. M Jørgensen
    3. u-19 spiller som får kontrakt
    Hehe.. Mathias Jørgensen bliver 99,99% sikkert den sidste U19 spiller der får SL kontrakt dette vindue

    Men ja. Hvis de 3 sidste spillere vi får ind bliver Fellah,Jørgensen og noget ligegyldigt blahh skal vi vidst lige have afstemt noget målsætning med Enrico..
    Meeen mon dog det går så galt..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hehe.. Mathias Jørgensen bliver 99,99% sikkert den sidste U19 spiller der får SL kontrakt dette vindue

      Men ja. Hvis de 3 sidste spillere vi får ind bliver Fellah,Jørgensen og noget ligegyldigt blahh skal vi vidst lige have afstemt noget målsætning med Enrico..
      Meeen mon dog det går så galt..
      Ja selvom forventningerne ikke er høje, håber jeg da på lidt mere. Men glæder mig til vi ikke skal være forbandet og alt det fis med gode ting vi tager med til næste kamp.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Ja selvom forventningerne ikke er høje, håber jeg da på lidt mere. Men glæder mig til vi ikke skal være forbandet og alt det fis med gode ting vi tager med til næste kamp.
        Helt enig..

        Men seriøst. Vi ved jo at de kommer til at melde en Top 6 op..
        Kan man så ikke forvente lidt kvalitet ind hvis man vil tages lidt seriøst her i “rebooten”?
        Specielt med alt det der har været fremme fra de forskellige i ledelsen..

        Ellers starter farcen jo bare igen med lidt nye ansigter

        Comment


          Uden at vide noget som helst omkring navne, så vil mit personlige bud være, at Mathias Jørgensen er en af de tre.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Uden at vide noget som helst omkring navne, så vil mit personlige bud være, at Mathias Jørgensen er en af de tre.
            Og det ville bestemt heller ikke gøre noget.

            Når man har en 17 årig løbende rundt der scorer 21 mål i sin første hele U19 sæson samt er suveræn topscorer på vores reservehold, er det bare med at slå til.
            Og gerne på en lang kontrakt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Uden at vide noget som helst omkring navne, så vil mit personlige bud være, at Mathias Jørgensen er en af de tre.
              Og han skal være mere end velkommen i superligatruppen. Daniel A. Pedersen kunne også være en mulighed ligesom Baskim Kadrii. Men spændende hvad der sker.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Og det ville bestemt heller ikke gøre noget.

                Når man har en 17 årig løbende rundt der scorer 21 mål i sin første hele U19 sæson samt er suveræn topscorer på vores reservehold, er det bare med at slå til.
                Og gerne på en lang kontrakt
                Mon ikke, at det lige præcis er det, der er hurdlen: længden på kontrakten og planen for den unge mand. Der kunne jeg godt forestille mig, at Mathias Jørgensen og OB ser lidt forskelligt på tingene

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Mon ikke, at det lige præcis er det, der er hurdlen: længden på kontrakten og planen for den unge mand. Der kunne jeg godt forestille mig, at Mathias Jørgensen og OB ser lidt forskelligt på tingene
                  Noget må der have været siden det har taget så længe. Og at spiller/agent og klubben ser lidt forskelligt på tingene er der nok ikke noget usædvanligt i :)
                  Men bare der kommer styr på det og at han skriver en 4 årig kontrakt. Så skal JH ikke høre noget herfra

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    1. Fellah
                    2. M Jørgensen
                    3. u-19 spiller som får kontrakt
                    Jeg skriger hvis JH henter Fellah igen, og ovenikøbet tillader sig, at kalde det en forstærkning. Manden har intet leveret.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Jeg skriger hvis JH henter Fellah igen, og ovenikøbet tillader sig, at kalde det en forstærkning. Manden har intet leveret.
                      Og alligevel er det bestemt muligt at det sker.

                      For mig lyder det som om at det her er et JH projekt. Kent brugte ham jo stort set ikke og han kan vel næppe betegnes som en JM spiller af type
                      Så hvorfra jeg sidder er det tydeligt at hvis Fellah kommer på kontrakt er det stadig JH der har bukserne på. Hvis han ikke gør har JM haft noget at skulle have sagt.

                      Det er jo vanvittigt at Fellah kan blive nr 23 i truppen efter Yao er kommet tilbage og Mathias Jørgensen jo nok får kontrakt. Så er der vel kun plads til 1 signing mere uden at noget skal sælges ydeligere. Og det forstærker vel næppe truppen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Og alligevel er det bestemt muligt at det sker.

                        For mig lyder det som om at det her er et JH projekt. Kent brugte ham jo stort set ikke og han kan vel næppe betegnes som en JM spiller af type
                        Så hvorfra jeg sidder er det tydeligt at hvis Fellah kommer på kontrakt er det stadig JH der har bukserne på. Hvis han ikke gør har JM haft noget at skulle have sagt.

                        Det er jo vanvittigt at Fellah kan blive nr 23 i truppen efter Yao er kommet tilbage og Mathias Jørgensen jo nok får kontrakt. Så er der vel kun plads til 1 signing mere uden at noget skal sælges ydeligere. Og det forstærker vel næppe truppen
                        Jeg tror simpelthen ikke på det. Overhovedet. Jeg har trods alt stadig større tiltro til JH end det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Jeg tror simpelthen ikke på det. Overhovedet. Jeg har trods alt stadig større tiltro til JH end det.
                          Og alligevel udtalte JH i sidste uge at han var på vej til kontoret for at løse knuden omkring Fellah..... Eller noget i den stil

                          Så deeeeet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Og alligevel udtalte JH i sidste uge at han var på vej til kontoret for at løse knuden omkring Fellah..... Eller noget i den stil

                            Så deeeeet
                            Jeg læste ikke selv artiklen, men som jeg så det gengivet herinde var det mere bare en note på fyens.dk end en udtalelse fra JH selv.
                            Og så vælger jeg at tro på, at det drejede sig om, at man skulle tage stilling til hans kontraktsituation sammen med træneren. Som det vel hele tiden har været planen. Det kan også være det bare drejede sig om nogle (løn)detaljer ift. den eksisterende aftale med FCN og hans kontrakt der løber måneden ud. Måske man er uenige om hvem der skal betale hvad. Hvem ved.

                            Jeg tror simpelthen ikke på han er her i truppen når det nye sæson starter. Jeg tror godt han ved, at han gamblede lidt med hans i forvejen plettede omdømme i byen ved at hente ham - og endte med at se dum ud. Hvorfor man skulle skrive en ny kontrakt med ham kan jeg simpelthen ikke se.
                            Last edited by Agbre; 11-06-2018, 09:20.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Jeg læste ikke selv artiklen, men som jeg så det gengivet herinde var det mere bare en note på fyens.dk end en udtalelse fra JH selv.
                              Og så vælger jeg at tro på, at det drejede sig om, at man skulle tage stilling til hans kontraktsituation sammen med træneren. Som det vel hele tiden har været planen. Det kan også være det bare drejede sig om nogle (løn)detaljer ift. den eksisterende aftale med FCN og hans kontrakt der løber måneden ud. Måske man er uenige om hvem der skal betale hvad. Hvem ved.

                              Jeg tror simpelthen ikke på han er her i truppen når det nye sæson starter. Jeg tror godt han ved, at han gamblede lidt med hans i forvejen plettede omdømme i byen ved at hente ham - og endte med at se dum ud. Hvorfor man skulle skrive en ny kontrakt med ham kan jeg simpelthen ikke se.
                              Jeg kan heller ikke se det. Men som jeg skrev virker han som et JH projekt. Og det vil han dælme bare have til at lykkedes..
                              Tænker at han lige nu spiller et spil mod FCN for at få ham gratis så han kan overbevise folk om at dette nok alligevel er et projekt der er risikoen værd ift det som det koster.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af René
                                Jeg også læste artiklen hvor Fellah stod nævnt før den blev postet herinde og det eneste jeg tolkede det på ingen måde som andet end spekulationer fra Niels, og det er vidst mere end 20 år siden han har haft indsigt I hvad der sker i OB.
                                Kun 20?

                                Comment

                                Working...
                                X