Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
    Ja det synes jeg ærligt talt. Måske ikke lige Lund dog.
    Ok, jamen det er jo en smagssag. Andersen har nu spillet godt 50 kampe for FCM, været fast mand over en hel sæson, spillet små 20 europæiske kampe med både FCM og Lyngby, og sågar pillet et straffe fra Mata på Old Trafford. Jeg forventer ikke mere af OB, på det her stadie.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Ok, jamen det er jo en smagssag. Andersen har nu spillet godt 50 kampe for FCM, været fast mand over en hel sæson, spillet små 20 europæiske kampe med både FCM og Lyngby, og sågar pillet et straffe fra Mata på Old Trafford. Jeg forventer ikke mere af OB, på det her stadie.
      Enig. Mikkel Andersen ville være fint pt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Ok, jamen det er jo en smagssag. Andersen har nu spillet godt 50 kampe for FCM, været fast mand over en hel sæson, spillet små 20 europæiske kampe med både FCM og Lyngby, og sågar pillet et straffe fra Mata på Old Trafford. Jeg forventer ikke mere af OB, på det her stadie.
        Enig det er en smagssag. Jeg håber på vi får noget friskt blod ude fra og som ikke har været nomade i superligaen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
          Tænker at jeg er gået glip af noget, for ellers er det da en relativ smuk sproglig retorik der her føres...
          Han laver vist sjov, fordi han er en af dem der gætter langt over 5 millioner.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
            Er jeg den eneste der egentlig håber på, at vi satser på Mikkelsen, så Oliver kan tage over om et års tid? Jeg har selvfølgelig ikke set Oliver, men det er mit indtryk at man regner ham som et stort talent, og Mikkelsen mener jeg er en ganske habil målmand. Hvis vi virkelig skal køre strategien med egne talenter, er vi for pokker vel nødt til at give dem chancen i stedet for at sylte dem ved at hente nye spillere hvor vi har lovende talenter?
            Jeg ville elske hvis Mikkelsen fik chancen. Jovist, vi kan få bedre - Men jeg synes han er undervurderet, og jeg ser hellere at vi ligger lønkronerne andre steder i startopstillingen. Mikkelsen må meget gerne tage min. et halvt år som 1. Valg.

            Comment


              Hvorfor har ingen bragt Lindegaard på banen endnu!!!

              Comment


                Jeg vil skyde på det skyldes at, Anders ikke har spillet en kamp af betydning i rigtig (rigtig) lang tid - blandet med hans fremskredne alder og ikke mindst pris - spillerne er ikke billige derovre.

                Kun et forsigtigt bud😀

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                  Jeg vil skyde på det skyldes at, Anders ikke har spillet en kamp af betydning i rigtig (rigtig) lang tid - blandet med hans fremskredne alder og ikke mindst pris - spillerne er ikke billige derovre.

                  Kun et forsigtigt bud
                  Og så har han ingen interesse i at vende hjem. Virker som om at penge er vigtigere end spilletid

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
                    Er jeg den eneste der egentlig håber på, at vi satser på Mikkelsen, så Oliver kan tage over om et års tid? Jeg har selvfølgelig ikke set Oliver, men det er mit indtryk at man regner ham som et stort talent, og Mikkelsen mener jeg er en ganske habil målmand. Hvis vi virkelig skal køre strategien med egne talenter, er vi for pokker vel nødt til at give dem chancen i stedet for at sylte dem ved at hente nye spillere hvor vi har lovende talenter?
                    Der er du ikke den eneste. Er helt med hvis det betyder at vi investerer transferpenge af et Grytebust-salg derfor i den en eller anden markspiller.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Og så har han ingen interesse i at vende hjem. Virker som om at penge er vigtigere end spilletid
                      Enig - jeg tror Lindegaard havde søgt nye græsgange for mange år tilbage, hvis spilletid var hans første prioritet. Nu kender jeg ikke Lindegaards nuværende niveau - men umiddelbart tror jeg man kan finde bedre, til en meget billigere pris.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                        Enig - jeg tror Lindegaard havde søgt nye græsgange for mange år tilbage, hvis spilletid var hans første prioritet. Nu kender jeg ikke Lindegaards nuværende niveau - men umiddelbart tror jeg man kan finde bedre, til en meget billigere pris.
                        Præcis.

                        Kan JH finde den nye transferfrie Grytebust derude et sted skal han være mere end velkommen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Der er du ikke den eneste. Er helt med hvis det betyder at vi investerer transferpenge af et Grytebust-salg derfor i den en eller anden markspiller.
                          Kan jo være at han har fundet noget transferfrit.
                          Hvis vi har Top 6 ambitioner syntes jeg det er fornuftigt at hente en erstatning.
                          Vi skal stadig bruge 2 gode målmænd og 1 talent. Og OC starter først i kommende sæson som fuldtidsproff så vidt jeg ved

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                            Hvorfor har ingen bragt Lindegaard på banen endnu!!!
                            Han har næsten lige forlænget sin kontrakt i det engelske.

                            Comment


                              Nu går NT all in på SJE ..... :-D https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...a-ole-nielsen/
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Ok, jamen det er jo en smagssag. Andersen har nu spillet godt 50 kampe for FCM, været fast mand over en hel sæson, spillet små 20 europæiske kampe med både FCM og Lyngby, og sågar pillet et straffe fra Mata på Old Trafford. Jeg forventer ikke mere af OB, på det her stadie.
                                Du har utvivlsomt ret i de ting du lister op, men det er jo ikke nødvendigvis udtryk for hans nuværende niveau .. faktum er også at han mistede pladsen til en ung Oskar Snorre til nytår, som i hvert fald i Odense har fumlet med bolden på Mads Toppel niveau i upressede situationer. Det er selvf. muligt at Mikkel Andersen kan bringes tilbage det niveau han havde engang, og i så fald er han da en glimrende målmand.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X