Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Desler skulle angiveligt også gerne ville væk, Vejle bliver bla. nævnt
    siden 1887

    Comment


      Hvor får folk deres rygter fra, kan intet finde om Fester og Desler nogen steder?

      Comment


        Det er meget nemt bare selv at opfinde et rygte...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Desler skulle angiveligt også gerne ville væk, Vejle bliver bla. nævnt
          Det er desværre forståeligt - jeg kan godt lide Ryan som back, men det må være frustrerende. Når man endelig har en spiller af egen avl, der kan løfte opgaven, så er det lidt en synd at pisse ham væk. Håber han venter og ser, hvad den nye træner vil. Det samme gælder egentlig Festersen, som jeg også godt kan forstå.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            Desler skulle angiveligt også gerne ville væk, Vejle bliver bla. nævnt
            Ville ellers umiddelbart tro, at Michelsens mere fysiske bold ville åbne en dør på klem for ham. Men når det så er sagt, er det nok det bedste for begge parter, hvis han snart finder en anden klub. Han er gået totalt i stå og har reelt ikke niveau til mere end at tilbyde OB nogle rotationsminutter i ny og næ.

            Comment


              Måske Desler lige skulle slå koldt vand i blodet og se hvad der sker når de starter op igen. Trænerskifter ændrer mange ting.
              Men med udgangspunkt i sidste sæson kan jeg da godt forstå hvorfor

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Måske Desler lige skulle slå koldt vand i blodet og se hvad der sker når de starter op igen. Trænerskifter ændrer mange ting.
                Men med udgangspunkt i sidste sæson kan jeg da godt forstå hvorfor
                Den nye træner kan selvfølgelig komme med en anden tilgang der tilgodeser enkelte, som måske har været frosset lidt ude under keng, men jeg kan bare ikke se, hvem Desler skulle slå af. Uanset om det er på kant eller som back, så synes jeg ikke at han har niveauet til at gå ind og kæmpe sig til en plads på det her hold. Han ligner for mig en mand der vil have rigtig meget gavn af nye græsgange. Jeg vil være mere ked af at miste festersen. Jeg tror stadig han vil kunne bidrage til en stærk konkurrence i angrebet, og jeg synes det er vigtigt vi har en kvalificeret mand derude, hvis helenius synker ned i et hul igen. AK har også vist at han kan gå helt i stå, så det vil kræve vi skal ud og hente noget, men dygtige angribere er som regel halvdyre, så det er ikke optimalt!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Den nye træner kan selvfølgelig komme med en anden tilgang der tilgodeser enkelte, som måske har været frosset lidt ude under keng, men jeg kan bare ikke se, hvem Desler skulle slå af. Uanset om det er på kant eller som back, så synes jeg ikke at han har niveauet til at gå ind og kæmpe sig til en plads på det her hold. Han ligner for mig en mand der vil have rigtig meget gavn af nye græsgange. Jeg vil være mere ked af at miste festersen. Jeg tror stadig han vil kunne bidrage til en stærk konkurrence i angrebet, og jeg synes det er vigtigt vi har en kvalificeret mand derude, hvis helenius synker ned i et hul igen. AK har også vist at han kan gå helt i stå, så det vil kræve vi skal ud og hente noget, men dygtige angribere er som regel halvdyre, så det er ikke optimalt!
                  Husker at Desler i sin tid var central midtbanespiller, men det er vel det eneste sted på banen, hvor han ikke har spillet i sin senior karriere... ville gerne se en kombination med JJT og Desler på midten og evt. Tverskov som tilbagetrukket 6'er i en 4-1-4-1...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Den nye træner kan selvfølgelig komme med en anden tilgang der tilgodeser enkelte, som måske har været frosset lidt ude under keng, men jeg kan bare ikke se, hvem Desler skulle slå af. Uanset om det er på kant eller som back, så synes jeg ikke at han har niveauet til at gå ind og kæmpe sig til en plads på det her hold. Han ligner for mig en mand der vil have rigtig meget gavn af nye græsgange. Jeg vil være mere ked af at miste festersen. Jeg tror stadig han vil kunne bidrage til en stærk konkurrence i angrebet, og jeg synes det er vigtigt vi har en kvalificeret mand derude, hvis helenius synker ned i et hul igen. AK har også vist at han kan gå helt i stå, så det vil kræve vi skal ud og hente noget, men dygtige angribere er som regel halvdyre, så det er ikke optimalt!
                    Ganske enig. Men nu er det jo langt fra sikkert at vi ikke sælger nogle af vores spillere samt der kommer en træner der godt kan lide hans type. You`ll never know

                    Comment


                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-i-vendsyssel/
                      Hvis Gyte skal væk, så er her en god ung målmand. Det vil også svække en mulig konkurrent afhængig af om vi får forstærkninger.

                      Comment


                        Ja har kun set ham i de to kampe mod Lyngby, men der har han fandme været stærkt. Et udemærket alternativ, hvis Gryte bliver solgt

                        Comment


                          Flø er et ganske udmærket talent, og har gjort det godt i Vendsyssel, men han blev skoddet af Silkeborg for to år siden, og han har ikke bevist sig i Superligaen endnu. Vi har selv et stortalent angiveligt, og jeg kan slet ikke se meningen i, at vi afprøver et halvfint talent som Flø i stedet for ham. Skal vi have en Gryte-afløser, skal det være en der som minimum har bevist sig i Superligaen.

                          Comment


                            Håber personligt vi sælger Gryte i det her vindue, det er sidste chance hvis vi skal kunne få lidt kroner for ham... Jesper Hansen kan ikke bare lade ham gå frit!!
                            siden 1887

                            Comment


                              Ved sgu ikke rigtig med Myse. Synes løbet med at tjene de gode penge på ham, er kørt.

                              Jeg har det sådan med profiler, at der skal smedes mens jernet er varmt. Det er jo der vi skal tjene de penge der snakkes så meget om, og som er en del af strategien for en klub i vores del af fødekæden.

                              Hvad kan vi tjene på ham nu, Vs. hvad kan det koste os i resultatpenge at sælge, samt koste os at skal hente en ny.

                              Omvendt har vi flere kontraktudløb i forsvaret næste sommer, og såfremt der kommer en udskiftning der, vil det selvfølgelig være rigtig godt hvis vi ikke også skulle til at køre en ny målmand ind også.

                              Frygter vi sælger for små penge til vinter, og ender sådan lidt midt i mellem.
                              Synes desværre vi alt for ofte ender mellem lidt og ingenting.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Havde også troet, at Fester ville blive her til han stopper. Men ok, hvis vi skal til kun at spille med én fremme, og vores to dyreste spillere i truppen er angribere, så har det godt nok lange udsigter med spilletid for ham.
                                Hvis det åbner op for en ny angriber så... det er vel der der er flest om buddet selvom kun AK har lavet nok mål ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X