Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Jeg spørger måske enormt naivt, men hvad handler det 'i' om.?Nu har jeg læst det nogle gange efterhånden. Er det et eller andet forurettet statement mod klubben eller.?
    Er det ikke okay at kommentere på forum, uden at være fan :)?
    Når jeg skriver I eller lignende, er det i situationer hvor det ellers vil fremstå som om jeg er fan ...
    Last edited by Entusiastens; 22-05-2018, 18:49.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      'Entusiasten' er som jeg har forstået, ikke OB fan. Blot en person, som godt kan lide at kommentere på er fora for OB fans og med efter min forståelse, en selvopfattelse af at han/hun har meget styr på sin fodboldkyndighed.
      Du kan jo spørge mig, i stedet for at tale om mig/brygge fantasier om hvad jeg tænker om mig selv og min viden ... :D?
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Der har da været debattører herinde før som var Brøndby og AaB fans, hvis jeg ikke tager meget fejl. Men ikke nogle der har deltaget så flittigt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Er det ikke okay at kommentere på forum, uden at være fan :)?
          Når jeg skriver I eller lignende, er det i situationer hvor det ellers vil fremstå som om jeg er fan ...
          Ha. Jo da, det styrer du

          Men du har været ob-fan - og er blevet led og ked af klubbens ledelse og 'frasagt' dig fanskabet? Eller har du aldrig været striwet.? For så synes jeg godt nok du er standhaftig i din deltagelse på dette forum. Uden at det er et problem, naturligvis

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Ha. Jo da, det styrer du

            Men du har været ob-fan - og er blevet led og ked af klubbens ledelse og 'frasagt' dig fanskabet? Eller har du aldrig været striwet.? For så synes jeg godt nok du er standhaftig i din deltagelse på dette forum. Uden at det er et problem, naturligvis
            Jeg er også rimelig aktiv herinde men anser mig ikke for at være fan .. tilhænger nok mere .. en gang på mekka (Hertha Berlin) og måske 15 udebanekampe (primært pokal) gennem de sidste knap 20 år gør ingen fan ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Er det ikke okay at kommentere på forum, uden at være fan :)?
              Når jeg skriver I eller lignende, er det i situationer hvor det ellers vil fremstå som om jeg er fan ...
              Når bare synspunkter og holdninger bliver fremført ordentligt og sobert har jeg på ingen måde nogen problemer med "fan-skabet" eller mangel af det samme, meeen ..... jeg har ofte undret mig over hvordan det på nogen måde kan lade sig gøre først at være fan, og næste øjeblik være "ikke-fan". Sådan fungerer det bare ikke for mig, det kan bare ikke fjernes på samme måde som en blindtarm opereres ud. Selvom det de seneste sæsoner in mente ville være klart det letteste.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Der har da været debattører herinde før som var Brøndby og AaB fans, hvis jeg ikke tager meget fejl. Men ikke nogle der har deltaget så flittigt.
                Forskellen er at Entusiastens er gået fra at være OB-fan til nu pludselig ikke at være det mere.

                Jeg husker for øvrigt bedst at vi på et tidspunkt havde en meget aktiv FCK'er herinde.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                  Ha. Jo da, det styrer du

                  Men du har været ob-fan - og er blevet led og ked af klubbens ledelse og 'frasagt' dig fanskabet? Eller har du aldrig været striwet.? For så synes jeg godt nok du er standhaftig i din deltagelse på dette forum. Uden at det er et problem, naturligvis
                  Jeg har bestemt været fan i mange år, men røg af under tonserperioden/OSE ... kunne ikke med spillestilen og den her "koncerntilgang".
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Forskellen er at Entusiastens er gået fra at være OB-fan til nu pludselig ikke at være det mere.

                    Jeg husker for øvrigt bedst at vi på et tidspunkt havde en meget aktiv FCK'er herinde.
                    "Plastique" mener jeg, der var også en forholdsvis hard-core BIF-fan, som jeg ikke erindre navnet på.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Når bare synspunkter og holdninger bliver fremført ordentligt og sobert har jeg på ingen måde nogen problemer med "fan-skabet" eller mangel af det samme, meeen ..... jeg har ofte undret mig over hvordan det på nogen måde kan lade sig gøre først at være fan, og næste øjeblik være "ikke-fan". Sådan fungerer det bare ikke for mig, det kan bare ikke fjernes på samme måde som en blindtarm opereres ud. Selvom det de seneste sæsoner in mente ville være klart det letteste.
                      Tager altid stilling og her kunne jeg bare ikke være med mere :).
                      Som jeg skrev til Lennon.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Forskellen er at Entusiastens er gået fra at være OB-fan til nu pludselig ikke at være det mere.

                        Jeg husker for øvrigt bedst at vi på et tidspunkt havde en meget aktiv FCK'er herinde.
                        Det er ikke sket pludseligt ... det var over en 5-årig periode eller lignende.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Tager altid stilling og her kunne jeg bare ikke være med mere :).
                          Som jeg skrev til Lennon.
                          Jeg forstår fint at du ikke er tilhænger af OS&E osv, men dertil at "kaste OB ud af systemet". OB er der jo stadig, omend i en konstruktion du ikke er tilhænger af, men de er her jo .. vil du kunne blive fan igenhvis de pludselig bryder ud, og vil være sig selv igen på godt og ondt.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            "Plastique" mener jeg, der var også en forholdsvis hard-core BIF-fan, som jeg ikke erindre navnet på.
                            Ali D

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Jeg har bestemt været fan i mange år, men røg af under tonserperioden/OSE ... kunne ikke med spillestilen og den her "koncerntilgang".
                              Ok, så giver det lidt mere mening for mig.
                              Men tag og kom tilbage i folden og skriv 'vi'
                              Det hele vender for klubben liiiiiige om lidt..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                                Ali D
                                Nå ja. Ham husker jeg godt.

                                Comment

                                Working...
                                X