Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-05-...il-vm-over-sms

    kender ham ikke. Lyder dog interessant når Gryteburst smutter. Det lyder også lige som noget for JH.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hOBløst Se indlæg
      http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-05-...il-vm-over-sms

      kender ham ikke. Lyder dog interessant når Gryteburst smutter. Det lyder også lige som noget for JH.
      Tja, nu har manden jo allerede spillet et års tid i OB og er blevet vejet for let, imens JH var i klubben, men det kan da være han har fundet niveau i mellemtiden.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Vi snakker om dem der er er nået til professionel fodbold (hvis du slet ikke gider, så bliver du selvsagt ikke professionel), de HAR vist vilje og talent ... ellers kommer de ikke så langt.
        Hvor langt man så efterfølgende kommer er i meget høj grad et spørgsmål om hvor stort talentet er, da vilje sådan set er noget alle kan have, hvor talent er mere sjældent.

        Der er utroligt mange eksempler på spillere med store mængder vilje, men et ikke tilstrækkeligt talent.
        Der er også eksempler på spillere med et meget stort talende, men en manglende vilje (som kan bunde i mange ting).
        Man kan jo tage et konkret eksempel. Stig Tøfting vs Dan Pedersen. Ingen tvivl om hvem der havde det største talent og bedste forudsætninger. Hvem nåede længst? Stig var ikke engang på AGF' bedste hold som ungdomsspiller. Dan var en af de bedste der nogensinde har spillet i Danmark. Stig havde viljen og fik en lang landsholds karriere. Dan brændte ikke nok for det. 2 andre eksempler. Emre Mor og Lucas Andersen.

        Comment


          Victor Nielsen begår et klodset straffespark mod Horsens i overtiden. Heldigt for ham bliver den ikke dømt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Tja, nu har manden jo allerede spillet et års tid i OB og er blevet vejet for let, imens JH var i klubben, men det kan da være han har fundet niveau i mellemtiden.
            Jeg tror det var den rigtige beslutning. Islands 1. Målmand er Halldorsson - Schram er 3. Målmand på landsholdet.. Det siger vist rimelig meget om niveauet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Jeg tror det var den rigtige beslutning. Islands 1. Målmand er Halldorsson - Schram er 3. Målmand på landsholdet.. Det siger vist rimelig meget om niveauet.
              Ja, jeg er enig. Schram er helt sikkert en fin målmand, men jo slet ikke på Gryte-niveau. Er han klart bedre end Mikkelsen? Det tvivler jeg lidt på, og i så fald er det slet ikke interessant i min verden, når vi selv har spændende unge keepere klar.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Ja, jeg er enig. Schram er helt sikkert en fin målmand, men jo slet ikke på Gryte-niveau. Er han klart bedre end Mikkelsen? Det tvivler jeg lidt på, og i så fald er det slet ikke interessant i min verden, når vi selv har spændende unge keepere klar.
                Men Schram er 12 år yngre derfor er der mere perspektiv i ham modsat Thomas Mikkelsen. Jeg kunne godt se det smart i at have en Frederik Schram som alternativ til 1. målmand. OC er måske for ung og TM har i min optik ikke niveauet.

                Desuden skal man huske at han tidligere har været på en ret ambitiøs prøvetræningsturne i Holland, England og Danmark. Jeg tror sagtens han kunne blive SL målmand
                Last edited by hestbjerg94; 12-05-2018, 13:59.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                  Men Schram er 12 år yngre derfor er der mere perspektiv i ham modsat Thomas Mikkelsen. Jeg kunne godt se det smart i at have en Frederik Schram som alternativ til 1. målmand. OC er måske for ung og TM har i min optik ikke niveauet.

                  Desuden skal man huske at han tidligere har været på en ret ambitiøs prøvetræningsturne i Holland, England og Danmark. Jeg tror sagtens han kunne blive SL målmand
                  TM har jo en del SL-kampe på cv'et. Jeg synes absolut han viste godt niveau da han var i Slagelse, så jeg vil da mene at han er en udmærket keeper reserve. Hvorfor skal vi dog også have Schram som reserve når vi har OC upcomming
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                    Men Schram er 12 år yngre derfor er der mere perspektiv i ham modsat Thomas Mikkelsen. Jeg kunne godt se det smart i at have en Frederik Schram som alternativ til 1. målmand. OC er måske for ung og TM har i min optik ikke niveauet.

                    Desuden skal man huske at han tidligere har været på en ret ambitiøs prøvetræningsturne i Holland, England og Danmark. Jeg tror sagtens han kunne blive SL målmand
                    Manner beskriver egentlig meget godt, hvad jeg mener. Jeg synes ikke, at det kan betale sig at hente Schram ind som et "projekt", når vi allerede har Oliver i kulissen der må være grydeklar inden alt for længe. Og skal vi have en anden mand indtil at Oliver er klar, så hent rigtigt gerne en der allerede har prøvet Superligaen og gerne det der er bedre, fremfor en der først ville skulle prøve sig af på Superliganiveau.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Manner beskriver egentlig meget godt, hvad jeg mener. Jeg synes ikke, at det kan betale sig at hente Schram ind som et "projekt", når vi allerede har Oliver i kulissen der må være grydeklar inden alt for længe. Og skal vi have en anden mand indtil at Oliver er klar, så hent rigtigt gerne en der allerede har prøvet Superligaen og gerne det der er bedre, fremfor en der først ville skulle prøve sig af på Superliganiveau.
                      Også fuld enighed herfra.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Alle har taget fejl og Tingager forbedrede sig mere end jeg havde forudset ... uden tvivl.
                        Nelsson er bare bedre end ham også og med et langt større potentiale.

                        Jeg forventer ikke at kunne overbevise dig ... men der er dog ret kraftige indikationer på, at der er noget om snakken.

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-lovende-unge
                        Nej, Nelsson er ikke bedre end Tingager. Og heller ikke bedre end Tverskov. Jeg synes det er decideret useriøst at påstå det. Han begik eksempelvis et klodset straffespark mod Horsens, der ikke blev dømt.

                        Han er som nævnt helt sikkert en lovende ung fodboldspiller, Nelsson, men det er jo også det. Lovende. Duelund var på en liste over de 50 største talenter i Europa for 2-3 år siden. Det betød ikke, at han dengang var blandt de bedste på sin plads i ligaen.
                        Så lad os holde det til, at han er et talent og en dygtig spiller, men bestemt ikke nogen stjerne i Superligaen endnu, ej heller blandt de bedste forsvarere herhjemme endnu.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Nej, Nelsson er ikke bedre end Tingager. Og heller ikke bedre end Tverskov. Jeg synes det er decideret useriøst at påstå det. Han begik eksempelvis et klodset straffespark mod Horsens, der ikke blev dømt.

                          Han er som nævnt helt sikkert en lovende ung fodboldspiller, Nelsson, men det er jo også det. Lovende. Duelund var på en liste over de 50 største talenter i Europa for 2-3 år siden. Det betød ikke, at han dengang var blandt de bedste på sin plads i ligaen.
                          Så lad os holde det til, at han er et talent og en dygtig spiller, men bestemt ikke nogen stjerne i Superligaen endnu, ej heller blandt de bedste forsvarere herhjemme endnu.
                          Det må du da gerne holde det til.
                          Han er fast mand på et meget stærkt u-21 landshold og nr. 34 i Europa over alle unge spillere, hvilket selvfølgelig ikke kun kræver potentiale men også et højt nuværende niveau.

                          Listen med Duelund blev lavet af The Guardian og var for endnu yngre spillere, ... Duelund var kun 17 da han var på den liste og selvsagt ikke blandt superligaens bedste, da han end ikke havde fået debut i superligaen.

                          Nelsson er 19, er fast på u-21 og har spillet 54 kampe i superligaen.

                          Hvis du gerne vil argumentere for et synspunkt og efterfølgende være så konkluderende, så bør du nok undersøge sagen lidt bedre :).
                          Last edited by Entusiastens; 13-05-2018, 15:37.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Bashkim har lige assisteret Saba Loba.... i Randers til en 1-0 føring til RFC.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Bashkim har lige assisteret Saba Loba.... i Randers til en 1-0 føring til RFC.
                              Tror sgu han skal til AaB med både Gaarde og Wieghorst på stadion..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Tror sgu han skal til AaB med både Gaarde og Wieghorst på stadion..
                                Det lyder sandsynligt 😥
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X