Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
    Emiraterne, Kasakhstan eller Tornbjerg?
    Har ikke set videoen med Bash, men det må så have været Tornbjerg.

    (beklager hvis andre har taget joken)

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Det er ikke alle vinduer der lukker til midnat, men dem der gør er "selvsagt" i deres egen tidszone.
    Super det mente jeg nok

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Underlige tanker på deadline day.
    Nu er der jo forskellige tidszoner alene i Europa. Lukker vinduet i f.eks Tyrkiet om 1 time, her hjemme om 2 og i Portugal om 3?
    Det er ikke alle vinduer der lukker til midnat, men dem der gør er "selvsagt" i deres egen tidszone.

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Underlige tanker på deadline day.
    Nu er der jo forskellige tidszoner alene i Europa. Lukker vinduet i f.eks Tyrkiet om 1 time, her hjemme om 2 og i Portugal om 3?

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Du er ikke fan men har over 3000 indlæg? Kedelig type. Mon ikke du pludselig er fan igen, når vi er oppe af slummet
    Her har vi en ægte troll, en dygtig en :).
    Jeg mistede min status da OB vandt flest kampe.

    Leave a comment:


  • Jafre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Øv! Havde været spændende at hente ham hjem.
    kontrakten er kun på et år 😉

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Talbro til FCN
    Øv! Havde været spændende at hente ham hjem.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Talbro til FCN

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Var nu heller ikke møntet på dig. Mere på dem der konkluderede at det her måtte være JHs bedste vindue. Det kan man godt tro og håbe på, men vi har jo ret beset ikke set 4 af de 6 spillere, og Ludwigs start kan vi vel godt kalde lunken.
    Jeg synes (IKKE synTes - for det er noget man gjorde i fortiden), at der tegner sig evidens for at Ludwig 1. rimeligt nok skulle spilles ind i forsvaret, før han kan præstere på det niveau man kan forvente af ham 2. Har været hæmmet af, at spille sammen med elendige KEP. Men jeg er jo ikke den objektive non-fan - så det er nok hard core subjektivt. Men Entutiasten kan jo fortælle os sandheden = Mr. Right ;o)

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Skrev "på papiret". Jeg ved godt, at man hurtigt kan blive skuffet.
    Var nu heller ikke møntet på dig. Mere på dem der konkluderede at det her måtte være JHs bedste vindue. Det kan man godt tro og håbe på, men vi har jo ret beset ikke set 4 af de 6 spillere, og Ludwigs start kan vi vel godt kalde lunken.

    Leave a comment:


  • RMN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg ved godt at jeg kan pisse folk af her når jeg ikke er fan, men jeg mener så at jeg altid er saglig og faktuelt baseret i mine argumenter, kan det ikke afhjælpe en smule af modviljen :D?
    Du er ikke fan men har over 3000 indlæg? Kedelig type. Mon ikke du pludselig er fan igen, når vi er oppe af slummet

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Nåå Ja. Det er også rigtig ...
    Jeg ved godt at jeg kan pisse folk af her når jeg ikke er fan, men jeg mener så at jeg altid er saglig og faktuelt baseret i mine argumenter, kan det ikke afhjælpe en smule af modviljen :D?

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Siden folk kan se ind i fremtiden, og allerede ved at det er et godt vindue, kan i så ikke også lige fortælle mig, hvad vi ender i år, eller bare hvad den bliver på søndag? Kunne godt bruge nogle håndører.

    Skrev "på papiret". Jeg ved godt, at man hurtigt kan blive skuffet.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    ... og du sagde jo at man kan hoppe til månen.
    Så, nu har vi begge påstået noget den anden ikke har sagt :D.

    Jeg sagde at OB ikke kan hente profiler, fra klubber der er større end OB/gør det bedre end OB ... altså hvor spilleren bliver købt.
    Nåå Ja. Det er også rigtig ...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Siden folk kan se ind i fremtiden, og allerede ved at det er et godt vindue, kan i så ikke også lige fortælle mig, hvad vi ender i år, eller bare hvad den bliver på søndag? Kunne godt bruge nogle håndører.
    Vi ender med nytårsaften i år og søndag bliver det mørkt om natten. ;-)
    Men helt seriøst: vi vinder søndag 3:1, hvordan vi slutter sæsonen det må jeg stadig lidt tænke om... :-)

    Leave a comment:

Working...
X