Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Håber der kommer et stort bud på Gryte og de sælger ham, og vi så køber baskim.. Måske ud med Fester eller CN
    Tror faktisk ikke at Kadrii koster det store med 4 måneder tilbage af sin kontrakt

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Ja, den ged er nok barberet. Når det så er sagt, har man vel polstret sig til at kunne sige ja til et stort bud i sidste øjeblik, som der jo selvfølgelig altid kan komme.

    Men på TMs vegne ville ja da håbe, at man kunne finde en løsning.
    Håber der kommer et stort bud på Gryte og de sælger ham, og vi så køber baskim.. Måske ud med Fester eller CN

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Man må sgu løfte hatten for den sportslige ledelse hvis denne går igennem. Den er jo ikke officiel endnu og hvis han havde været i Ådalen vill OBstruktion have skrevet det. Så der er jo altid mulighed for at nogen ser nyheden og stjæler ham
    De sidste par gange, der er blevet taget billeder i forb. med en spillerpræsentation, har det foregået på stadion....så hvem ved? Måske der er aktivitet på stadion i disse timer? :-)

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis man arbejdede på et TM salg er det jo et tydeligt tegn på at der ikke sker det store omkring Grytebust
    Ja, den ged er nok barberet. Når det så er sagt, har man vel polstret sig til at kunne sige ja til et stort bud i sidste øjeblik, som der jo selvfølgelig altid kan komme.

    Men på TMs vegne ville ja da håbe, at man kunne finde en løsning.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Kadrii vil sandsynligvis være en god spiller for OB, den eneste risiko er de alvorlige skader han har haft, men der er også mulighed for et godt salg hvis han ikke bliver skadet.
    Det her vil for mig at se være det bedste indkøb i transfervinduet, hvis det sker ... jeg bliver alligevel lidt overrasket, men omvendt må der også være mange ting der er kikset for Bashkim i dette vindue.
    Man må sgu løfte hatten for den sportslige ledelse hvis denne går igennem. Den er jo ikke officiel endnu og hvis han havde været i Ådalen vill OBstruktion have skrevet det. Så der er jo altid mulighed for at nogen ser nyheden og stjæler ham

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvis man arbejdede på et TM salg er det jo et tydeligt tegn på at der ikke sker det store omkring Grytebust

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Kadrii vil sandsynligvis være en god spiller for OB, den eneste risiko er de alvorlige skader han har haft, men der er også mulighed for et godt salg hvis han ikke bliver skadet.
    Det her vil for mig at se være det bedste indkøb i transfervinduet, hvis det sker ... jeg bliver alligevel lidt overrasket, men omvendt må der også være mange ting der er kikset for Bashkim i dette vindue.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Kadrii. Suppens bedste venstreben. Jeg glæder mig til at se nogle kanonskud og mål udefra!

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aa-en-transfer

    Lidt kedelig udvikling.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ja, men nu er det ja altid kun " navne" man henter. Om en spiller bliver en hit er ja afhængigt af flere faktorer som ligger ikke alle i sportduiektørens hænder.
    Drachmann viste sig allerede som fremskridt, Ludwig er hidtil også godkendt i min bog efter ham spiller ikke mere sammen med KEP. Og er optimistisk og tilfreds med Sayouba. Vacek ser jeg som lottokupon. Men hvis der virkeligt kommer Bashkim nu så er det for mig det bedste transfervindue vi havde siden JH er sportsdirektør. Om Gryte endnu rykker i dag eller ej.
    Og det må du selvfølgelig gerne tro, at det er, men at fælde en dom over vinduet kan vi jo ikke endnu. AGF hentede også en masse gode navne på papiret sidste sommer, og det viste sig umiddelbart at være et mere lunkent vindue.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Jeg melder mig også ind på holdet af folk, som simpelthen troede at forholdet imellem OB og Kadrii var for dårligt til at det kunne blive en realitet. Jeg vil dog tage imod ham med åbne arme. Han er helt sikkert en forstærkning af offensiven, som både kan lave mål og bidrage med mere kreativitet til offensiven. Han er ideel at få ind i truppen og virkede til at have genfundet sig selv til sidst i Randers. Ludwig, Leuwin, Drachmann og nu Kadrii. Det er på papiret super stærke signinger, som trods en dårlig sæsonstart giver forhåbninger om top 6. Det er i hvert fald det mest ambitiøse vi har set i mange år. Nu er jeg bare spændt på hvem vi dog skiller os af med. Jeg vil ikke gætte, men jeg håber da at fest, cn og Yao finder nye arbejdsgivere. Gryte tror jeg ikke vi når at få solgt, så jeg håber også for TM at han finder en ny klub. Han er for god til at være 3. målmand i en klub som OB

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det får vi jo at se. "Navne" har aldrig været noget enkeltstående argument for, at noget var godt. Folk synes også det var klasse dengang vi hentede Skoubo, Jesper C og Silberbauer...
    Ja, men nu er det ja altid kun " navne" man henter. Om en spiller bliver en hit er ja afhængigt af flere faktorer som ligger ikke alle i sportduiektørens hænder.
    Drachmann viste sig allerede som fremskridt, Ludwig er hidtil også godkendt i min bog efter ham spiller ikke mere sammen med KEP. Og er optimistisk og tilfreds med Sayouba. Vacek ser jeg som lottokupon. Men hvis der virkeligt kommer Bashkim nu så er det for mig det bedste transfervindue vi havde siden JH er sportsdirektør. Om Gryte endnu rykker i dag eller ej.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Korrekt. Men var de ikke 30+ alle sammen? Kadrii er 27 og kommer fra en super halvsæson i Randers.
    Så lidt forskel er der vel
    Jo jo, men vi kan også nævne en masse andre spillere. Hvis vi skal snakke om minusser for Bashkim er der jo også to korsbåndsskader og et generelt skidt forløb siden OB. Men derfor kan det selvfølgelig sagtens stadig været et suverænt køb, at han engang var en klassespiller i OB er bare stadig ikke ensbetydende med at han er det igen.

    Vi kan jo alle have vores mening og tro på, at det her vindue er det ene eller det andet, men at fælde en dom over det, kan vi selvfølgelig ikke endnu.

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det får vi jo at se. "Navne" har aldrig været noget enkeltstående argument for, at noget var godt. Folk synes også det var klasse dengang vi hentede Skoubo, Jesper C og Silberbauer...
    Præcis, vi hentede også Tore Regeniussen i samme vindue som Skoubo - på papiret et klasse vindue, i realiteten styrede vi med fuld smadder mod bunden af tabellen.

    Ikke desto mindre er jeg positiv stemt over dette vindue hvis vi lander Kadrii.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det får vi jo at se. "Navne" har aldrig været noget enkeltstående argument for, at noget var godt. Folk synes også det var klasse dengang vi hentede Skoubo, Jesper C og Silberbauer...
    Korrekt. Men var de ikke 30+ alle sammen? Kadrii er 27 og kommer fra en super halvsæson i Randers.
    Så lidt forskel er der vel

    Leave a comment:

Working...
X