Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Men holdet SKAL have en erfaren hårdt spillende og kæmpende leedertype ala Spelman og HHA
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Men holdet SKAL have en erfaren hårdt spillende og kæmpende leedertype ala Spelman og HHA
      Jeg synes egentlig ikke vi som sådan mangler hårdt kæmpende spillere. Og så har jeg egentlig aldrig set Spelmann som en ledertype. Ja, han giver absolut alt hvad han har, men synes jeg egentlig også en CN gør. Kan ikke se en Spelmann starte inde pt, selvom jeg da ville elske at se Spelmann og KEP kæmpe om at komme hen og brokke sig til dommeren først.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Jeg synes egentlig ikke vi som sådan mangler hårdt kæmpende spillere. Og så har jeg egentlig aldrig set Spelmann som en ledertype. Ja, han giver absolut alt hvad han har, men synes jeg egentlig også en CN gør. Kan ikke se en Spelmann starte inde pt, selvom jeg da ville elske at se Spelmann og KEP kæmpe om at komme hen og brokke sig til dommeren først.
        Enig. Men vi mangler hurtigere spillere som har farten til at udføre det pres vi gerne vil se. Og det må gerne være ledertyper ja. Mens syntes nu vi kæmper meget godt for det stort set alle sammen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Enig. Men vi mangler hurtigere spillere som har farten til at udføre det pres vi gerne vil se. Og det må gerne være ledertyper ja. Mens syntes nu vi kæmper meget godt for det stort set alle sammen
          Synes egentlig mere det er organiseringen i presset der er problemet. Personligt har jeg en fidus til at en Tverskov der får spillet sig til rette på midten kan være manden der kan styre et genpres og træffe beslutningerne om hvordan og hvornår. Men jeg har så også ret store forhåbninger til ham generelt (og en snarlig forlængelse af kontrakten).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Synes egentlig mere det er organiseringen i presset der er problemet. Personligt har jeg en fidus til at en Tverskov der får spillet sig til rette på midten kan være manden der kan styre et genpres og træffe beslutningerne om hvordan og hvornår. Men jeg har så også ret store forhåbninger til ham generelt (og en snarlig forlængelse af kontrakten).
            Jeg ser egentlig også kæmpe potentiale i et genåres med greve, cn og kløve og så en tverskov til at organisere det. De 3 spillere er både aggressive og har fin fart og kæmper for de både gode og dårlige bolde. Jeg har også større forhåbninger til michelsen kan få det effektiviseret. Det var sværere i kents system, hvor organiseringen var alfa omega inden man begyndte at presse, hvorfor modstanderen ofte havde sat spillet inden vi nåede igang. Kun ude imod agf så jeg for alvor at vi slap håndbremsen og fik det kørt flot i stilling. Den del af spillet håber jeg meget at michelsen får arbejdet med, for vi har altså fine folk til at køre omstillingerne.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Dem som har tænkt på Tingager, han har skrevet en lang smøre på Tysk på instagram, og han bliver i Eintracht B. og spiller 3. Bundesliga.
              Det kan man da kalde et skridt ned.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Det kan man da kalde et skridt ned.

                Muligvis. Men kulisserne er stadigvæk bedre en Suppen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Jeg ser egentlig også kæmpe potentiale i et genåres med greve, cn og kløve og så en tverskov til at organisere det. De 3 spillere er både aggressive og har fin fart og kæmper for de både gode og dårlige bolde. Jeg har også større forhåbninger til michelsen kan få det effektiviseret. Det var sværere i kents system, hvor organiseringen var alfa omega inden man begyndte at presse, hvorfor modstanderen ofte havde sat spillet inden vi nåede igang. Kun ude imod agf så jeg for alvor at vi slap håndbremsen og fik det kørt flot i stilling. Den del af spillet håber jeg meget at michelsen får arbejdet med, for vi har altså fine folk til at køre omstillingerne.
                  Absolut. Og man glemmer tit JJ i den sammenhæng på grund af hans fysik, men han har altså bedste bolderobring pr. Kamp sidste sæson blandt OB spillere. Så det burde være muligt at få det til at fungere, også uden at man nødvendigvis skal have nye ind.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Det kan man da kalde et skridt ned.
                    Han solgte ikke sig selv ret godt i de afsluttende kampe, især i den sidste gik det galt, så der har nok ikke været den store interesse.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      Synes egentlig mere det er organiseringen i presset der er problemet. Personligt har jeg en fidus til at en Tverskov der får spillet sig til rette på midten kan være manden der kan styre et genpres og træffe beslutningerne om hvordan og hvornår. Men jeg har så også ret store forhåbninger til ham generelt (og en snarlig forlængelse af kontrakten).
                      Og jeg frygter et salg af ham. Vi må se om der er noget i det Drachmann rygte overhovedet. Men tror altså de leder efter noget
                      Og med 45 spillere på kontrakt i FCM kunne det nu sagtens være muligt at hente en 30 årig Drachmann hvis han ligepludselig frygter at blive 4. Valg på den defensive midtbane

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Han solgte ikke sig selv ret godt i de afsluttende kampe, især i den sidste gik det galt, så der har nok ikke været den store interesse.
                        Den tror jeg også at fansne har gennemskuet. Sådan noget er ikke særlig populært. Spændende at se om de tilgiver ham

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Den tror jeg også at fansne har gennemskuet. Sådan noget er ikke særlig populært. Spændende at se om de tilgiver ham
                          Var den til mig :D?

                          Aaah, ja ... han sagde han ville skride, min kommentar var kun til spillet på banen ... men det er sandt, det er ikke noget fans af klubben vil elske ham for :D.
                          Nu forsøger han så at redde den fordi der åbenbart ikke er andre muligheder ... det er svært.
                          Last edited by Entusiastens; 14-06-2018, 12:23.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Var den til mig :D?
                            Gav bare min vurdering med omkring Tingager situationen. Ikke andet..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Gav bare min vurdering med omkring Tingager situationen. Ikke andet..
                              Redigerede den ... kom på hvad du henviser til.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Var den til mig :D?

                                Aaah, ja ... han sagde han ville skride, min kommentar var kun til spillet på banen ... men det er sandt, det er ikke noget fans af klubben vil elske ham for :D.
                                Nu forsøger han så at redde den fordi der åbenbart ikke er andre muligheder ... det er svært.
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Redigerede den ... kom på hvad du henviser til.

                                Comment

                                Working...
                                X