Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Vil vove og påstå, at der er meget mere kvalitet i Rømer + Julius + Frøkjær + Harboel, fremfor Thrane + Wellback + Jønsson + Fellah
    Det synes jeg absolut også. Men Julius + Frøkjær + Harboe er stadig meget unge. Synes vi mangler noget på kanterne.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
      Det synes jeg absolut også. Men Julius + Frøkjær + Harboe er stadig meget unge. Synes vi mangler noget på kanterne.
      Og jeg syntes vi mangler en kvalitetsspiller på midten mest. Gerne Drachmann der bliver snakket lidt om

      Comment


        Så blev Skytte FCM spiller men lejet ud til Horsens.
        Spændende at se om det så sætter gang i rokaden med Okosun til FCM og Drachmann til OB

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Så blev Skytte FCM spiller men lejet ud til Horsens.
          Spændende at se om det så sætter gang i rokaden med Okosun til FCM og Drachmann til OB
          Håber virkelig også på Drachmann. Vi har manglet sådan en spiller i efterhånden et par sæsoner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
            Håber virkelig også på Drachmann. Vi har manglet sådan en spiller i efterhånden et par sæsoner.
            Specielt hvis JM til tider vil spille 4-1-4-1. Vi må se. Indtil videre er det jo kun spekulationer

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Specielt hvis JM til tider vil spille 4-1-4-1. Vi må se. Indtil videre er det jo kun spekulationer
              Det ville faktisk være ret spændende at se OB i en anden formation end 4-4-2. Har ikke tal på hvor længe vi har spillet 4-4-2.

              I øvrigt synes jeg vi er fint besat på kanten med de spillere vi har nu. Kløve har været god under JM før. Greve og Casper Nielsen er også to fine spillere hvor han skal prøve at få forløst potentialet. Så må vi jo se med Hr. Eskesen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                Det ville faktisk være ret spændende at se OB i en anden formation end 4-4-2. Har ikke tal på hvor længe vi har spillet 4-4-2.

                I øvrigt synes jeg vi er fint besat på kanten med de spillere vi har nu. Kløve har været god under JM før. Greve og Casper Nielsen er også to fine spillere hvor han skal prøve at få forløst potentialet. Så må vi jo se med Hr. Eskesen.
                Med tanke på alle de midtbanespillere vi har, så håber jeg virkelig at han prøver en 3-5-2 af :-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                  Med tanke på alle de midtbanespillere vi har, så håber jeg virkelig at han prøver en 3-5-2 af :-)
                  Jeg er mest tilhænger af en form for 4-3-3 hvor vi har en defensiv midtbane general til at skabe en god balance i holdet.
                  Den spiller har vi manglet siden DD forlod klubben og vi kommer ikke i top 6 uden kvalitet på den plads.

                  Comment


                    Simon Kroon ryger tilbage til FCM. Kunne det tænkes at JM gerne vil arbejde sammen med ham igen?
                    Med mindre de vil have en trup på 30+ skal de da snart af med lidt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Simon Kroon ryger tilbage til FCM. Kunne det tænkes at JM gerne vil arbejde sammen med ham igen?
                      Med mindre de vil have en trup på 30+ skal de da snart af med lidt
                      Så skal han godt nok op i gear igen. Han har været sløj længe.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Simon Kroon ryger tilbage til FCM. Kunne det tænkes at JM gerne vil arbejde sammen med ham igen?
                        Med mindre de vil have en trup på 30+ skal de da snart af med lidt
                        der skal vel være lidt at tage af hvis de satser på at skulle spille europæisk - og ikke blive sat i ligaen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Så skal han godt nok op i gear igen. Han har været sløj længe.
                          Men potentialet er der.. Noget mere end Fellah. Men har vi brug for ham? Hmmm

                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          der skal vel være lidt at tage af hvis de satser på at skulle spille europæisk - og ikke blive sat i ligaen
                          Med den spiller der kommer i morgen, dem der er hentet og dem der kommer tilbage fra leje kommer de op på 32 i truppen. Og så er de 3 der lige er købt og lejet ud ikke medregnet. Og mon ikke de køber en 2-3 stykker mere i løbet af sommeren.
                          Det er 34-35 mand. Det er nok lige 5-10 stykker for mange

                          Jeg tror mange klubber kigger på hvad der bliver tilgængligt på Heden

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Så skal han godt nok op i gear igen. Han har været sløj længe.
                            OBs lod er jo så bare ofte også at hente spillere der ikke har haft et bragende højt niveau lige op til. Ellers bliver det svært at finde folk med et højt topniveau.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              OBs lod er jo så bare ofte også at hente spillere der ikke har haft et bragende højt niveau lige op til. Ellers bliver det svært at finde folk med et højt topniveau.
                              Præcis. Og så er han gammel JM yndling. Siger ikke det sker. Men det kan vel næppe afvises som mulighed

                              Comment


                                Og er vel en god idé til os. Om der er bedre, ja nok. Men når bare det er klare forstærkninger til pladser de er vante til er jeg tilfreds.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X