Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Kunne man nu bare få lagt 5kg muskelmasse på Helenius, kunne han da blive en hæderlig boksangriber. Hvis man kunne lave Zlatan om fra en hurtig pind til en powerangriber i Juve, kan Helenius sgu også ændre sig. Han har jo højden til det.
    5 kg og 63% forbedret ydelse og 206 % bedre psyke så er vi ved at være henne i en god reserve som er 50% af hans nuværende løn værd ;-)
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Som en kasketlothval, der spuler tonsvis af vand op i luften fra sit åndehul, vil jeg brække mig ... brække mig i metrotunnel-tykke stråler, såfremt Bashkim ender i AaB. Blot fordi, at JH og ham har en beef angående et knæ engang. For satan i helvede.

      https://www.bt.dk/superligaen/okore-...ghorsts-oenske

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        5 kg og 63% forbedret ydelse og 206 % bedre psyke så er vi ved at være henne i en god reserve som er 50% af hans nuværende løn værd ;-)
        Man må tage hvad man kan få

        Comment


          Kan Jesper Hansen tale engelsk. Han har da vist kun handlet dansktalende eller nogen der forstår dansk. 😉
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Kan Jesper Hansen tale engelsk. Han har da vist kun handlet dansktalende eller nogen der forstår dansk. 
            Dvalishvili, Koval, Nana Welbeck og sikkert også flere, kunne da vidst ikke forstå ret meget dansk ;-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Dvalishvili, Koval, Nana Welbeck og sikkert også flere, kunne da vidst ikke forstå ret meget dansk ;-)
              Måske man skulle rette det til, at Jesper Hansen stort set kun har handlet med spillere, der hverken kan spille godt for sig selv eller sammen med andre.

              Gæt hvilken kategori de 3 nævnte hører i.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Dvalishvili, Koval, Nana Welbeck og sikkert også flere, kunne da vidst ikke forstå ret meget dansk ;-)
                Nej, men lige netop de spillere behøves du ikke at tale med, de skulle bare se pengene for at skrive under. De var ligeglade med OB, de kom her kun for at hæve en lønseddel. Hvis man havde talt med dem inden, så havde man måske opdaget, de ikke var andet end lejesvende, der brugte OB som tidsfordriv.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Kan Jesper Hansen tale engelsk. Han har da vist kun handlet dansktalende eller nogen der forstår dansk. 😉
                  Tror Jesper Hansen i øjeblikket forsøger at regne ud, hvem i Horsens der bliver i overskud efter købet af Sivert Nilsen. Få nu den finger ud Hr Trøv.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                    Nej, men lige netop de spillere behøves du ikke at tale med, de skulle bare se pengene for at skrive under. De var ligeglade med OB, de kom her kun for at hæve en lønseddel. Hvis man havde talt med dem inden, så havde man måske opdaget, de ikke var andet end lejesvende, der brugte OB som tidsfordriv.
                    Hvor mange udenlandske spillere tror du nogensinde ville skifte til OB for ret meget andet end pengene og deres videre karrieremuligheder? Der er meget meget få mennesker uden for Danmark der ikke er aldeles ligeglade med OB, så enhver udlænding vi henter ind vil alle dage være en "lejesvend"

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Hvor mange udenlandske spillere tror du nogensinde ville skifte til OB for ret meget andet end pengene og deres videre karrieremuligheder? Der er meget meget få mennesker uden for Danmark der ikke er aldeles ligeglade med OB, så enhver udlænding vi henter ind vil alle dage være en "lejesvend"
                      De nævnte spillere brugte jo ikke OB som et springbræt til en større scene, de fordrev jo bare tiden her for at indkassere deres løn.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Dvalishvili, Koval, Nana Welbeck og sikkert også flere, kunne da vidst ikke forstå ret meget dansk ;-)
                        Næ de forstod heller ikke at spille bold :-)
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                          De nævnte spillere brugte jo ikke OB som et springbræt til en større scene, de fordrev jo bare tiden her for at indkassere deres løn.
                          Tror nu ikke at det forholder sig sådan. Alle fodboldspillere vil da gerne have succes og de har sikkert trænet lige så hårdt som alle andre i truppen.
                          Men facts er at de ikke var gode nok. Og det er JHs ansvar

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Hvor mange udenlandske spillere tror du nogensinde ville skifte til OB for ret meget andet end pengene og deres videre karrieremuligheder? Der er meget meget få mennesker uden for Danmark der ikke er aldeles ligeglade med OB, så enhver udlænding vi henter ind vil alle dage være en "lejesvend"
                            Det er vel ikke en ting med udenlandske spillere, men mere en ting omhandlende spillere udefra generelt. Der er ikke nogle der skal bilde mig ind, at KEP, Kløve etc. har nogen særlig relation til OB, og vil knibe en tåre, hvis OB rykker ned når de engang ikke er her længere.

                            Jeg tror tværtimod snarere, at klubben betyder noget mere for sådan en som Gryte, da det er hans eneste klub i Danmark, han har haft personlig succes her, og at der er blevet sat stor pris på ham.

                            Historikken byder på masser af eksempler på spillere fra fjerne egne der fik et fremragende forhold til klub og fans, og for hvem OB helt sikkert er noget særligt, i hvert fald i en dansk kontekst. Folk som Chris Sørensen og HHA er jo stadig henholdsvis Randers- og Esbjerg-mænd, selvom de tilbragte størstedelen af karrieren i OB og var bærende kræfter i nogle gode år.

                            Enhver fodboldspiller i dag er vel at betragte som lejesvend, såfremt de ikke har nogen særlig relation til klubben, og jeg kan ikke se, hvorfor en fra Horsens eller SønderjyskE skulle være det i mindre grad, end en fra Brasilien.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                              De nævnte spillere brugte jo ikke OB som et springbræt til en større scene, de fordrev jo bare tiden her for at indkassere deres løn.
                              Men de var jo aldrig gode nok. De forventede sikkert at få kampe og da det var umuligt og så i Odense og sikkert langt fra familie og venner. Jeg forstår godt de faldt lidt sammen.
                              Men som Leif Rasmussen vist for første gang skriver peger pilen på Jesper Ha-Ha Hansen.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Det er vel ikke en ting med udenlandske spillere, men mere en ting omhandlende spillere udefra generelt. Der er ikke nogle der skal bilde mig ind, at KEP, Kløve etc. har nogen særlig relation til OB, og vil knibe en tåre, hvis OB rykker ned når de engang ikke er her længere.

                                Jeg tror tværtimod snarere, at klubben betyder noget mere for sådan en som Gryte, da det er hans eneste klub i Danmark, han har haft personlig succes her, og at der er blevet sat stor pris på ham.

                                Historikken byder på masser af eksempler på spillere fra fjerne egne der fik et fremragende forhold til klub og fans, og for hvem OB helt sikkert er noget særligt, i hvert fald i en dansk kontekst. Folk som Chris Sørensen og HHA er jo stadig henholdsvis Randers- og Esbjerg-mænd, selvom de tilbragte størstedelen af karrieren i OB og var bærende kræfter i nogle gode år.

                                Enhver fodboldspiller i dag er vel at betragte som lejesvend, såfremt de ikke har nogen særlig relation til klubben, og jeg kan ikke se, hvorfor en fra Horsens eller SønderjyskE skulle være det i mindre grad, end en fra Brasilien.
                                Jamen, det er vi sådan set enige om. Næsten alle spillere, især udenlandske, vil være ret ligeglade med OB inden de skriver under med klubben. Så kan det for nogle (såvel danske som udenlandske), at det ændrer sig mens de er i klubben - men Liam gav udtryk for at de udenlandske spillere JH havde hentet ikke skrev under på kontrakten for andet end pengene, og min pointe var så, at jeg ikke tror man kan finde en udenlandsk spiller der vil skrive under for andet end personlig vinding (penge eller karrieremuligheder) i OB, da OB er en komplet ligegyldig klub uden for Danmarks grænser. Derfor synes jeg den kritik af JH var en anelse letkøbt.

                                Det gør sig selvfølgelig også gældende for langt størstedelen af danske spillere, at de ikke skiftet til OB fordi de brænder for OB, men for deres egen skyld (det er vel også derfor vi andre skifter job?).

                                Comment

                                Working...
                                X