Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nå ja. Ham husker jeg godt.
    Der har edermandme været mange igennem forum de sidste 10 år. Nogle er jo nærmest legender .... måske man skulle lave en sommertråd om dem. Men nu sker der jo så meget spændende for tiden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      "Plastique" mener jeg, der var også en forholdsvis hard-core BIF-fan, som jeg ikke erindre navnet på.
      Nedre C var der også en bruger der hed. Er i tvivl om det ikke blot var ham der blev til Plastique

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg forstår fint at du ikke er tilhænger af OS&E osv, men dertil at "kaste OB ud af systemet". OB er der jo stadig, omend i en konstruktion du ikke er tilhænger af, men de er her jo .. vil du kunne blive fan igenhvis de pludselig bryder ud, og vil være sig selv igen på godt og ondt.
        Det er ikke totalt umuligt, men der har bare været så mange utiltalende numre fra ledelsen ... uf.
        Hvis der sker noget som jeg kan lide, så er det ikke en umulighed ... fede tiltag, ansvarlighed på en eller anden front, unge spillere, spillestil ...
        Men det er lidt som en pige man engang synes var lækker og den så forsvandt ... tiltrækningen, den er svær at genvinde :D.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
          Jeg spørger måske enormt naivt, men hvad handler det 'i' om.?Nu har jeg læst det nogle gange efterhånden. Er det et eller andet forurettet statement mod klubben eller.?
          Kender i ikke de tøser der vil gøre alt for at få opmærksomhed? Tror de fleste herinde har en klar fornemmelse af de forskellige brugere. Vi har vel 15 - 20 rimeligt aktive herinde som jeg ihvertfald har sat et prædikat på.
          Nogle er man mere enige med end andre. Nogen trækker man bare på skuldrene af, men forskellighederne gør forum interresant. Der er plads til alle. Tilhænger, fans, medløbere og gæster.

          Comment


            Der var også en anden BIF fan herinde, som var helt vildt fin. Han yndede at gøre grin med sig selv, bla. som limsniffer, som dem fra Vestegnen jo nu engang er :-)
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Kender i ikke de tøser der vil gøre alt for at få opmærksomhed? Tror de fleste herinde har en klar fornemmelse af de forskellige brugere. Vi har vel 15 - 20 rimeligt aktive herinde som jeg ihvertfald har sat et prædikat på.
              Nogle er man mere enige med end andre. Nogen trækker man bare på skuldrene af, men forskellighederne gør forum interresant. Der er plads til alle. Tilhænger, fans, medløbere og gæster.
              :D ... din første kommentar, oh well.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Korrekt 👍 Long time, no see... Leander 😎

                Comment


                  Ja, han havde selvironi, var sjov og samtidigt meget saglig (som en fodboldtilhænger nu kan være 😉).... kan desværre ikke huske navnet 🤔

                  Comment


                    Det mener jeg det var 😊

                    Comment


                      Der ingen der har set/hørt/ved noget om en evt. ny træner eller potentielle spillere?

                      Comment


                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...s-amok/7168167

                        Der bliver gang i den rundt omkring i det her vindue. Randers kommer til at give den gas, Brøndby skal have 8-10 nye spillere, FCM skal have en håndfuld spillere, FCK skal have fikset defensiven, Vejle kommer til at hente 5-6 nye, AaB skal ud og rette nogle bommerter, og David Nielsen skal nok også ud og have et par ønskespillere til at lægge på med. Der bliver kamp om spillerne, men mon ikke vi klarer os med 2-3 tilgange til at dække ind for de 7-8 vi står til at miste.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          SIF har vel bare en direktør som forstår at få ordentlige priser for deres spillere .
                          Det er lettere at få penge for spillere som levere og med potentiale. Vi har ikke haft mange Gammelbyer eller R. Skov-typer i JHs tid.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                            Det er lettere at få penge for spillere som levere og med potentiale. Vi har ikke haft mange Gammelbyer eller R. Skov-typer i JHs tid.
                            Nah, vi har da haft en Falk, Bashkim, Emil Larsen og Høegh, som var her da JH kom til. Men det er rigtigt, de sidste 5 år har vi ikke rigtigt udviklet nogle nye af den slags spillere eller fundet dem på transfermarkedet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...s-amok/7168167

                              Der bliver gang i den rundt omkring i det her vindue. Randers kommer til at give den gas, Brøndby skal have 8-10 nye spillere, FCM skal have en håndfuld spillere, FCK skal have fikset defensiven, Vejle kommer til at hente 5-6 nye, AaB skal ud og rette nogle bommerter, og David Nielsen skal nok også ud og have et par ønskespillere til at lægge på med. Der bliver kamp om spillerne, men mon ikke vi klarer os med 2-3 tilgange til at dække ind for de 7-8 vi står til at miste.
                              Der er stadig 20 mand på kontrakt. 18 mand fra den nuværende trup, og så kommer Yao tilbage og Frøkjær op. Så er der en Mathias Jørgensen som forhåbnetligt også kommer til at spille en eller anden rolle. Så vi skal jo ikke ud og hennte 7-8 stykker. 3 tilgange med tilstrækkelig kvalitet - i hvert fald 2 direkte til startopstillingen, og så en der kan udfordre Barrett på venstrebacken, så er det vel ganske fint. Udemærket. OK.

                              Så kan der selvfølgeligt ryge flere, men ser umiddelbart kun Gryte som salgsemne. Han skal selvfølgeligt også erstattes, hvis det er.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...s-amok/7168167

                                Der bliver gang i den rundt omkring i det her vindue. Randers kommer til at give den gas, Brøndby skal have 8-10 nye spillere, FCM skal have en håndfuld spillere, FCK skal have fikset defensiven, Vejle kommer til at hente 5-6 nye, AaB skal ud og rette nogle bommerter, og David Nielsen skal nok også ud og have et par ønskespillere til at lægge på med. Der bliver kamp om spillerne, men mon ikke vi klarer os med 2-3 tilgange til at dække ind for de 7-8 vi står til at miste.
                                Pænt ambitiøs udmelding fra Randers som bestemt også slås med økonomien. Mere end vi gør

                                Comment

                                Working...
                                X