Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er jo glimrende for ham. Man kan så også være lidt fræk at spørge om, på hvilke punkter OB lige nu er et skridt op ift. SønderjyskE, udover en højere løn måske.
    Kløve har sagt, at OB havde et større sportsligt potentiale end Sønderjyske.
    Modsvaret er vel så, at det skal han sige, men lad os nu bare have en snert af tillid til spillerne 😊

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obay1 Se indlæg
      Ville være dejligt hvis der var en “tråd”? til at føre samtaler i. Leder efter rygter.
      Folk har måske nok hørt noget men ingen gider sige det herinde. Hvis handlen kikser bliver man holdt personligt ansvarlig ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Er du med på et væddemål om at OB over de næste 5 år slutter over sønderjyske minimum 3 ud af 5?
        For det tror jeg de gør og det tror jeg egentlig også de fleste andre gør. Deriblandt nok Kløve.

        Kløve er 27 og hvis han skal nå at få en udlandstur skal det nok snart være og muligheden for at blive spottet er bare større i OB, da klubben har et større navn i forhold til omverdenen.

        Fair nok du ikke giver noget for potentiale, men tror at de aktører hvis karrierer afhænger af en klubs bedrifter nok kigger lidt mere på det.

        Men jeg er da glad for at du har revideret din holdning til at det var pengene der gjorde udslaget og ikke at alting var penge, så nærmer vi os da i hvert fald hinanden den vej igennem.

        For tror hverken at HH eller Kløve havde valgt Helsingør hvis de havde tilbudt lidt mere end OB.
        Jeg vædder ikke imod OB. Jeg kan sandsynliggøre ud fra 2 sæsoner, hvor SønderjyskE kom i mesterskabsslutspillet og det gjorde vi ikke. Ud fra 17 indbyrdes opgør ser SønderjyskE også bedre ud end os, upåagtet potentiale. Hell Horsens endte også over os i denne sæson og Lyngby i den forrige, der i bogstaveligste forstand ingen penge har.

        Så jeg giver absolut intet for vores såkaldte potentiale, når de personer, der er ansat til at forløse det, er ret dårlige til det, både i sig selv og især i forhold til mindre klubber, med mindre budgetter og mindre potentialer.

        Deri består de flestes fejl, når de per nuværende vælger OB p.g.a potentiale.

        Så længe vi har den ledelse, vi har er der en sandsynlighed for at du taber et væddemål, jeg ikke agter at indgå.

        Som så mange andre, så vil også du tage fejl af dine nuancer og til sidst indse, at vi har formodentlig den dårligste sportslige ledelse i ligaen, både i sig selv og i forhold til vores størrelse og potentiale.

        Oven i de dårligste træningsforhold og en ikke-eksisterende fodboldkultur alt for længe totalt ude af trit med klubbens historie og DNA.

        Og derfor slutter "dårligere" klubber over os i tabellen. År efter år, efter år. Fordi selv i et hav af middelmådighed og ligevægt kan vores ledelse ikke finde ud af at slå et søm i en lort uden at ødelægge begge dele.

        Jo før du og andre indser dette og lader være med at lede efter nuancer, hvor der ikke er nogen, jo bedre.

        Imo, selvfølgelig. Ikke at forveksle med absolut sandhed og fratagelse af din ret til at være uenig. Jeg siger bare at man narrer sig selv, både på kort og på lang sigt.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
          Kløve har sagt, at OB havde et større sportsligt potentiale end Sønderjyske.
          Modsvaret er vel så, at det skal han sige, men lad os nu bare have en snert af tillid til spillerne 
          Det må han da hjertens gerne mene, ligesom at han gerne må mene, at jorden er flad, spørgsmålet er jo så bare, hvad han i så fald bygger det udsagn på.

          Bare fordi at man engang har været noget ved musikken, betyder det jo ikke, at man er på vej derhen igen (læs: AGF de sidste 20 år), og der må vel i så fald ligge nogle planer og visioner bag, at OB skulle have en mere interessant sportslig fremtid end SønderjyskE, med mindre han selvfølgelig bare stoler blindt på det. De planer synes jeg da bare godt, at man i så fald kunne give os fans lidt antydninger af, selvom jeg selvfølgelig godt ved, at OB er den slags klub, hvor man sætter en deadline for en beslutning, og over en måned efter at den deadline er overskredet, stadig ikke er kommet med en forklaring.

          Bare fordi, at OB rent historisk er bedre end SønderjyskE og at Odense er en større by end Haderslev, er det ikke ensbetydende med, at OB går en mere interessant fremtid i møde. Bare se på sådan en lille by som Farum. For 15 år siden havde de aldrig været i Superligaen og lå i et område, hvor de måtte kæmpe om spillere med historisk store klubber som Brøndby, FCK, Lyngby osv. I dag er de efterhånden foran OB på alle tænkelige parametre, bortset fra tilskuertallet. Det var der absolut intet der tilsagde dengang.

          På samme måde, kan OB ikke bare tage det som en selvfølge, at man vil præstere bedre end SønderjyskE. Der er en rivende udvikling igang dernede, om man vil det eller ej. Resultaterne de seneste sæsoner taler for sig selv. Derudover er det ekstremt bekymrende for mig, at SønderjyskE i det her forår har flere tilskuere end OB. Og modstanderne har over en bred kam haft den samme tiltrækningskraft. Det er simpelthen under al kritik for en klub som OB.

          Faciliterne for spillerne overstiger allerede klart OBs, og i løbet af 2019 får SønderjyskE lukket enderne på deres stadion og får lagt tag på, så hver en plads på stadion er i tørvejr, så stadionoplevelsen dernede kommer op omkring det niveau vi har i Odense nu, hvis ikke bedre. Derudover er det så absolut værd at nævne, at SønderjyskE i sidste uge for første gang i klubbens historie har fået tildelt en A-licens, sådan at de kan udvikle talenter på ligefod med klubber som bl.a. OB.

          OB har klart bedre forudsætninger for sportslig succes end en klub som SønderjyskE, men det er bare slet ikke ensbetydende med, at det kommer til at gå sådan, viser historien. Hvor klubber som OB og AGF har sovet i timen, er klubber som FCM og FCN, der gudhjælpemig slet ikke fandtes for 20 år siden, blæst forbi og har allerede mange års forspring på flere parametre.

          Det samme kan sagtens ske med OB og SønderjyskE, hvis ikke OB får lagt de rigtige byggesten, den rigtige strategi, og får solgt omverdenen på idéen om, at det her tog er værd at hoppe med på. De kolde facts er som tidligere nævnt, at siden Kløve skiftede til OB, har SønderjyskE fået flere point og haft flere besøgende til deres hjemmekampe, og er der noget der entydigt tyder på, at det ændrer sig radikalt inden for bare de næste to år?

          Det eneste jeg kan få øje på er, at OB fortsat poster flere penge i fodboldspillere end SønderjyskE, men vi ved allesammen, hvordan man har formøblet de forudsætninger, bl.a. ift. SønderjyskE, i den tid Jesper Hansen og Kent Nielsen har været i klubben, så hvorfor det skulle ændre sig drastisk nu, har jeg efterhånden svært ved at fæstne lid til. Og hvis der som sagt foreligger nogle planer, som man bl.a. har kunne sælge klubben på overfor en Kløve, vil det klæde OB helt enormt meget at delagtiggøre øvrigheden bare en lille smule i dem.

          Indtil at jeg får svar på det, har jeg svært ved at tro andet, end at Kløve har valgt OB, fordi at pengene var lidt bedre, og at det var tid til at prøve noget andet.
          Last edited by Sheed; 01-05-2018, 16:11.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
            Kløve har sagt, at OB havde et større sportsligt potentiale end Sønderjyske.
            Modsvaret er vel så, at det skal han sige, men lad os nu bare have en snert af tillid til spillerne 😊
            Åhhh nej .. forventer han så også sølvmedaljer lige som alle os herinde ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Jeg vædder ikke imod OB. Jeg kan sandsynliggøre ud fra 2 sæsoner, hvor SønderjyskE kom i mesterskabsslutspillet og det gjorde vi ikke. Ud fra 17 indbyrdes opgør ser SønderjyskE også bedre ud end os, upåagtet potentiale. Hell Horsens endte også over os i denne sæson og Lyngby i den forrige, der i bogstaveligste forstand ingen penge har.

              Så jeg giver absolut intet for vores såkaldte potentiale, når de personer, der er ansat til at forløse det, er ret dårlige til det, både i sig selv og især i forhold til mindre klubber, med mindre budgetter og mindre potentialer.

              Deri består de flestes fejl, når de per nuværende vælger OB p.g.a potentiale.

              Så længe vi har den ledelse, vi har er der en sandsynlighed for at du taber et væddemål, jeg ikke agter at indgå.

              Som så mange andre, så vil også du tage fejl af dine nuancer og til sidst indse, at vi har formodentlig den dårligste sportslige ledelse i ligaen, både i sig selv og i forhold til vores størrelse og potentiale.

              Oven i de dårligste træningsforhold og en ikke-eksisterende fodboldkultur alt for længe totalt ude af trit med klubbens historie og DNA.

              Og derfor slutter "dårligere" klubber over os i tabellen. År efter år, efter år. Fordi selv i et hav af middelmådighed og ligevægt kan vores ledelse ikke finde ud af at slå et søm i en lort uden at ødelægge begge dele.

              Jo før du og andre indser dette og lader være med at lede efter nuancer, hvor der ikke er nogen, jo bedre.

              Imo, selvfølgelig. Ikke at forveksle med absolut sandhed og fratagelse af din ret til at være uenig. Jeg siger bare at man narrer sig selv, både på kort og på lang sigt.

              MvH ChrisOB
              Kan vi blive enige om at Lyngby "havde" en del penge og derfor netop står i den situation de gør i nu? Hvor de netop ligner en oplagt kandidat til nedrykning. Netop deres ledelse vil jeg derfor skyde til dårligere end vores, man kunne sagtens argumentere for at Randers og GF's ryger i samme kategori. Dermed ikke sagt at vores gør det godt nok, men at gøre den til ligaens dårligste er alligevel lidt ekstremt. Altså Aab har sikkert brugt flere penge på Kusk og Okore end JH stort set har i sin OB tid og synes ikke den sportslige succes der ligger meget over os.

              Der er problemer i OB der skal løses, men løsningen er ikke at male fanden på væggen og ignorere de nuancer der alligevel er. Så kan du godt slå ud af verden at der er sket forbedringer i ungdommen, at der er foretaget en nødvendig økonomisk opbremsning. Men de ting er gode.

              Så er der ingen tvivl om at der skal foretages kæmpe skridt i forhold til identiteten og tilhørsforholdet til fans. Umiddelbart virker det til at dette internt går godt i forhold til de uofficielle og de stribede. Dette skal så bredes ud til hele Odense og Fyn. Dette er ikke en let opgave og har sgu ikke svarene, men tror da at de 5 fynboer i sidste startopstilling er en måde at skubbe i den rigtige retning og så kan det sagtens være der også skal udskiftninger til i den sportslige ledelse, men at det skulle være en mirakelkur og alle andre kunne gøre det bedre er jo ikke rigtigt.

              Med hensyn til dårligere klubber der slutter over os "år efter år" så er det jo rigtigt nok at sige klubber fordi det er jo ikke nogen der bare kontinuerligt gør det bedre end os. Der er 4 klubber i DK som pt, gør det rigtig godt og så en del andre der roder lidt rundt og prøver at finde nøglen til at komme derop. Og bortset fra GF som umiddelbart har en bedre økonomi end de andre så ser jeg os være ligeså sandsynlige til at komme derop som de andre.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Kan vi blive enige om at Lyngby "havde" en del penge og derfor netop står i den situation de gør i nu? Hvor de netop ligner en oplagt kandidat til nedrykning. Netop deres ledelse vil jeg derfor skyde til dårligere end vores, man kunne sagtens argumentere for at Randers og GF's ryger i samme kategori. Dermed ikke sagt at vores gør det godt nok, men at gøre den til ligaens dårligste er alligevel lidt ekstremt. Altså Aab har sikkert brugt flere penge på Kusk og Okore end JH stort set har i sin OB tid og synes ikke den sportslige succes der ligger meget over os.

                Der er problemer i OB der skal løses, men løsningen er ikke at male fanden på væggen og ignorere de nuancer der alligevel er. Så kan du godt slå ud af verden at der er sket forbedringer i ungdommen, at der er foretaget en nødvendig økonomisk opbremsning. Men de ting er gode.

                Så er der ingen tvivl om at der skal foretages kæmpe skridt i forhold til identiteten og tilhørsforholdet til fans. Umiddelbart virker det til at dette internt går godt i forhold til de uofficielle og de stribede. Dette skal så bredes ud til hele Odense og Fyn. Dette er ikke en let opgave og har sgu ikke svarene, men tror da at de 5 fynboer i sidste startopstilling er en måde at skubbe i den rigtige retning og så kan det sagtens være der også skal udskiftninger til i den sportslige ledelse, men at det skulle være en mirakelkur og alle andre kunne gøre det bedre er jo ikke rigtigt.

                Med hensyn til dårligere klubber der slutter over os "år efter år" så er det jo rigtigt nok at sige klubber fordi det er jo ikke nogen der bare kontinuerligt gør det bedre end os. Der er 4 klubber i DK som pt, gør det rigtig godt og så en del andre der roder lidt rundt og prøver at finde nøglen til at komme derop. Og bortset fra GF som umiddelbart har en bedre økonomi end de andre så ser jeg os være ligeså sandsynlige til at komme derop som de andre.

                “ Altså Aab har sikkert brugt flere penge på Kusk og Okore end JH stort set har i sin OB tid“


                Arrghhh mon dog ?

                Kryger : 800.000,-
                Kirkeskov 1.700.000,-
                Thomas Mikkelsen 1.300.000,-
                Izunna 2.500.000,-

                For lige at nævne et par af guldkornene ;-)
                Last edited by Magge; 01-05-2018, 17:38.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Der er problemer i OB der skal løses, men løsningen er ikke at male fanden på væggen og ignorere de nuancer der alligevel er. Så kan du godt slå ud af verden at der er sket forbedringer i ungdommen, at der er foretaget en nødvendig økonomisk opbremsning. Men de ting er gode.

                  Så er der ingen tvivl om at der skal foretages kæmpe skridt i forhold til identiteten og tilhørsforholdet til fans. Umiddelbart virker det til at dette internt går godt i forhold til de uofficielle og de stribede. Dette skal så bredes ud til hele Odense og Fyn.
                  At der er sket forbedringer på ungdomsfronten, er jo stadig noget man håber på, men på ingen måde faktuelt. Reelt skal sådan noget bedømmes relativt ift. andre klubber, for selvom at OB investerer nogle flere penge i ungdommen, kan talentudvikling som konkurrenceparameter jo sagtens være svækket, såfremt der er flere klubber der investerer endnu mere heftigt. Derfor er det stadigvæk ALT for tidligt at snakke om, at OB har forbedret sig klart der, og jeg har da stadig også tilgode at læse nogle, der faktuelt kan argumentere for, at man producerer flere gode fodboldspillere nu, end man gjorde for 5 år siden f.eks.

                  Det kan godt være, at man har et fint forhold til både de uofficielle og officielle fans der er tilbage, men man har jo åbenlyst ikke gjort arbejdet godt nok, for man har i hvert fald ikke fat i nok af dem, og stemningen på stadion og hele fankulturen på endetribunen er jo på et historisk lavt niveau. Vi skal vel tidligst tilbage til engang i starten af 00erne siden at det sidst var på så lavt niveau?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    At der er sket forbedringer på ungdomsfronten, er jo stadig noget man håber på, men på ingen måde faktuelt. Reelt skal sådan noget bedømmes relativt ift. andre klubber, for selvom at OB investerer nogle flere penge i ungdommen, kan talentudvikling som konkurrenceparameter jo sagtens være svækket, såfremt der er flere klubber der investerer endnu mere heftigt. Derfor er det stadigvæk ALT for tidligt at snakke om, at OB har forbedret sig klart der, og jeg har da stadig også tilgode at læse nogle, der faktuelt kan argumentere for, at man producerer flere gode fodboldspillere nu, end man gjorde for 5 år siden f.eks.

                    Det kan godt være, at man har et fint forhold til både de uofficielle og officielle fans der er tilbage, men man har jo åbenlyst ikke gjort arbejdet godt nok, for man har i hvert fald ikke fat i nok af dem, og stemningen på stadion og hele fankulturen på endetribunen er jo på et historisk lavt niveau. Vi skal vel tidligst tilbage til engang i starten af 00erne siden at det sidst var på så lavt niveau?
                    Kan sagtens revidere det til øget satsning, men alle der har udtalt sig om det (Lars Jacobsen, Spasojevic, Brüchmann med flere) fortæller den samme historie om at der er noget godt igang i Ådalen.

                    Præcis, man skal videre med projektet ud til andre grupper så man kan få fyldt stadion mere op og forhåbentlig skabe en positiv fortælling

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      “ Altså Aab har sikkert brugt flere penge på Kusk og Okore end JH stort set har i sin OB tid“


                      Arrghhh mon dog ?

                      Kryger : 800.000,-
                      Kirkeskov 1.700.000,-
                      Thomas Mikkelsen 1.300.000,-
                      Izunna 2.500.000,-

                      For lige at nævne et par af guldkornene ;-)
                      Kan godt være jeg overdrev en smule ;)
                      Men tror nu ikke forskellen er stor på de 2 summer stadig.
                      Har du egentlig en oversigt over transfer-summer, eller er det noget der bare står skarpt i hukommelsen?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Kan sagtens revidere det til øget satsning, men alle der har udtalt sig om det (Lars Jacobsen, Spasojevic, Brüchmann med flere) fortæller den samme historie om at der er noget godt igang i Ådalen.

                        Præcis, man skal videre med projektet ud til andre grupper så man kan få fyldt stadion mere op og forhåbentlig skabe en positiv fortælling
                        Men hvor har Jacobsen, Brüchmann og Spasojevic så de fornemmelser fra? Mig bekendt har de to første ikke ligefrem deres daglige gang i OB eller det fynske. Deres grundlag for at vurdere dette må i høj grad være baseret på en omgang von hørensagen.

                        Det er vel i høj grad det spinarbejde der er gjort fra klubbens side, med en mere udadvent Tonny Hermansen i front, der gør at folk begynder at tale talentarbejdet op. Der er jo fortsat intet faktuelt belæg for, at det faktisk skulle være blevet bedre, i form af afkast. Vi bruger ikke flere talenter nu og de får ikke flere minutter, end vi gjorde da JH kom til. Vi har ikke flere med på U-landsholdene. Så hvad er det baseret på?

                        Misforstå mig ikke, at OB gør en indsats for at tale eget talentarbejde op, er rigtigt godt! Den første nøgle til at tiltrække gode talenter, er at bilde folk ind at man er god til det, det havde FCM stor succes med i midten af 00erne. Men derfra så til rent faktisk at kunne vurdere helt nøgternt, at det skulle være blevet bedre, da vil jeg stadig mene, at der er et stykke vej.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Kan godt være jeg overdrev en smule ;)
                          Men tror nu ikke forskellen er stor på de 2 summer stadig.
                          En meget vigtig mellemregning for at forstå, hvorfor AaB har råd til at bruge de summer nu er jo, at den sportslige ledelse har formået at skabe sportslig merværdi, og dermed give sig selv nogle bedre økonomiske forudsætninger.

                          Det er jo i høj grad fordi, at man har fundet og/eller udviklet spillere som Spalvis, Thomsen, Bassogog og Mæhle, og solgt dem videre for flotte summer, at man nu har råd til at gå ud og betale de transferbeløb. Man behøver ikke være polemiker for at antyde, at den opgave over en bred kam er mislykket over de sidste 5 år, bl.a. ved at hente en masse alt for dyre (og middelmådige) spillere fra andre danske klubber, med begrænset videresalgs- og udviklingspotentiale.

                          Når der så er tæppefald, og man finder ud af, at det bl.a. er vores afskedigede assistenttræner som står bag en af de få successer i Tingager, så har jeg i hvert fald svært ved at svinge begejstringen op til et sommervindue, hvor vi nok ender med en sædvanlig håndfuld middelmådige spillere fra andre provinsklubber.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Kan godt være jeg overdrev en smule ;)
                            Men tror nu ikke forskellen er stor på de 2 summer stadig.
                            Har du egentlig en oversigt over transfer-summer, eller er det noget der bare står skarpt i hukommelsen?
                            Lige Izunna’s var jeg i tvivl om , de andre er ud fra hukommelsen .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Men hvor har Jacobsen, Brüchmann og Spasojevic så de fornemmelser fra? Mig bekendt har de to første ikke ligefrem deres daglige gang i OB eller det fynske. Deres grundlag for at vurdere dette må i høj grad være baseret på en omgang von hørensagen.

                              Det er vel i høj grad det spinarbejde der er gjort fra klubbens side, med en mere udadvent Tonny Hermansen i front, der gør at folk begynder at tale talentarbejdet op. Der er jo fortsat intet faktuelt belæg for, at det faktisk skulle være blevet bedre, i form af afkast. Vi bruger ikke flere talenter nu og de får ikke flere minutter, end vi gjorde da JH kom til. Vi har ikke flere med på U-landsholdene. Så hvad er det baseret på?

                              Misforstå mig ikke, at OB gør en indsats for at tale eget talentarbejde op, er rigtigt godt! Den første nøgle til at tiltrække gode talenter, er at bilde folk ind at man er god til det, det havde FCM stor succes med i midten af 00erne. Men derfra så til rent faktisk at kunne vurdere helt nøgternt, at det skulle være blevet bedre, da vil jeg stadig mene, at der er et stykke vej.
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              En meget vigtig mellemregning for at forstå, hvorfor AaB har råd til at bruge de summer nu er jo, at den sportslige ledelse har formået at skabe sportslig merværdi, og dermed give sig selv nogle bedre økonomiske forudsætninger.

                              Det er jo i høj grad fordi, at man har fundet og/eller udviklet spillere som Spalvis, Thomsen, Bassogog og Mæhle, og solgt dem videre for flotte summer, at man nu har råd til at gå ud og betale de transferbeløb. Man behøver ikke være polemiker for at antyde, at den opgave over en bred kam er mislykket over de sidste 5 år, bl.a. ved at hente en masse alt for dyre (og middelmådige) spillere fra andre danske klubber, med begrænset videresalgs- og udviklingspotentiale.

                              Når der så er tæppefald, og man finder ud af, at det bl.a. er vores afskedigede assistenttræner som står bag en af de få successer i Tingager, så har jeg i hvert fald svært ved at svinge begejstringen op til et sommervindue, hvor vi nok ender med en sædvanlig håndfuld middelmådige spillere fra andre provinsklubber.
                              Vi er fuldstændig enige om at der er lang vej i talentarbejdet, men som du selv skriver er opmærksomheden og tiltroen udefra ret vigtig i forhold til den del. Derudover kunne en Mathias Jørgensens historie absolut også gøre underværker i den del. Men derfor tror jeg stadig ikke kun det er OB's spin historie. Det må komme nogle steder fra og tror da også at vi kæmper med i u-19 ligaen pt. spiller en rolle.

                              Ingen tvivl om at Aab har lavet nogle sindssyge handler tidligere, men problemet er vel af de på trods af de mange penge stadig ikke har fået holdet til at spille. Min pointe var netop at de på trods af en del større købekraft end OB ikke nødvendigvis har distanceret os. Det er vel også derfor at utilfredsheden også er tilstede der.

                              Jeg bliver en lille teenage-pige der venter på et glimt af hvad end der er smart nu til dags, hver gang et transfer vindue åbner. Sandsynligheden for at det bliver eksotisk og sexet er nok ikke den største, men umiddelbart ser jeg heller ikke nødvendigvis at vi har brug for det. Jeg så virkelig gerne en Kasper Larsen til forsvaret, men har faktisk svært ved at smide nogen væk fra den nuværende midtbane (Kløve, JJ, Tverskov, Greve og så Eske der banker på) og hvis vi får smidt Mathias Jørgensen ind som konkurrent i angrebet så begynder det også at ligne noget. Så skal man selvfølgelig absolut forstærke bredden.

                              Men begge pointer omhandler skam heller ikke at OB ikke kan forbedres på alle områder, nogle mere end andre (hej faciliteter). Men mere at vi altså heller ikke ligger i graven eller sågar på randen. Og synes bare at vi skal anderkende de steder hvor der faktisk bliver lagt et godt stykke arbejde og så netop ligge energien i de steder der virkelig trænger.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Lige Izunna’s var jeg i tvivl om , de andre er ud fra hukommelsen .
                                Øv, jeg er så forfærdelig til at huske sådan nogle ting så kunne være lækkert hvis de stod et sted.

                                Comment

                                Working...
                                X