Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Thomas Mikkelsen skifter til Lyngby på lege til nytår

    Comment


      http://bit.ly/2NChobJ

      Comment


        Hold nu kæ.. En lang tråd. Godt vinduet er lukket, så der kan startes en ny 😂😁😍
        Velkommen tilbage Kadrii. Vi er nogen som har skreget efter dig længe!
        OBeliever

        Comment


          Jammen så skifter Grytebust ikke. Dejlig nyhed for OBs fans

          Comment


            Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
            Thomas Mikkelsen skifter til Lyngby på lege til nytår
            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/thomas...et-til-lyngby/

            Comment


              Den korte aftale signalerer vel næsten også at man forsøger at sælge Grytebust til vinter igen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Kommentar på OB’s Instagram-opslag omkring Bashkims retur fra Enrico Augustinus: “Bedre end juleaften!!! ⚪️🔵”

                Han er i hvert fald glad for signingen 😎
                Og jeg er sikker på at EA har pushet JHs indsats.
                Vi har sandsynligvis fået næsten det vi har sagt der skulle til. Og han er klog nok til at vide vi havde ret.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Nej, De synes udelukkende Kadri er interessant og navnet, der hiver os op fra 2 til 3 på deres 6-skala. Drachman syntes de lidt var en 'øvkay' gennemsnitlig superligaspiller og ellers var de ligeglade. De er så næsten kun interesserede i FCK, Brøndby og FCM, som alle scorer topkarakterer. Hvad skal man sige? Det er jo bare gejl.
                  Lulz. Brøndbys vindue ser decideret ringe ud. I hvert fald målt på de spillere vi allerede har set.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Lulz. Brøndbys vindue ser decideret ringe ud. I hvert fald målt på de spillere vi allerede har set.
                    BIF fik heller ikke topkarakter, det var der ingen der gjorde. Ved ikke hvorfor Nixcha siger som han gør. BIF fik 4 ud af 6.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                      Thomas Mikkelsen skifter til Lyngby på lege til nytår
                      Ganske fint. Det var også voldsomt med 4 målmænd.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        OB får 3 ud af 6 for transfervinduet, i EBs transfer tv.
                        Hold da op. Jeg ville give det 5 ud af 6. Den havde fået 6 ud af 6, hvis Gryte var solgt for et godt beløb og hvis vi eventuelt havde afskippet en midtbanemand eller angriber.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Hold da op. Jeg ville give det 5 ud af 6. Den havde fået 6 ud af 6, hvis Gryte var solgt for et godt beløb og hvis vi eventuelt havde afskippet en midtbanemand eller angriber.
                          Syntes det ser bedre ud end længe,har dog en del forbehold; syntes til stadighed en del af handlerne kommer for sent kan godt være det er en del af spillet men med så dårlig en start havde det været rart om man havde rykket noget tidligere.
                          Og så mangler jeg at se hvad de kan vores nye folk, drachmann ligner en god signing, Ludwig er også kommet bedre med, kadrii er jeg ret sikker på nok skal bevise sig men vores nye hollænder, tjekke og målmand mangler vi jo at se hvad de kan.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Hold da op. Jeg ville give det 5 ud af 6. Den havde fået 6 ud af 6, hvis Gryte var solgt for et godt beløb og hvis vi eventuelt havde afskippet en midtbanemand eller angriber.
                            Ah... alene usikkerhedsfaktoren på hvad Vacek, Ramon og Mandé egentlig kan over en længere periode, bør da i min optik trække mindst én karakter ned.

                            Skulle vi ikke lige klappe hesten lidt - vi har, på papiret, steppet op, men bare fordi ét vindue er bedre end end de foregående 6-7 stykker, betyder vel ikke at vi lige pludselig har ramt guldåren - jeg ville give det 4 ud af 6, ud fra betragtningen "solide skridt i en bedre retning", hvor spillernes alder, deres form i de sidste par år samt det kortsigtede element, der er forbundet med selvsamme alder og kontraktlængde trækker ned.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Syntes det ser bedre ud end længe,har dog en del forbehold; syntes til stadighed en del af handlerne kommer for sent kan godt være det er en del af spillet men med så dårlig en start havde det været rart om man havde rykket noget tidligere.
                              Og så mangler jeg at se hvad de kan vores nye folk, drachmann ligner en god signing, Ludwig er også kommet bedre med, kadrii er jeg ret sikker på nok skal bevise sig men vores nye hollænder, tjekke og målmand mangler vi jo at se hvad de kan.
                              Når der ændres systemer og spillestil tager det ofte tid at finde ud af hvor der ting der ikke fungerer godt, og derefter kan indkøbene bedre målrettes til bestemte typer. En anden ting er jo at klubben sagten kan have sine ønskespillere, men at de måske ønsker at se tiden an, om der kommer mere attraktive klubber fra højere hylde på banen.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Ah... alene usikkerhedsfaktoren på hvad Vacek, Ramon og Mandé egentlig kan over en længere periode, bør da i min optik trække mindst én karakter ned.

                                Skulle vi ikke lige klappe hesten lidt - vi har, på papiret, steppet op, men bare fordi ét vindue er bedre end end de foregående 6-7 stykker, betyder vel ikke at vi lige pludselig har ramt guldåren - jeg ville give det 4 ud af 6, ud fra betragtningen "solide skridt i en bedre retning", hvor spillernes alder, deres form i de sidste par år samt det kortsigtede element, der er forbundet med selvsamme alder og kontraktlængde trækker ned.

                                MvH ChrisOB
                                Det er nu også med forbehold, jeg er godt klar over at der er mange spørgsmålstegn. Men jeg kan kun forholde mig til hvad der er sket på papiret, ligesom Ekstrabladet har vurderet ud fra hvad der står på papiret, og der synes jeg vores vindue er 5 ud af 6. Det er min vurdering ift. Vores nuværende situation og vores attraktivitet, eller mangel på samme.. Så synes jeg virkelig vi har handlet godt ind. Ramon bør kunne være en kæmpe gevinst fra dag 1. Mandé er jo et vanvittig spændende navn med landsholdskampe og mange tippeligakampe. Vacek er et større spørgsmålstegn, men jeg forstår godt at man prøver ham.

                                Drachmann har været fantastisk. Ludwig bliver kun bedre og bedre, startede skidt, men han bliver rigtig god for os. Bashkim, hvis han kan holde sig skadesfri, så er han også en kæmpe gevinst.

                                Alt i alt, et noget nær perfekt vindue, efter mine egne forventninger.

                                Comment

                                Working...
                                X