Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Ja ryger der ikke nogen den anden vej, så er det vel bedste vindue af JH i OB tiden.
    Jeg er enig, men tænker også at det viser, at JH ikke har egen evne til at scoute. Han er meget afhængig af omgivelserne. De 4 køb i Aab har jo lammet os i mange år.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Ja du sagde jo Odense Boldklub ikke kunne hente spillere fra klubber der lå over dem i superligaen. Det ser ud til at gå meget godt må man sige. Selv selvbestaltede orakler kan tage fejl :)
      ... og du sagde jo at man kan hoppe til månen.
      Så, nu har vi begge påstået noget den anden ikke har sagt :D.

      Jeg sagde at OB ikke kan hente profiler, fra klubber der er større end OB/gør det bedre end OB ... altså hvor spilleren bliver købt.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        ... og du sagde jo at man kan hoppe til månen.
        Så, nu har vi begge påstået noget den anden ikke har sagt :D.

        Jeg sagde at OB ikke kan hente profiler, fra klubber der er større end OB/gør det bedre end OB ... altså hvor spilleren bliver købt.
        Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Siden folk kan se ind i fremtiden, og allerede ved at det er et godt vindue, kan i så ikke også lige fortælle mig, hvad vi ender i år, eller bare hvad den bliver på søndag? Kunne godt bruge nogle håndører.
          Vi ender med nytårsaften i år og søndag bliver det mørkt om natten. ;-)
          Men helt seriøst: vi vinder søndag 3:1, hvordan vi slutter sæsonen det må jeg stadig lidt tænke om... :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            ... og du sagde jo at man kan hoppe til månen.
            Så, nu har vi begge påstået noget den anden ikke har sagt :D.

            Jeg sagde at OB ikke kan hente profiler, fra klubber der er større end OB/gør det bedre end OB ... altså hvor spilleren bliver købt.
            Nåå Ja. Det er også rigtig ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Siden folk kan se ind i fremtiden, og allerede ved at det er et godt vindue, kan i så ikke også lige fortælle mig, hvad vi ender i år, eller bare hvad den bliver på søndag? Kunne godt bruge nogle håndører.

              Skrev "på papiret". Jeg ved godt, at man hurtigt kan blive skuffet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Nåå Ja. Det er også rigtig ...
                Jeg ved godt at jeg kan pisse folk af her når jeg ikke er fan, men jeg mener så at jeg altid er saglig og faktuelt baseret i mine argumenter, kan det ikke afhjælpe en smule af modviljen :D?
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Jeg ved godt at jeg kan pisse folk af her når jeg ikke er fan, men jeg mener så at jeg altid er saglig og faktuelt baseret i mine argumenter, kan det ikke afhjælpe en smule af modviljen :D?
                  Du er ikke fan men har over 3000 indlæg? Kedelig type. Mon ikke du pludselig er fan igen, når vi er oppe af slummet
                  Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                    Skrev "på papiret". Jeg ved godt, at man hurtigt kan blive skuffet.
                    Var nu heller ikke møntet på dig. Mere på dem der konkluderede at det her måtte være JHs bedste vindue. Det kan man godt tro og håbe på, men vi har jo ret beset ikke set 4 af de 6 spillere, og Ludwigs start kan vi vel godt kalde lunken.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Var nu heller ikke møntet på dig. Mere på dem der konkluderede at det her måtte være JHs bedste vindue. Det kan man godt tro og håbe på, men vi har jo ret beset ikke set 4 af de 6 spillere, og Ludwigs start kan vi vel godt kalde lunken.
                      Jeg synes (IKKE synTes - for det er noget man gjorde i fortiden), at der tegner sig evidens for at Ludwig 1. rimeligt nok skulle spilles ind i forsvaret, før han kan præstere på det niveau man kan forvente af ham 2. Har været hæmmet af, at spille sammen med elendige KEP. Men jeg er jo ikke den objektive non-fan - så det er nok hard core subjektivt. Men Entutiasten kan jo fortælle os sandheden = Mr. Right ;o)

                      Comment


                        Talbro til FCN

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Talbro til FCN
                          Øv! Havde været spændende at hente ham hjem.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Øv! Havde været spændende at hente ham hjem.
                            kontrakten er kun på et år 😉

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                              Du er ikke fan men har over 3000 indlæg? Kedelig type. Mon ikke du pludselig er fan igen, når vi er oppe af slummet
                              Her har vi en ægte troll, en dygtig en :).
                              Jeg mistede min status da OB vandt flest kampe.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Underlige tanker på deadline day.
                                Nu er der jo forskellige tidszoner alene i Europa. Lukker vinduet i f.eks Tyrkiet om 1 time, her hjemme om 2 og i Portugal om 3?

                                Comment

                                Working...
                                X