Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Kent Jacob Nielsen @kentjnielsen 14 min.14 minutter siden
Ifølge http://aoh.dk præsenterer @fcmidtjylland ny målmandstræner i løbet af få dage og senest fredag kommer der en ny andenmålmand. Svend Graversen citeres for, at det er en decideret andenmålmand, så rygterne om Sten Grytebust kan nok godt forstumme #transferdk #sldkTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægKent Jacob Nielsen @kentjnielsen 14 min.14 minutter siden
Ifølge http://aoh.dk præsenterer @fcmidtjylland ny målmandstræner i løbet af få dage og senest fredag kommer der en ny andenmålmand. Svend Graversen citeres for, at det er en decideret andenmålmand, så rygterne om Sten Grytebust kan nok godt forstumme #transferdk #sldk"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Det handler om at finde den bedst mulige målmand, der kan supplere Jesper og Oliver (Hansen og Ottesen, red.). Vi ved godt, at Jesper Hansen er vores foretrukne førstemålmand -det har han bevist ved at vinde kampen over Bill. Nu skal finde en keeper, der som vores andenmålmand kan tage kampen op med Jesper, siger Svend Graversen til Herning Folkeblad.
Med det skudsmål, kan jeg slet ikke se nogen grund til, at et skifte til FCM skulle være aflivet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægKent Jacob Nielsen @kentjnielsen 14 min.14 minutter siden
Ifølge http://aoh.dk præsenterer @fcmidtjylland ny målmandstræner i løbet af få dage og senest fredag kommer der en ny andenmålmand. Svend Graversen citeres for, at det er en decideret andenmålmand, så rygterne om Sten Grytebust kan nok godt forstumme #transferdk #sldkOprindeligt indsendt af andlox Se indlæg珞
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet handler om at finde den bedst mulige målmand, der kan supplere Jesper og Oliver (Hansen og Ottesen, red.). Vi ved godt, at Jesper Hansen er vores foretrukne førstemålmand -det har han bevist ved at vinde kampen over Bill. Nu skal finde en keeper, der som vores andenmålmand kan tage kampen op med Jesper, siger Svend Graversen til Herning Folkeblad.
Med det skudsmål, kan jeg slet ikke se nogen grund til, at et skifte til FCM skulle være aflivet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet handler om at finde den bedst mulige målmand, der kan supplere Jesper og Oliver (Hansen og Ottesen, red.). Vi ved godt, at Jesper Hansen er vores foretrukne førstemålmand -det har han bevist ved at vinde kampen over Bill. Nu skal finde en keeper, der som vores andenmålmand kan tage kampen op med Jesper, siger Svend Graversen til Herning Folkeblad.
Med det skudsmål, kan jeg slet ikke se nogen grund til, at et skifte til FCM skulle være aflivet."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægKan ikke forestille mig så ret at Gryte går i en udfordrerrolle i en anden dansk klub.
Jeg er mere tvivlende overfor, om FCM vil betale så mange penge, som det forhåbentlig kræver, for at hente en spiller der kan ende som 2. keeper.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet kan jeg nu sagtens forestille mig. Han vil i så fald skifte til en mesterklub på en sportslig og økonomisk hylde der er klart højere end OB, og hvorfor skulle han ikke tro på sine egne evner ift. at vinde den målmandskamp?
Jeg er mere tvivlende overfor, om FCM vil betale så mange penge, som det forhåbentlig kræver, for at hente en spiller der kan ende som 2. keeper.
Men når det er sagt så er jeg da 100% overbevist om at Grytebust senest til vinter kunne vælte JH af pinden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægde har pt en spiller rendende til 11 mill som kun spiller sporadisk. Hvis man giver kassen for ham får han jo bare en 5 årig kontrakt. Så skal han nok blive pengene værd..
Men når det er sagt så er jeg da 100% overbevist om at Grytebust senest til vinter kunne vælte JH af pinden
Hvem er det du referere til?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægde har pt en spiller rendende til 11 mill som kun spiller sporadisk. Hvis man giver kassen for ham får han jo bare en 5 årig kontrakt. Så skal han nok blive pengene værd..
Generelt synes jeg virkelig ikke, at det siger noget særligt, at deres sportsdirektør siger, at man går efter en andenmålmand der kan tage kampen op med Jesper Hansen. Hvad skulle han ellers sige? "Vi går efter en keeper der kan slå vores ellers solide keeper, der lige har været med til at vinde et mesterskab, af". Det ville være et bizart signal.
Comment
Comment